Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
    • Dodáno poničené zboží

    Sněžné řetězy mi byly dodány na druhý den, leč v proraženém plastovém obalu, což jsem zjistil po rozbalení. Ihned jsem kontaktoval kurýra, který mě odkázal na dodavatele. Dle instrukcí dodavatele jsem napsal e-mail kurýrovi i dodavateli. Dále jsem nedostal žádnou zpětnou vazbu vůbec od nikoho. Dodavateli se nelze dovolat, tak stále marně očekávám nějaký vývoj situace.

    Reakce obchodu Sněžné řetězy.cz

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za poškodenie obalu vzniknuté počas doručovania prepravnou spoločnosťou. O možnostiach riešenia vzniknutej situácie sme Vás informovali emailom.

    Ďakujeme za Váš nákup a recenziu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatna komunikace,neposlali penize zpet po zrusenem nakupu

    zadrzuji penize

    Reakce obchodu Sněžné řetězy.cz

    Dobrý deň,

    platba v plnej výške Vám bola prevodom odoslaná ešte 30.12.2020. V prípade ďalších nejasností nás prosím kontaktujte.

    Ďakujeme za Váš nákup a recenziu