Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nevím, jak tomu mám rozumět: SFINX (dnes BELIS) mi 8.2.t.r. potvrdil příjem mého negativního hodnocení (recenze zde). Od té doby bylo vyměněno několik elektronických zpráv, nakonec jsem zboží předal k jejich přepravě, ve čtvrtek 18.2. mi p. ředitel Ing. Mráz potvrdil, že zboží je skutečně vadné a že již zadal pokyn k vyřízení výměnou za nové. Ovšem vzápětí jsem od referentky obdržel e-mailem obecnou zprávu, že "reklamace se vyřizuje" a na můj bezprostřední telefonát odpověděla, že to nějakou dobu potrvá, než to dobré zboží s panem ředitelem vyberou. Tak jsem zmaten, zda žiji v roce 2016, zda firma BELIS vůbec má skladem standardní (či "dobré") zboží deklarované 1.a jakosti ... a zda ji vůbec zákazník zajímá. Nač se pak prezentuje certifikáty jakosti.
    Opravdu, nechci celý případ zveličovat, natož škodit, ale ten problém v kvalitě ani ve vyřízení celé záležitosti bych od takového kolosu (dříve SFINX) nečekal.
    Ani 24 hod od posledního zmíněného telefonátu s referentkou e-shopu jsem neobdržel žádnou konkrétní zprávu, že by snad nové bezvadné zboží předali k přepravě.
    VD