Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mizerná kvalita některého zboží

    je potřeba dát si pozor na relativně levné věci, pravděpodobně z Číny, které člověk pak doma vyhodí, čímž zbytečně vytvoří odpad a hlavně přijde openíze

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • odeslat viditelně poškozené zboží si obchod nesmí dovolit

    odeslat viditelně poškozené zboží si obchod nesmí dovolit

    Reakce obchodu Smrtihlav.cz

    Dobrý den,
    velmi mě mrzí Vaše problémy s nákupem u mě. Zboží při balení vždy zběžně kontroluji a nejsem si vědom, že bych odeslal něco poškozeného. Pokud se tak stalo, je to moje hloupá chyba a moc se za ni omlouvám.
    Zakliknul jsme zde v reakci sice, že zboží vracet nebudete, ale moc prosím, pošlete mi vadnou věc zpět a vrátím vám jak kupní cenu, tak poštovné. Určitě o nic nepřijdete ani nebudete nijak poškozený. Za to se vám zde veřejně zaručuji.
    Nemám s tím problém a pokud se občas vyskytne nespokojenost zákazníka, snažím se vše vyřešit k jeho konečné spokojenosti.
    Škoda, že jste mě nekontaktoval kvůli reklamaci. Snad si přečtete tuto odpověď a dáte mi možnost vše napravit a vyřešit.
    Ještě jednou se moc omlouvám za způsobené komplikace!
    Mějte se a ať se daří!
    Marek Chlíbek - Dago

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Komunikace
    • Vstřícnost
    • Ceny
    • Rychlost dodání
    • U objednaných šátků nízká kvalita materiálu a zpracování

    Věci pro časté a náročnější použití příště radši koupím jinde.