Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dnes 18.7. jsem zveřejnil negativní recenzi na tuto firmu. Firma se následně ozvala a nabídla vyhovující řešení. Nicméně ve své odpovědi uvádí, cituji: "Dle kontroly objednávky vám byl doručen správný výrobek, který má inzerované parametry"...Nechápu, jak může někdo napsat takovou lež, když jsem jim poslal i foto jimi nabízeného výrobku a výrobku který poslali. Každopádně, pokud by tomu tak bylo a já obdržel správný výrobek, nepožadoval bych vrácení a nepsal negativ. Závěrem. U firmy už nic nekoupím, i přesto, že nakonec nabídla smírčí řešení, protože se neztotožňuji s jejich politikou o neuznání chyby za každou cenu.

  • Po nákupu solárních světel jsem zboží dostal až na potřetí. 1) světla nefunkční - bohužel nikdo u nich zboží nekontroluje a pošlou i světla s vadou 2) následovalo vrácení přes Zásilkovnu 3) přišla nová světla tentokrát chyběli šroubky 4) konečně přišli i šroubky a objednávka je na třetí pokus již kompletní a funkční.

    Na závěr pokud nebydlíte nad Balíkovnou (nevadí Vám chodit 4x s a pro balík) nevadí vám čekat 20 dní na zboží je tento obchod to co hledáte.

  • Objednávku z 21.10 jsem stále neobdržela, přišel balík pro někoho jiného ale můj balík je kdo ví kde. Komunikace nulová, paní si mele svou že nejdřív musím vrátit balík který přišel omylem a poté mi snad bude doručen můj balík. Kdybychom to neměli jako dárek tak bych objednávku zrušila.Oslava bez dárku byla jeden velký trapas, špatně se taková situace vysvětluje

  • Reakce na níže uvedený příspěvek:
    Je naprosto vyloučeno, že by žárovky někdo opravoval. Postrádalo by to jakýkoliv ekonomický smysl. Při současných cenách výrobce raději 100 žárovek vyrobí než, aby někdo bádal a opravoval 1 vadný ks. A opravovat žárovku u nás v ČR to již je úplná šílenost.
    Kryty žárovek často drží jen na click systému a není těžké je demontovat.
    Žárovku u nás můžete samozřejmě reklamovat.
    Dalibor Valový - SmdLEDžárovky.cz

  • Dávejte si pozor na obchod smdledzarovky. Několikrát jsem tady nakupoval a led žárovky divně po krátké doby odcházely. Po určitém čase jsem zjistil, že právě tyto žárovky už někdo opravoval a smdledzarovky je prodávaly jako nové. Zjistil jsem to tak, že kryty žárovek opravovaných se daly sundat velmi lehce na rozdíl od úplně nových a na tištených spojích byly vidět stopy po ručním pájení. Pro mě tento obchod skončil!!!

  • Obchod doporučuji. Příjemně mě překvapila vstřícnost a rychlost řešení reklamace.

  • 17.10 jsem si přijel osobně pro zboži,ale to neodpovidalo zboži na obrazku

    • Omlouváme se způsobenou nepříjemnost. Produktové fotografie se snažíme mít maximálně přesně a velké procento zboží také sami fotíme. Děkujeme za pochopení.

  • Dobrý den,
    navazuji na předchozí příspěvek.
    S tímto obchodem (smdledzarovky.cz) už nikdy nechci mít nic společného. Nakupoval jsem materiál na instalaci podhledových světel do kuchyňské linky za nezanedbatelných více jak 6.000,- Kč. Již při objednávce jsem avizoval platbu kartou. Opakovaně jsem se ujišťoval, že platba kartou bude možná a obchod potvrzoval tuto možnost.
    Hádejte jak to dopadlo?
    Realita - e-mail od přepravce - platba možná pouze v hotovosti a to i při osobním převzetí na depu.
    Tím komunikace ze strany eshopu skončila.
    Opravdu "skvělá" služba.
    Již nikdy.

  • Pozdě ale přece, bohužel nejde změnit recenze na Heuréce, když zpětně zjistíme, že zboží neodpovídá kvalitě a že obchod přestal komunikovat při snaze zboží vyreklamovat. Zakoupili jsme celkem 8 LED panelů (v roce 2016) a zjistili jsme, že jejich zdroje ruší rádio, které bylo na jiném okruhu, rozhodně ne světelném. Rušení bylo tak silné, že nebylo slyšet nic jiného než šum (rušení bylo silnější, čím víc světel se zapojilo a v jedné místnosti máme 3 na jednom okruhu). Zdroje vestavěných svítidel očividně nesplňují požadavky na EMC kompatibilitu. Později jsme zjistili, že toto rušení se dokonce šíří vzduchem, ne sítí. Snažili jsme se rozumně se dohodnout mailem - napřed s námi obchod komunikoval, i když měnil navrhovaná řešení, ale vše nakonec skončilo naprostou ignorací komunikace ze strany obchodu a nulovou reakcí (po dvou měsících snahy zboží vyměnit). Bohužel, světelné panely nám dnes ruší i elektronické ovládání světel a já bohužel nemůžu už napsat na Heuréce recenzi, která by ostatním řekla, o jakou firmu se opravdu jedná. Tak alespoň zde v diskuzi zkusím upozornit obezřetné kupující. Ráda bych podotkla, že vše z mojí strany proběhlo slušně a chtěla jsem panely vyměnit za nějaké, které rušit nebudou, ani jsem nepožadovala vrácení peněz.

  • Dobrý den, kontaktujte nás prosím znovu emailem nebo zde uveďte alespoň číslo objednávky, abychom mohli dohledat, o který problémový produkt se jedná.
    Lépe bohužel nedokážeme na Váš příspěvek reagovat.
    Děkuji za pochopení.
    Dalibor Valový

  • : Dodatek: Nechapu, proc me to vede jako anonyma, jsem radne prihlasen.

  • Tak aby vam nebylo lito, ze tu nespokojeni zakaznici malo pisou. Je chyba, ze Heureka nabizi hodnoceni jen tak brzy po nakupu. Meli by zavest nabidku hodnoceni produktu a obchodu jeste jednou pred koncem zarucni doby. Asi byste se divili, jak by slo vase hodnoceni ke dnu.

    Nekolikrat jsem u vas nakoupil, ale uz nikdy vice. U jednoho typu odesly oba zakoupene kusy behem 3 dnu. Vyreklamoval jsem a zakoupil jiny typ a ve vetsim mnozstvi. S odstupem nekolika mesicu zacaly odchazet i ty, zatim 2 z 5. Kupuji misto nich nove zarovky jinde. Po spatne zkusenosti s komplikovanou reklamaci cekam na konec zarucni doby, urcite jich mezitim odejde vic a pak vam to omlatim o hlavu vse najednou. Vzhledem k tomu, ze uz ani tento typ nenabizite, predpokladam, ze nejsem jediny nastvany zakaznik, kteremu odesly.

    Mimochodem u LED svetla, ktere kupodivu jeste funguje, uvadite barvu bile 4500K. Jake bylo me nemile prekvapeni, kdyz po instalaci sviti az moc zlute - na stitku i na obalu je od vyrobce uvedeno 4000-4200K. Psal jsem vam e-mail, co s tim, neobtezovali jste se ani odpovedet, prestoze mi doslo potvrzeni o precteni. Udaj je na webu stale nespravny. Znovu vam psat nebudu, kde a co. Udelejte si poradnou kontrolu vsech polozek, urcite najdete dalsi chyby. Vzhledem k tomu, ze jste byli na chybu upozorneni, dopoustite se klamani spotrebitele. Pokud nespravny udaj na webu najdu na konci listopadu, obratim se na COI. Jak pro klamani spotrebitele tak nesplneni 30-denni lhuty pro reklamaci.

  • Dobrý den, pane Kalianko,
    ano, recenze píší zákazníci přibližně 10 dní po nákupu. V diskuzi se ale mohou vyjádřit kdykoliv. I po 2 letech. Stejně jako jste to udělal Vy. Během 4 let, co náš eshop funguje, to však neudělal, kromě Vás, nikdo. Snad i to vypovídá o tom, že s kvalitou našeho zboží na tom nejsme tak špatně.

    S přáním hezkého dne.
    Dalibor Valový

  • LED21 - Dalibor Valový: Vážený pane.

    První recenzi smazala Heureka NA MŮJ VÝSLOVNÝ POŽADAVEK, protože se přidala ne pod mým jménem, ale pod jménem mé firmy, která nemá s nákupem nic společného. Komunikaci s Heurekou mohu doložit.

    Vaše vyjádření nechci komentovat, je značně zkreslené. Zboží jsou bohužel šmejdy, ani na žárovky, které odešli obratem, jsem nereagovali. Nakoupil jsem jiné (podobné) v IKEA, za nižší cenu a svítí roky...

    Fakt, že zboží je šmejd a Vaše jednání je zde jiné než skutečně k zákazníkům, je neoddiskutovatelný. Ohánět se recenzemi, které se píší 10 DNŮ po objednání, tedy lidé mají doma zboží v průměru asi 4-5 dnů a říkat, že nikdo si nestěžuje, to je trochu nadnesené, nemyslíte? Přece jen se za 4-5 dnů neprojeví tolik problémů a např. halogen také nepřiděláte zpravidla hned. Vyzkoušíte, svítí, ale nepředpokládáte, že za hodinu odejde.

    Moje recenze je zcela oprávněná a zcela jasně ukazuje životnost vámi prodávaného zboží. A to ať se vám ti líbí nebo ne.
    Důrazně se ohrazuji, že byste chtěli jakýkoliv problém někdy řešit. I ve vaší odpovědi jste mi jasně napsal, cituji " Myslím tedy, že si v tomto případě již nemáme co říci…" >> to se s větou "...jsme schopni se zákazníky vstřícně řešit" poněkud neztotožňuje.

    Nelžete zde prosím veřejně. Je doložitelné, že můj původní komentář byl smazán na moji žádost a bez změn jsem ho ze soukromého profilu vložil ještě jednou. Stejně tak je doložitelná i (NE)kvalita vašich produktů.

    Chápu, že musíte napsat, že lžu, jinak byste přiznal co prodáváte, ale ať si každý udělá sám obrázek a nakoupí nebo ne. Já zde přidal pouze uživatelskou recenzi týkající se výdrže zboží.

    PS: Žárovky mám v šuplíku, i ty umím doložit, že nešlapou :)


    Takže pokud chcete někde reagovat, doporučím příště nemanipulovat doložitelnými fakty. Prosím.


    --
    Jan Kalianko

  • Dobrý den, pane Kalianko,
    setkali jsme se spolu na jedné z e-shop konferencí, kde jste se prezentoval jako odborník na optimalizaci internetových obchodů a působil jste jako slušný člověk.
    O to více mě šokoval Váš útočný a urážlivý email ohledně vadného zboží obsahující neslušná slova odvozená od soulože a výkalů. Musím také zdůraznit, že Váš první příspěvek v této diskuzi Heuréka automaticky smazala jakožto vulgární. A výše uvedená nová verze je již Vámi upravená.
    Poněkud jste také opomenul fakt, že od nákupu zboží u nás uběhly již více jak 2 roky a je tedy po záruce. Nicméně i takovéto případy jsme schopni se zákazníky vstřícně řešit. Základem je slušné chování.
    Na Heuréce máme bezmála 2000 recenzí s celkovým hodnocením 97%. Myslím, že to jasně vypovídá o tom, že naši práci děláme poctivě a seriózně.
    Přeji pěkný den.
    Dalibor Valový

  • Obchod nabízí čínské šmejdy s odpustěním.

    Koupil jsem 4x 3,5 W led žárovku, 4x 8W žárovku a 100W led "halogen".

    4x 3,5 W - po 10 hodinách svícení svítí 3 ze 4 a z těch 3 jen jedna naplno, dvě tak napůl

    4x 8W - po 10 hodinách nesvítí ani jedna naplno - jedna svítí tak napůl, 3 jsou mrtvé

    A tento reflektor https://www.smdledzarovky.cz/e/1656 - nainstaloval jsem na dům po delším čase - hodinu svítil a pak začal blikat jak stroboskop na diskotéce. Za více jak 2 tisíce to byla drahá hodina svícení...


    Sečteno a podrtženo - prodávají předražený čínský aušus, který za chvíli vyhodíte!

    A když jsem pánovi psal, že tohle jsou šměndy neskutečné, tak mi odepsal, doslova cituji e-mail:
    Dobrý den, pane Kalianko,
    vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a najít ideální řešení. A to i v případě technických problémů, či reklamace.
    Urážky a vyhrůžky však nejsou tím ideálním začátkem přátelské komunikace. Myslím tedy, že si v tomto případě již nemáme co říci…

    Mějte se hezky.
    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Dalibor Valový, Bc.
    obchodní oddělení



    Nutno říci, že jsem jim napsal stav věci a připsal, že v jejich obchodě už nikdy nenakoupím, protože jsem vyhodil více jak 3 tisíce Kč.

    Na můj dřívejší mail, že odcházejí LED žárovky nikdo ani nereagoval - proč taky... Prachy mají a o zákazníka jim nejde...

    --
    Jan Kalianko