Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Souprava byla moc hezká nebo je ale jen mě mrzí barva měla jsem vybranou růžovou a přišla mi hnědá
-
Nedoporučuje obchod
- velikost 157 neodpovídá dodanému výrobku , je menší, což není nevýhoda obchodu, nýbrž výrobce
- na 2 emaily zaslané před 3 dny nikdo nereflektoval -
již zde nebudeme nakupovat
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den, paní JUDr.
velice nás mrzí, že nejste spokojená s produktem, který jste u nás zakoupila se 70%. Samozřejmě, že máte 14dní lhůtu na vrácení bez dani důvodu. Omlouváme se, že se Vám pres víkend nikdo neozval ale bohužel máme víkendy zavřeno. Mrzí nás, že díky tomu, že Vám nikdo přes víkend neodpověděl vyhodnocujete náš obchod půl hvězdičkou.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný začátek Nového roku
Helena, Smiling-baby.cz -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Po 14 dnech od ZAPLACENÍ objednávky nepřišla od obchodu - krom rutinní automatické bezprostředně po realizaci nákupu - 20ŽÁDNÁ reakce, ani po urgenci... Stále nevíme, zdali poměrně drahé zimní oblečení pro naše miminko do letošní zimy vůbec uvidíme...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala 19.11. Dnes je 28.11. a ještě stále nebylo doručeno. Obchod bez reakce na opětovné dotazy ohledně doručení zásilky.
-
Nedoporučuje obchod
- Výhodná cena
- Vyzvednutí není bezbariérové, což u obchodu s věcmi pro malé děti bez upozornění není ideální
- Zboží skladem není skladem
- Dodali mi jiné zboží (jiná barva a velikost)
- Zákaznický přístup mě vyloženě zklamal
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den, paní B.....,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala hodnocení našeho obchodu. Rádi bychom se vyjádřili k několika bodům, které jste ve své recenzi zmínila:
Barva produktu: Na základě Vaší informace, že dodaný produkt má jinou barvu, jsme zkontrolovali objednávku i zaslané zboží. Dle našich záznamů odpovídá dodaná barva té, kterou jste si objednala.
Velikost produktu: Ve Vaší recenzi uvádíte, že jsme zaslali nesprávnou velikost. Tuto informaci jsme však neobdrželi od vás a dle našich záznamů byla odeslána velikost, kterou jste si zvolila při objednávce. U daného produktu navíc nebyla dostupná jiná varianta velikosti proto ani není možné aby jste obdržela jinou velikost.
Osobní odběr: Co se týče formy vyzvednutí zboží, omlouváme se za případné nepohodlí spojené s přístupností odběrného místa. Informovali jsme Vás o tom, že jde o bytový dům na Vinohradech, avšak jsme tedy měli ještě výslovně uvést, že prostor není bezbariérový.
Rádi bychom také upřesnili, že z důvodu naší interní politiky není možné realizovat platbu a předání zboží na ulici. Nejsme kurýrní služba. Tento postup máme zaveden z bezpečnostních i provozních důvodů. Mrzí nás, pokud to vedlo k Vaší nespokojenosti.
Na základě vašich recenzí, jsme se rozhodli osobní odběr/výměnu i vrácení zcela zrušit. Domnívali jsme se, že tuto službu zavádíme pro naše zákazníky aby jsme jim zjednodušili proces nákupu, vrácení nebo výměny a jsou za to rádi.
Děkujeme za pochopení a věříme, že se v budoucnu podaří předejít podobným nedorozuměním.
Přejeme Vám hezký den.
Tým Smiling-baby.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží ve slevě bylo uvedeno skladem. Po několika dnech dorazil e-mail, že zboží není skladem a nelze objednat u dodavatele. Tuto situaci bych pochopila, kdybych nečetla mnoho dalších recenzí se stejnou zkušeností.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem z eshopu 2x - v obou případech jsem po dvou týdnech od zaplacení objednávky musela volat na infolinku a dotazovat se, kde se zboží nachází, že mi stále nepřišla notifikace o odeslání. Bylo mi pokaždé řečeno, že mnou objednané zboží je vyprodané a že posílali email, který mi údajně spadl do spamu (ve spamu ani jednou nic nebylo, přitom ostatní emaily od Smiling baby i ty reklamní chodily v pořádku). Takže v prvním případě se stornovala část věci z objednávky a ve druhém dokonce celá objednávka, jelikož vše bylo vyprodáno! E-shop sice nabídl alternativu, ale tu jsem nepřijala, protože jsem pochopitelně měla zájem o jiné zboží než o to, co jim zůstalo z výprodeje. Nemohu posoudit, zda mám na toto štěstí, nebo je to nějaká taktika eshopu, že záměrně zobrazují skladem věci které mají vyprodány. Vzhledem k tomuto obchod nedoporučuji, pro mě bylo vytvoření objednávky a zaplacení za zboží ztráta času, již z tohoto e-shopu vícekrát neobjednám.
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den, paní Kateřino,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem. Nejednalo se o žádnou taktiku prodeje, bohužel došlo ke špatnému naskladnění. Již jsme sjednali nápravu aby se to v budoucnu neopakovalo. Jsme přesvědčeni, že pokud se rozhodnete u nás znovu nakoupit, ukážeme vám, že se na nás můžete spolehnout.
V případě, že pro Vás můžeme cokoliv udělat, jsme tady pro Vás
Tým Smiling-baby.cz -
Nedoporučuje obchod
- Uznaji chybu
- Zbozi skladem nemusi byt opravdu skladem
Zboží zatím nedorazilo, byla jsem informována že na skladě není (i kdyz na webu bylo uvedeno skladem) a jestli si vyberu jine zbozi nebo maji poslat penize. Navrhla jsem ze pockam az zbozi opet naskladni s otazkou jaky je predpokladany termin naskladneni- uz je to nekolik dni a odpoved jsem nedostala.
Je to podruhé co objednavam a zase problem. Poprvé mi došla jiná velikost ovsem nebyl problem vratit na naklady eshopu.
Pokud potrebujete nakoupit na jistotu ze zvozi bude a bude v terminu doporucuji zvolit jiny eshop.Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, ze došlo k chybě v našem skladu. Na skladě máme více než 13 000 produktů, to nas samozřejmě neomlouvá. Kontaktovali jsme Vas s přeměřením a nakonec jsme se společně shodli, že Vaší dceři bude sedět spíše menší velikost, kterou jsme do detailu neprodleně změřili. Na tento produkt jste obdržela celkovou slevu 50% jako kompenzaci za chybu v našem skladu. Mohu Vás prosím požádat o informaci v čem dalším jsme Vám mohli vyjít vstříc k Vaší spokojenosti?
Předem děkujeme za Vaši zpětnou vazbu
Tým Smiling-baby.cz -
Nedoporučuje obchod
Občas dojde zboží dobře a rychle, občas napíšou, že zboží už není a peníze z nich dostávat je náročné, musíte několikrát urgovat. Přesto to vždycky risknu, protože mají hezké zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nic nedorazilo, bez žádné komunikace obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Katastrofa. Nikdy nepíšu negativní recenze, ale tentokrát musím. pokud nakupujete zboží a nic nevracíte, tak je to asi ok. Pokud vám zboží nesedí a vrátíte ho, tak se musíte doprošovat aby vám vůbec dali vědět, že zboží obdrželi. Pak i když vidíte, že zboží už dávno mají tak tvrdí, že ho nemají. Pak se musíte další čas doprošovat aby vám vrátili platbu. No nikdy víc.
-
Nedoporučuje obchod
- Rukavice, které jsem původně objednal, byly zrušeny, neměli je skladem. Vybral jsem si nové a stále je ještě neodeslali. Nemám žádnou představu, jaká je situace s mou objednávkou.
-
Nedoporučuje obchod
- Paní po telefonu velice mile poradila a já díky ní objednala.
- .
Zboží stále nemám
-
Nedoporučuje obchod
- Uvádějí doručení 2-5 dní, ale nedodrží to
- Na dotaz, kdy zboží doručí vůbec nereagovali, ozvali se až na žádost o stornování objednávky
- Produkt v objednané velikosti je nyní skladem ihned k doručení, nechápu
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den,
Vaší objednávku jsme přijali19.10.2023 a objendávku jste rušila 5 pracovní den, kdy zboží dorazilo k nám na e-shop a Vaše objednávka byla k odeslání. Objednávku jsme tedy stornovali a Vaše objednané zboží tedy bylo naskladněno zpět na e-shop, tudíž se zobrazuje jako skladem ihned k odeslání.
Omlouváme se, že jste zboží neměla u sebe 5 pracovní den.
Na zákaznickém servisu intenzivně pracujeme, aby byl efektivnější a rychlejší
Hezký den
Team smiling-baby -
Nedoporučuje obchod
nezasilaji formulář pro vracení
-
Nedoporučuje obchod
Tovar objednaný pred 2 týždňami, mail prišiel 3.10. že objednávka sa najneskôr do 2 dni odošle a zatiaľ nič. Žiadny mail s novými informáciami, žiadny mail zo zasielkovne, tovar už aj potrebujem, ale stále márne čakám. Keby som ho nepotrebovala, zruším celú objednávku.
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den, paní Monika
velice nás mrzi, ze jsme vám zboží nedodali včas. Nedohledali jsme žádný e-mail a ani nepřijaty hovor od vas. Objednala jste si zboží s 50% slevou a jeden produkt nebyl bohužel skladem - i presto na tento produkt sleva byla použita. Na objednávku jste také využila další 12% slevu, produkty tedy byly zakoupeny s vice než 60% slevou ale chápu, ze již nechcete cekat, penize jsme vám tedy neprodleně vrátili a objednávku zrušili
Krásný den a ještě jednou se omlouváme
Tým smiling-baby.cz -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace ze strany eshopu nula nula nic. Objednala jsem si dětský set oblečení, jednotlivé kusy přišly v různých velikostech. Informovala jsem eshop opakovaně po emailu, na který několik dní nikdo nereagoval. Potom se nám konečně povedlo se spojit telefonicky, domluvili jsme se na výměně. Zboží na výměnu jsem odeslala před 12 dny. Od té doby se mnou znovu nikdo nekomunikuje.
- Objednala jsem zde naposledy.
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den, paní Barákova,
nerozumím Vasi recenzi, u které je zřejmé, že chcete škodit našemu e-shopu a proto se musim do detailu k celé Vasi recenzi vyjádřit.
Ano, mate pravdu, obdržela jste termo set, kde byla objednána velikost 92. Po obdržení termu setu jste bohužel v baleni mela bundu velikosti 86 a kalhoty velikosti 92 (nas zákazník si objednal 2 velikosti a nechal si, co se mu hodilo vice a díky tomu došlo k cele situaci) - samozřejmě jedna se o naši chybu, ze set nebyl zkontrolovan a za to jsme se vám omluvili a jak po telefonu, tak e-mailu jsme vám potvrdili, ze na naše náklady vše dame do pořádku. Žádala jste, že by jste si nakonec nechala velikost jinou, než jste si objednala a proto nam pošlete tedy kalhoty ve velikosti 92 a budete zadat o velikost 86 kalhot dodat. Neprodleně na to, i presto, ze cena byla odlišná a výměny provádíme za stejnou cenu pouze u produktu skladem. Jsme vám výměnu provedli a to navíc na naše náklady . Rada bych upozornila, ze jste si objednala velikost 92, velikost 92 vám tedy mela byt opětovné dodána. Bude Vám dodána velikosti 86. Poskytli jsme vám kód do zasilkovny a zadali jsme vas aby jste nam zaslala potvrzeni o tom, ze zboží jste odeslala. I presto, ze jsme zboží neobdrželi jsme pro vas velikost 86 objednali a do dnešního dne žádné zboží od vas nemáme.
Musim priznat, ze me vase chování velmi zamrzelo a byla jsem z vašeho jednání zklamana - omlouváme se, ze jsme pro vas neměli speciálního asistentka, který by byl pouze pro vas na telefonu a e-mailu aby jste odpoved obdržela neprodleně a nemusela psat, ze naše komunikace je nula nula nic, jakmile vám nikdo neodpoví ihned.
Výměna bude provedena, jakmile zboží od vas obdržíme - doted jsem vsak nestalo .
Přeji Vám krásný podzim
Helena -
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
uvedená dodací lhůta byla 2-6 dní a je to už 10 dní a pořád nic nedorazilo. Prý je to na cestě od dodavatele. Ale nikdo neřekl, žádný nový termín doručení.
Reakce obchodu Smiling-baby.cz
Dobrý den,
velice nas mrzí, že musíte čekat na vlněné capáčky, spojili jsme se s Vámi telefonicky a celou situaci se s Vámi snažili řešit a také snad vyřešili k vasi spokojenosti, nabídli jsme Vám také ihned vrácení peněz. Jsme rádi, ze jsme se alespoň mohli s Vámi spojit a omluvit se za vzniklou situaci.
V pripade, ze pro Vas můžeme cokoliv udělat, jsme tady pro Vas
Tým Smiling-baby.cz