Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi bylo nabídnuto za vyšší cenu než je uvedená na eshopu.
    Informace že je položka skladem nebyla pravdivá.

    Reakce obchodu Supermicro by ANAFRA

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl špatnou zkušenost s naším e-shopem a rádi bychom se k Vaší recenzi vyjádřili.

    V případě Vaší objednávky č. 2402440 jsme na našem e-shopu smicro.cz deklarovali, že se jedná o zboží „Na dotaz“. Pokud se jedná o položku „Na dotaz“ na našem e-shopu, je vždy nutné ověřit její aktuální cenu a dostupnost před potvrzením objednávky z naší strany. Jakmile jsme zjistili, že produkt, který jste si objednal není dostupný u původního dodavatele, tak jsme Vás neprodleně kontaktovali. Po komunikaci s různými dodavateli jsme našli dodavatele jiného, který měl produkt skladem, ale cena byla vyšší, než původně inzerováno na našem e-shopu. Tyto informace jsme Vám ihned předali i s případnou možností zrušení objednávky.

    I přes naši snahu Vás několikrát kontaktovat telefonicky, se nám bohužel nepodařilo s Vámi spojit, což nás velmi mrzí. Veškeré informace o dostupnosti a ceně jsme Vám vysvětlili v e-mailové komunikaci, kde jsme se Vám omluvili a nabídli alternativní řešení nebo zrušení objednávky.

    Vážíme si každé zpětné vazby a stále věříme, že Vaše zkušenost s naším e-shopem může být pozitivní. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení, CZ Country manager Tomáš Bajer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Z jejich pohledu a díky moji aktuální zkušenosti je nutné si každý balík při doručení fotit a natáčet rozbalování.Protože...
    Uvnitř nepoškozeného balíku, umístěny dva disky, po rozbalení z antistatického obalu, přes který nebylo možné pohledem závadu na první pohled odhalit, byl jeden z disků mechanicky poškozen.
    Přesněji řečeno promáčknutý pravý horní roh. Závada tak vznikla buď po cestě nebo už při balení.
    Závadu způsobenou při balení měl údajně vyloučit jejich kamerový záznam. Kde se obávám že ani při velkém zvětšení snímku nemohlo být nic vidět. Nicméně protože nemám důkaz, že jsem si to neudělal sám. Tak není ochota ze strany obchodu toto řešit. Utratil jsem tedy 7k za cihlu, protože jsem důvěřivý trouba.

    Reakce obchodu Supermicro by ANAFRA

    Vážený pane Černý,

    od roku 2006 jsme dodali desetitisíce balíčků mnoha tisícům zákazníků, jen za minulý rok za bezmála 400M kč. Vždy nás nesmírně mrzí, když se něco nepovede, byť se jedná na naše poměry o poměrně malou zakázku. Našim cílem je, bez ohledu na velikosti zákazníků, nebo zakázek dodat ten nejlepší pre-sales i after-sales support tak, aby se k nám zákaznici vraceli.

    Samozřejmě nás tato situace, kterou jsme s Vámi poslední dny intenzivně probírali, velmi mrzí. Z podstaty obchodování s velmi drahými komponenty máme celý proces balení a expedice pod kamerovým systémem, který využíváme právě v podobných situacích, kdy se na nás zákazník obrátí ohledně poškození balíku/zboží nebo v případě chybějícího zboží. Většinou slouží k řešení reklamace s dopravcem (když je vnější obal poškozen), nicméně to nebyl tento případ.

    Obě strany si potvrdily, že vnější obal nebyl nijak poškozen a zboží bylo zabaleno velmi důkladně. Zboží, které jsme Vám odmítli vyreklamovat, nese výrazné známky poškození v pravém horním rohu a kamerový záznam z balení průkazně ukázal, že zboží před odesláním takto poškozeno nebylo. Jako firma si tedy stojíme za verdiktem reklamace.

    Pevný disk jsme podrobili internímu testování, a byť nese známky fyzického poškození, tak je plně funkční.

    Děkujeme za pochopení, ředitel prodeje Enterprise Hardware, Michal Ulrych

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují, napíšou email a pak týden nekomunikuje a neberou telefony... takže asi tak... nechci

    Reakce obchodu Supermicro by ANAFRA

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu na náš obchod, moc si jí vážíme, protože díky ní můžeme podniknout preventivní opatření, aby se situace v budoucnosti již neopakovala. Jednalo se o sérii několika pochybení, díky kterým se Vám nedostalo péče, na které si zakládáme.

    Jsem rád, že jsme si celou situaci rozebrali telefonicky a náš návrh kompenzace byl z Vaší strany přijat pozitivně.

    Za celou situaci se Vám ještě jednou omlouváme a budeme rádi, když nám dáte příležitost Vám celou záležitost vynahradit.

    S pozdravem
    Michal Ulrych