Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace výborná, kvalita špatná, výsledek velmi nepřesný. Reklamace vyřešena v termínu.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den pane Tomáši,

    moc se omlouváme, že jste nebyl spokojen s kvalitou měření senzorů. Jedná se o nový model, nyní se snažíme s výrobcem všechny funkce vyladit a vylepšit.

    Pokud byste měl jakýkoliv dotaz, neváhejte se na mě obrátit.

    Michal Hladík
    Obchodní manažer smartyhodinky.cz
    www.smartyhodinky.cz
    [email protected] | +420 737 105 167

    • Dlouho to trvá
    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den pane Juraj,

    moc nás mrzí Vaše nespokojenost s našim obchodem. Objednávku jsme odeslali ihned následující pracovní den, bohužel z nepochopitelných důvodů je balíček v přepravě u České pošty přes 7 dní viz. odkaz na sledování balíku https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR8791321300M

    Bohužel s tímto moc nemůžeme udělat, ale i tak mě to velice mrzí.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte se na mě obrátit.

    Michal Hladík
    Obchodní manažer smartyhodinky.cz
    www.smartyhodinky.cz
    [email protected] | +420 737 105 167

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No měl jsem 100 chutí okamžitě hodinky vrátit. Technický popis který prodejce uvádí je nepravdivý. Glukoměr a tlakoměr vykazují absolutně nepřesné data. Hodinky jsem nevrátil jenom kvůli tomu že jsem je daroval, ale nedoporučuji je kupovat.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den pane Viliame,

    moc nás mrzí Vaše nespokojenost s našim obchodem. Můžete mi prosím sdělit, kde máme chybu v technickém popisu? Podíval bych se na to a případně ihned opravil.

    Pokud nejste se zbožím spokojen, prosím, postupujte pomocí našeho online formuláře na vrácení smartyhodinky.cz/reklamace. Formulář vyplníte během pár minut a peníze Vám vrátíme do 5 dní od přijetí zboží.

    Pokud mohu ještě nějak pomoct, neváhejte se na mě obrátit.

    Michal Hladík
    Obchodní manažer smartyhodinky.cz
    www.smartyhodinky.cz
    [email protected] | +420 737 105 167

  • Na to,že to mají být pánské hodinky,musel jsem je věnovat synovi,protože řemínek je na malé ruce.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc mě mrzí Vaše špatná zkušenost s našim obchodem. Pokud Vám chytré hodinky nepasují nebo nevyhovují, prosím, postupujte pomocí našeho online formuláře na reklamace či odstoupení od smlouvy smartyhodinky.cz/reklamace. Po přijetí vyřešíme reklamaci do několika pracovních dnů.

    Mockrát děkuji.

    S přáním pěkného dne,
    Michal Hladík
    [email protected] | +420 720 360 478

  • Nemohu neco hodnotit, co jsem jeste nedostala.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, bohužel se nám zpozdila dodávka Vašeho produktu kvůli uzavření města, kde sídlí náš výrobce. Zboží jsme v pondělí odeslali, snad budete spokojena.

    Pokud byste měla jakékoliv další dotazy, nebo byste potřebovala zprovoznit hodinky, neváhejte mě kontaktovat.

    Děkuji a omlouvám se za komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    [email protected] | +420 608 520 504

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybí návod v češtině, kde by byl popis nastavení času. Tedy pro nás nefunkční, absolutně bezceně hodinky !

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    Český návod vždy posíláme na e-mail, který byl uveden v objednávce. Prosím, koukněte tam, případně bych ho znovu odeslal.

    Děkuji a omlouvám se za komplikace.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy, nebo byste potřeboval zprovoznit hodinky, neváhejte mě kontaktovat.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    [email protected] | +420 608 520 504

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hodinky dodány bez českého návodu, pouze v angličtině a čínštině. Byl zaslán emailem zkrácený český návod, z mého hlediska nedostačujíci, neboť odkaz na stažení příslušného programu pro komunikaci hodinek byl pouze opět v čínštině. Musel jsem najít po konzultaci s odborníky jiné řešení. Samotná firma tento problém nevyřešila.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    je mi líto Vaší špatné zkušenosti.

    Bohužel jste nás vůbec nekontaktoval, že byste měl nějaký problém. Pro spárování Vašich hodinek se používá aplikace https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lw.linwear nebo https://play.google.com/store/apps/details?id=com.topstep.fitcloudpro

    Napsal jsem Vám nyní i email.

    Pokud si nebudete vědět rady, neváhejte mě kontaktovat.

    Mockrát děkuji.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    [email protected] | +420 608 520 504

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky nejsou v češtině a není k nim ani český návod. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc mě mrzí Vaše špatná zkušenost, nicméně Vám rád pomohu vyřešit Váš problém.

    Český návod vždy posíláme na mail, poslal jsem Vám ho znovu na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, prosím o kontrolu Vaši schránky (pro jistotu koukněte i do složky "Hromadné" nebo "Spam").

    Jazyk hodinek si nastavíte v nastavení pod "Language" a zde zvolíte češtinu.

    Pokud si nebudete vědět rady, neváhejte mě kontaktovat.

    Mockrát děkuji.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    [email protected] | +420 608 520 504

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterka neviderzi ani 7 hodin

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s hodinkami spokojená, kontaktujte nás prosím na níže uvedeném emailu. Případně rovnou postupujte viz https://www.smartyhodinky.cz/reklamace/

    S přáním pěkného dne

    Lukáš Hladík
    +420 608 520 504 | [email protected]

  • S obchodem problémy nemám, ale při objednávce naskočila první zásilkovna v seznamu, nemohla jsem si vybrat z nabídky. Ihned jsem ohlásila na udanou zásilkovnu, že si zboží nemohu vyzvednout, protože bydlím u Sokolova a zásilka mi přišla do Prahy. Telefonem to nešlo, tak jsem odpovídala emailem, nyní čekám, jak se to vyřídí. Zboží mám zaplacené. Chyba bude asi v programu objednávky. Nevím, stalo se mi to poprvé.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    bohužel změnu Výdejního místa jste nám oznámila pozdě, až poté co bylo zboží vyexpedováno, a zároveň v den, kdy už to bylo dodáváno na zvolené Výdejní místo. Po konzultaci se Zásilkovnou nám bylo doporučeno počkat až se zásilka vrátí a zaslat novou. Věřím, že během příštího týdne se nám to podaří dořešit.

    S přáním pěkného dne
    Lukáš Hladík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den jak mužu něco hodnotit když nic nedošlo .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Komunikace s prodávajícím byla velmi dobrá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Málokdo nabízí prodej řemínek na chytré hodinky
    • Neoriginální zboží za cenu originálu!!

    Platil jsem 1.400 Kč za řemínky pro chytré hodinky Huawei. Očekával jsem originál za tuto cenu, místo toho přišlo něco jiného - tenčí, bez správného systému zakotvení do hodinek. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Ano, máte pravdu, že se nejedná o originální zboží. Ve velikosti 18 mm se totiž již nevyrábí/nedodává. Co se týče ceny, tak originální řemínky se prodávaly za 2490 Kč.

    Pokud s dodaným zbožím nejste spokojen, neváhejte se na nás obrátit.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 608 520 504 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychla reakce + dodání
    • nekvalitné zboži - po týdnu upadl zajišťovací kolik na řemínku

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    škoda, že jste nám nenapsal, poslali bychom Vám nové zapínání, protože se občas stane, že se zapínání rozbije. V případě, že jste si hodinky nechal, tak mi odpovězte na email uvedený níže a my Vám nové zapínání zašleme.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 608 520 504 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hnus design, funkce na nic!!!!!

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    je nám líto, že s hodinkami nejste spokojená a nesplnily Vaše očekávání. Pokud budete chtít poradit s výběrem a případně vyměnit za jiný model, neváhejte nás kontaktovat.

    S přáním pěkného dne,
    Lukáš Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 608 520 504 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod tvrdí o zboží, že je skladem, ale není

    Objednal jsem řemínek na hodinky, na webu bylo psané, že je skladem a doručení do dvou dnů. Po týdnu jsem se ozval, že stále nic nedošlo a přišel mi mail s omluvou, že zboží bude do dvou týdnů. Po dalších dvou týdnech stále nic nedošlo a tak jsem objednávku zrušil. Celou dobu je na webu nadále informace, že je zboží skladem a doručení do dvou dmů.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Bohužel měli jsme výpadek ve skladovém hospodářství, proto některé dodací údaje neseděli. Do objednávky Vám přidávám 500 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.

    Ještě jednou se moc omlouvám.

    S přáním pěkného dne,
    Michal Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 720 360 478 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Zboží bylo původně doručeno dle dohody. Stejně tak mi byl zaslán český návod, o který jsem žádala. Po zprovoznění hodinky ovšem vydržely nabité pouze 2 hodiny, i když se s nimi nic nedělalo. Zaslala jsem je tedy k reklamaci. Potud bylo vše v pořádku. Potvrzení o přijetí reklamace žádné, komunikace se strany prodejce rovněž nula. Po cca měsíci jsem se začala pídit po tom, co se tedy vlastně děje. Začalo období textovek, kde mi prodejce neustále slibuje, ale nic se neděje. Po třech měsících od odeslání reklamace podávám stížnost na čoi.

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Reklamace byla již v pořádku vyřízena, omlouvám se za komplikace.

    Moc mě to opravdu mrzí.

    S přáním pěkného dne,
    Michal Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 720 360 478 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

    • Nekorektní jednání

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Reklamace byla již v pořádku vyřízena, omlouvám se za komplikace.

    Moc mě to opravdu mrzí.

    S přáním pěkného dne,
    Michal Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 720 360 478 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem hodinky neobdržel, původní termín dodání byl do týdne od 27.04.2018 !

    Reakce obchodu SMARTYhodinky

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Hodinky u Vás budou do týdne. Přidal jsem Vám do objednávky 1000 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.

    Ještě jednou se moc omlouvám.

    S přáním pěkného dne,
    Michal Hladík
    -------------------------------------------------------
    Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
    +420 720 360 478 | [email protected]
    -------------------------------------------------------

    • Celkově k ničemu