Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • V případě problémů nekomunikují a dělají mrtvého brouka!

    Přišlo mi vadné zboží. Vyplnil jsem řadně reklamační formulář a odeslal zboží zpět na jejich adresu pro vrácení zboží. Zboží si 14 dní nikdo nevyzvedl a bylo mi vráceno poštou zpět. Na žádnou emailovou komunikaci nereagují a reklamace je ignorována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    objednal jsem 11.11.2023 a stále mi nic nedorazilo. Od prodejce přišel pouze automatický mail, na dotazy nikdo nereaguje. Po opetovne objednavce 24.1. ten samy scenar. Asi mrtva firma.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Uvádí že zboží je skladem i když není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace.
    Přišel potvrzující mail objednávky... a to je vše!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednatel

    Po té, co jsem zboží vrátil, jelikož mi nefungovalo jak mělo, mi ještě nepřišly peníze a je to již 16tý den. po telefonu mi bylo řečeno, jak můžu odstoupit bez důvodu a peníze mi pošlou.. teď, mi nikdo ani nebere telefon! Zboží jsem vracel v originálním balení den po doručení.

    Reakce obchodu www.smartroom.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí nás, že nejste spokojený s produktem a ani s naší společností jako s e-shopem. Během telefonické konzultace s kolegy jsme Vám upřesnili, kde by mohl být problém s připojením do WiFi sítě. Odstoupení od kupní smlouvy jste poslal 7.4. a vrácené zboží dorazilo 12.4.2020. Technik zařízení znovu několikrát zkontroloval a problém s připojením k WiFi se nevyskytl. Částka Vám byla poukázána na bankovní účet dle stanoveného termínu (nejpozději do 14 dní od přijatého odstoupení od kupní smlouvy) a v souladu s zákonem. Vaše zpětná vazba je přesto pro nás velmi důležitá a díky ní se neustále snažíme zkvalitňovat naše služby. Ještě jednou nás velmi mrzí Vaše nespokojenost.

    Team www.smartroom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Údajně výrobek je na skladě,pak není a je mě nabízen použitý s slevou..

    Reakce obchodu www.smartroom.cz

    Dobrý den,
    objednal jste výrobek se stausem na dotaz. Následně jste byl telefonicky informován, že nový výrobek není dostupný a že Vám můžeme nabídnout se slevou rozbalené a odzkoušené zboží. To jste odmítl a Vaši objednávku jsme po dohodě stornovali. Mrzí nás, že jste nebyl s kvalitou našich služeb spokojený, ale v tomto případě jsme nemohli pro Vaší spokojenost udělat více.

    Hezký den a s pozdravem
    Team www.smartroom.cz