Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si hrnec na vaření 2 litry a přišel mi kastrůlek na 1 a čtvrt litru.Takže o 3/4 litru méně,ale za stejnou cenu jako na 2 litry.Tento obchod už nikdy!!!!!!!!!!!
Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Dobrý den, paní Faloutová,
děkujeme za vaší recenzi, nicméně s vámi nemohu souhlasit. Při dohledání vaší objednávky jsme zjistili, že jste si objednala rendlík (viz odkaz), nikoli hrnec, který vám byl následně zaslán. https://www.smaltovanysen.cz/eshop/955/metalac-capuccino-rendlik-prumer-16-cm-objem-15-litru.html . Takže vše proběhlo z naší strany absolutně v pořádku. Znova vám zasílám fakturu na váš email, pro vaší kontrolu, aby jste se ujistila o tom, že to co jste si objednala jste také obdržela.
Mějte pohodové jarní dny
S pozdravem
Petra Nejedlá
Smaltovaný sen -
Nedoporučuje obchod
- barva plechového hrnku neodpovídala barvě na obrázku. Tak o 3 odstíny tmavší.
Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Dobrý den přeji,
hrnky "tyrkys", které jste si objednala odpovídají fotu na našem eshopu tak, jako všechny ostatní produkty.
Pokud se vám ale opravdu zdálo, že je hrnek v realitě tmavší, proč jste mi to nedala vědět ihned po vybalení zásilky? Rozhodně bychom spolu našly takové řešení, aby jste byla spokojená. Je mým dobrým zvykem vyřídit jakoukoli reklamaci bleskurychle ku spokojenosti zákazníka.
Tak snad vás alespoň malinko potěšil zaslaný dárek ve formě vařečky, kterou jsme vám k hrnkům přibalili.
Přeji pěkné dny
Petra Nejedlá -
Nedoporučuje obchod
- Všechno zboží je uvedeno jako skladem, realita je úplně jinde, vybral jsem tedy alternativu a zase nic, v eshopu skladem, realita nic...
Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Pěkný den přeji,
předem děkuji za recenzi a teď bych se prosím vyjádřila já.
Ano, někdy se stane, že při tak velkém množství zboží, které nabízíme nezaktualizujeme stav skladu, ale to také proto, že jsme schopni chybějící zboží do týdne opět naskladnit. Pravdou je, že z tří hrnků, které jste si u nás objednal jsme jeden skladem neměli, ten nám ale do 4 dnů dorazil, tak jsme balíček pobalili a všechny tři hrnky odeslali na Vámi uvedenou adresu. Pochybili jsme pouze v tom, že jsem Vám včas nedala zprávu o tom, že jsou hrnky komplet a že je odesíláme, za což se velmi omlouvám ! Jsem také jen člověk a chybička se občas vloudí.
Děkuji Vám za pochopení a pevně věřím, že zásilku, která je již na cestě k Vám zaslána na dobírku si řádně převezmete.
Přeji pěkné dny
Nejedlá Petra - Smaltovaný sen -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Při odstoupení od kupní smlouvy zaslal obchod na mou adresu kurýra. Nemusela jsem se tedy o nic starat.
- Peníze v plné výši mi byly vráceny v termínu.
- Objednala jsem si hrnec s keramickým povrchem. Po vybalení jsem zjistila, že na dně je povrch mírně poškozen a obávala jsem se, že se hrnec rychleji opotřebí. Obrátila jsem se na obchod ohledně reklamace. Ta mi byla zamítnuta s tím, že se hrnec dá používat a byla mi nabídnuta sleva. Tu jsem odmítla a odstoupila jsem od kupní smlouvy.
Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi.
Hrnec nebyl jak zmiňujete "mírně poškozen" jednalo se o mikro tečku (hrnec není s keramickým povrchem, ale smaltovaný), která jak jsem Vám již psala v mailu, při řešení reklamace, absolutně nebránila v běžném používání hrnce.
V mailu, který jsem Vám zasílala stálo toto :
"hrnec jsme od výrobce dostali v první jakosti, jedná se o chybku, která absolutně nebrání běžnému užívání. Smaltovaní je stále z 60 % ruční práce, proto u smaltovaných výrobků nemůžeme očekávat absolutní stoprocentní dokonalost.
Mám pro vás prosím tyto možnosti, buďto vám na hrnec poskytneme 20 % slevu ( peníze poukážeme na váš účet ) a nebo nám jej zašlete zpět přes Geis na adresu : Smaltovaný sen ...V případě druhé volby prosím o dobré a bezpečné zabalení hrnce, aby se při přepravě nepoškodil."
Zvolila jste druhou variantu a jak zmiňujete, objednali jsme na Vaší adrese svoz na naše náklady a celou částku včetně poštovného jsme Vám neprodleně během pár dnů poukázali na Váš účet.
Nepochybili jsme v žádném případě nikde, ale i přes to Vám děkujeme, že jste si dala práci s vypracováním recenze.
Přejeme klidné, pohodové dny.
Smaltovaný sen -
Nedoporučuje obchod
Dobrá komunikace
Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi i když není pozitivní. Možná jste paní Lenko měla uvést na pravou míru, proč vlastně nejste spokojená a náš obchod nedoporučujete? Objednala jste si nádobí cibulák, které bylo v první jakosti, Vaše očko na něm ale přesto shledalo chybky, nádobí jste tudíž vrátila a ihned obdržela nazpět peníze i přes to, že nádobí odpovídalo uvedené jakosti č.1 . Přejeme Vám, aby jste při své náročnosti nalezla výrobce, který uspokojí Vaše požadavky. Pěkný den. Smaltovaný sen -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Po prvním nákupu už žádné !
- Zboží neprochází dostatečnou kotrolou!
- Jak z výroby tak z expedice uvedeného e-shopu Smaltovaný sen!
- Přišlo s výrobními vadani, přestože se výrobce Belis chvástá jak je vše perfektní a kontrolované!
- Cena zboží není malá a proto takový přístup
- zákazníka nemile překvapí.
NE !
Pokud nechcete znovu znovu balit zboží a posílat zboží zpět poštou.Reakce obchodu Smaltovaný Sen.cz
Dobrý den,
je mi líto, že nejste s nádobím spokojen, zároveň mě zaráží, že jste se ihned po obdržení zásilky neozval, že nejste s nádobím spokojen, vždy se najde nějaké řešení, aby byla spokojenost na obou stranách, viz recenze níže. Myslím,že ceny v porovnání s ostatními obchody máme přijatelné a se zákazníky komunikujeme též dobře. Možná by stačilo, dřív než jste začal vypracovávat tuto recenzi, aby jste napsal mail nám s čím jste a nejste spokojen. Jinak děkujeme za Váš názor. Máme se z čeho učit.
Přeji pohodové dny.
Smaltovaný sen