• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace "Ihned k odběru na webu" a posléze e-mail, že už zboží nemáte na skladě. To tam tu informaci raději nemějte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokuď jde napsáno že zboží není skladem a bude doručeno do sedmi dní a po celých jedenácti dní není doručeno tak podle mě tento obchod nefunguje tak jak by měl.

    Nakupoval jsme zde jelikož tento obchod měl kladné hodnocení na heureka.cz. Nikdy víc bych v tomto obchodu nenakupoval

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ??
    • - neserióznost

    - oobchod prodává použité zboží, případně vrácené a opravené po reklamaci. Prodává ho bez upozornění, jako nové.( moje osobní- subjektivní zkušenost)

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    V tomto případě bylo na internety uvedeno, že se jedná o použité zboží:
    #GOCLEVER TAB I101 (Android Internet Tablet) (Wi-Fi), 10" displej, Android 2.2 - použito na testech

    Pokud nevyhovuje vezmeme ho nazpět včetně kompenzace nákladů na dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neaktuální nabídka na webu

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Ano měli jsme v nabídce produkt od O2 který jme již nedokázali zajistit.
    Tímto se omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nakup z domu
    • nemaji vse co nabizi

    zalezi na tom co kupujete.v mem pripade mobil kupovat spis v kamen. obchode kvuli odzkouseni a servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Je to jen schranka a vsechnu praci za ne dela firma agora.cz
    • Reklamace,support.

    Nelibi se mi, ze je to jen schranka a vsechnu praci za ne dela firma agora.cz
    Reklamace,support

    To je limitujici v pripade problemu, protoze technickou podporu zase dela nekdo jiny.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    To, že naše firma je dceřinou společnosti Agora nikterak netajíme. A to, že na námi stojí velký a siný distributor mobilních technologií není nikterak limitující. Spíše naopak nám to dává přímý přístup k informacím od výrobců a bezprostřední dostupnost velkého množství zboží.
    Nejsme žádná garážová firma ale firma která má cca 20 zaměstnanců včetně značkové kamenné prodejny Nokia Store v Brně.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobrá cena
    • výdejna v brně je daleko od centra, špatně se hledá
    • na vydání zboží jsem poměrně dlouho čekal, i když jsem byl v obchodě jediný
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • snad ceny, ale zatím nemám zboží, takže nevím
    • 11 dnů od objednávky a nic, jen info: zboží není skladem, až bude .......
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výmluvy a nedodržení závazků

    Objednal jsem zboží v akci, toto zboží jsem neobdržel, protože byla u dodavatele změněna cena. Obchod nedodržel svůj závazek, nenabídl mi žádnou alternativu a pouze oznámil, že mi zboží nebude dodáno.

    Jsem velice nespokojený a NEDOPORUČUJI obchod. Jednak za nedodržení závazku a také za arogantní jednání.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Vážený zákazníku, opakovaně jsem se omluvil za to, že jste objednal zboží ve výprodeji, které koupil zákazník před Vámi.
    Bohužel nebylo v našich silách zajistit další kusy již vyprodaného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemá na skladě a není k mání

    Nabízí zboží, které nemá na skladě a již není k mání, přestože předtím proběhla komunikace o stavu zboží. Zboží se dalo normálně vložit do košíku a objednat. Zvolila jsem platbu přes účet. Informace o nedostupnosti zboží a zdrušení objednávky přišla druhý den. Pokud bych zboží hned zaplatila, byly by již peníze na cestě.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Zákaznice objednávala zboží ve výprodeji které prakticky v témže okamžiku objednal jiný zákazníka a byl o malinko rychlejší. Jelikož objednávka byla realizována v nočních hodinách byla zákaznice druhý den informována o stavu objednávky. Pokud by zaplatila byly by jí peníze obratem vráceny na účet. Za nepříjemnost se ještě jednou omlouváme , nicméně i v kamenném obchodě může zákazník před Vámi koupit poslední kus zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybne zobrazeni co je a co neni SKLADEM

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Ano došlo k chybně vrácenému zboží na sklad které mělo být na reklamačním skladu. Za chybu se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nakupuji přes internet pravidelně a poprve se mi stalo, že mi obchod odmítl prodat zboží.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Zákazník v tomto případě objednal zboží s chybou v ceně v řádu tisíců. Byla mu zaslána omluva a vysvětlení. Chybu může udělat každý a někdo na ni upozorní a někdo se jí pokusí využít.
    Petr Ševčík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace a neplnění sjednaných podrobností po telefonickém rozhovoru (rozdělení objednávky do dvou zásilek)

    Dobrá nabídka, špatný prodejce.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Můžete mi prosím sdělit o jakou objednávku se jednalo?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tazka komunikacia zo zamestnancami aj osobna a nereagovanie na maily!!

    Skuste radsej konkurenciu ak mate moznost..

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Dobrý den,
    můžete mi prosím poslat kopii mailu který jste nám posílal na mail [email protected]
    Děkuji
    Petr Ševčík

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Cena, rychlost.
    • Nic asi.

    Solidní obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrá nabízená cena, slušná informace o momentální nedostupnosti zboží. Problém tkví v rozporu mezi indikovanou a skutečnou dobou dodání: odhad 3 dní kontrastuje s realitou, kdy zboží nedorazilo ani po deseti dnech... Problém je pravděpodobně u dodavatele eshopu, nicméně v takových případech bylo na místě, být při odhadu doby dodání střízlivější.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • U některých produktů opravdu nejnižší ceny.
    • Osobní vyzvednutí na pobočce je noční můra. Na všechno mají spoutu času a vy jenom čekáte. Navíc může být za pultem pěkný slizoun.

    Reakce obchodu SoEasy.cz

    Osobní pohled na personál je subjektivní záležitost a i když neuděláte nic nekorektního, můžete si vysloužit podobné označení. Zákaznice došla v okamžiku kdy sklad byl zcela vytížen předáváním balíků PPLku a vydání zboží se trochu protáhlo. Co na to říct? Snad jen to že brněnským zákazníkům již druhým rokem nabízíme komfortní dodání kurýrní službou do kanceláře či domů za pouhých 49,- kč aby byli ušetřeni nepříjemného cestování přes Brno zejména v předvánočním čase.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velice pofidérní obchod v prodejně sedí zaměstnanec, který se tváří a jedná, jako kdyby ho obtěžovalo obsloužit zákazníka, pozdravit neuměl taktééž.