Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nemám, tak nemohu doporučit

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený zákazníku,
    o zpoždění dodávky o cca 14 dnů jsme Vás ihned po přijetí objednávky informovali. S čímž jste souhlasil. Termín expedice jsme dodrželi a zboží Vám bylo dodáno. Ještě jednou se omlouváme za zpoždění.

    kolektiv Slezák - RAV CZ

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Špatně vyhodnocená reklamace od technika.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem zrušil před týdnem a stále mi nebyly vráceny peníze. Na emaily se neodpovídá.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený pane,
    platba se u nás nedopatřením zdržela, nicméně dnes Vám byla vrácena na účet a kolegyně Vás o tom e-mailem informovala.
    Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Před 2 lety jsem si koupil Vaši kuchyňskou baterii Zambezi a už to nikdy neudělám protože od té doby jsou jenom problémy.Za prvé jenom ten perlátor který patří k této baterii se nedá nikde sehnat jenom na objednání takže dodací lhůta až ke mě jako zákazníkovi je kolem měsíce tak kvalita to žádná není za 115 korun vydrží kolem 3. Měsíců max. Za dva roky už teď kupují sedmý perlátor což je fakt super ,hlavně že je záruka na ramínko deset let a na tu druhou část 6 let.Za tu prodávající cenu baterii by jste k tomu měli dávat perlátory na pár let zdarma.Chápu je to moje chyba že nejsem technický typ ,ale teď už nebudu upřednosťnovat Českeho dodavatele a radši si koupím baterii u Hobby marketů kde mají vždy i veškeré příslušenství .(perlátory všech typů kromě toho vašeho a za poloviční cenu a vydrží minimálně jednou tak dlouho. Takže děkuji a už mě prosím nekontatujte.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za recenzi.
    Bohužel jste nenapsal přesný typ baterie, takže nevím, jaký perlátor máte na mysli, nicméně naše dodací doba perlátorů jako náhradních dílů není měsíc, z 99% máme všechny náhradní díly (perlátory) skladem a pokud nemáme, pak se snažíme udělat vše proto, aby je měl zákazník co nejdříve. Zrovna na baterie Zambezi jsme za poslední dobu měli všechny náhradní díly skladem, takže pokud jste si nějaký perlátor u nás objednal na e-shopu, dodání je do 2-3 dnů od objednání, samozřejmě v závislosti na způsobu platby a dopravy. Není možné, aby doba dodání trvala jeden měsíc.
    Co se týče kvality perlátorů, tak je pro mne zarážející, že za dva roky kupujete již sedmý perlátor, jelikož při správné údržbě baterie a to včetně perlátorů!! není třeba perlátory měnit. Pokud budete potřebovat poradit s údržbou, určitě se na nás můžete obrátit.
    Omlouvám se, že jsem Vás i přes Vaše přání kontaktovala. Krásný den Vám přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice nekvalitní zboží, vodovodní baterie prokapává
    • Bohužel jsem si před nákupem nepřečetl recenze ostatních zákazníků. Od tohoto výrobce už bych nekoupil vůbec nic.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že jste nebyl s naším výrobkem spokojen. Jen bych si ráda ověřila, v čem byl problém a s jakým výrobkem, protože dle Vašeho ID objednávky jste si objednal pouze kartuši bez vodovodní baterie a zde píšete, že Vám baterie prokapává. Rádi bychom vyřešili Váš problém, ale potřebovali bychom více informací. Děkujeme za odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem objednal a zaplatil online. V následujícím potvrzení objednávky mi bylo sděleno, že zboží není skladem a bude zadáno do výroby s předpokládaným termínem odeslání do 14 dní. Tuto informaci jsem v eshopu neviděl, možná jsem ji přehlédl, ale mohl jsem být upozorněn před zaplacením.
    Zboží bylo odesláno skutečně za 14 dní, tedy termín odeslání OK.
    Samotný výrobek dorazil druhý den a po rozbalení vykazoval z určité znaky, které ve mne vyvolali obavy o jeho řádné funkci (na první pohled nesouosé některé komponeny vůči tělesu). Ihned jsem na danou situaci upozornil a dosud jsem nedostal odpověď. V tuto chvíli tedy řeším odstoupení od smlouvy.
    Shrnuto - 25 dní po objednání a zaplacení dosud nemám baterii, kterou mohu namontovat a dokončit koupelnu.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Dobrý den,
    co se týče dopravy:
    - jak tam píšete u bodu “napište váš názor na dopravce pro ostatní kupující”, tak sám píšete, že přepravce volal předem. Nevíme, na co by pak ještě posílal SMS nebo e-mail. Navíc e-mail jsme Vám poslali den předem s informací, že expedujeme, takže nechápeme, proč by ještě dopravce psal znova.

    co se týče objednávky:
    - tam nevidíme žádný problém, zboží nebylo skladem, byl o tom informován, zboží jsme do 14ti dnů poslali, takže vše bylo dodrženo tak, jak jsme informovali. Skladovosti nemáme na webu napsané, pokud chtěl vědět skladovost, mohl si napsat předem na e-mail, kde bychom mu sdělili, zda je baterie ihned k dispozici nebo není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádějí zákazníka v omyl mylnými informacemi na jejich webu

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený pane, naše firma má správnou informaci na našich web stránkach k objednanému zboží sprchová tyč PD0015. Výkres mate k dispozicí a odpovídá výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno jiné zboží

    Doručeno jiné zboží a nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený pane, mně lito, že uvádíte v hodnocení nesprávnou informaci, která nás poškozuji.
    Nepravdivá je v tom, že jak vy píšete, že s Vámi nikdo nekomunikoval. Mate pravdu, že Vám omylem z výroby poslali nesprávnou podložku pod umyvadlovou baterii, je to lidská chyba, v hodnotě 82Kč.
    Když jste napsal nám, že neodpovídá velikost, tak po email Vám odpověděli, že obratem posíláme novou podložku, což jsme udělali.

  • Nedoporučuje obchod

    Písala som mail, telefonovala, žiadna odpoveď

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Dobrý den, poslala jste objednávku 14.1.22, na to jste obratem dostala na zaplacení fakturu. Platbu od Vás obdrželi 17.1.22. Zboží vám bylo plánováno výrobou expedovat 20.1.22. Dříve se vykrývali zakázky, které přišli dříve. Bohužel v období CORONA VIRUS se stává výpadek zaměstnanců na dílně a ve skladu a proto nestíhají obratem posílat zboží. Jsme výrobní firma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejde o kvalitu produktů, ta je vyhovující. Ale jde o dodržení deklarovaných obchodních podmínek, konkrétně o hodnotu nákupu pro stanovení dopravy zdarma. V podmínkách dopravy byla tato hranice uvedena 500,- Kč, e-shop ale nabízel dopravu zdarma až od hodnoty 600,- Kč. Po upozornění na tuto nesrovnalost byla tato hranice v podmínkách dopravy v tichosti zvýšena na 600,- bez jakékoliv reakce obchodu na můj mail přesto, že jsem o vyjádření v mailu žádal. Vyjádření přišlo až po mojí urgenci, ale pouze se vymlouvají, že čekali na úpravu textu v podmínkách (po upozornění to ale bylo přepsáno do 24 hodin). Solidní a slušný obchodník nejprve upraví text podmínek a teprve potom to promítne do funkcionality e-shopu, ne naopak. Jak má člověk potom věřit, že obchodník bude deklarované podmínky dodržovat?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak se může obchod, který mi pouze potvrdil objednávku ptát dopředu jak jsem s obchodem spokojen, když jsme k dnešnímu dni neobdržel informaci o stavu mé objednávky, zboží mi nebylo dodáno, takže nemohu ani hodnotit jeho kvalitu. Objednávka byla za cca 26 tis., asi nejsem zajímavým klientem.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený, my se neptáme, jako dodavatel. Se ptá HEUREKA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • po týdnu zboží nemám,obchod na dotaz nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Míč dlouhé dodací lhůty , zboží ještě nemám,ani nepředáno dopravci.
    Ceny skvělé za kvalitu,ale expedice ti kazí.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený, nám lito, že dáváte špatnou recenzi. Vy jste zboží objednal dne 26.9.21 ve druhé jakosti, a chtěl spojit z další svoji objednávkou. Druha jakost není běžně skladem, protože obratem se prodává. Tak že 2 jakost obvykle se expeduji do týdnu. Vy jste zboží objednal den před státním svátkem, což samozřejmě výroba je zavřena. V utery 5.10.21, což je 4 pracovních dnů, zboží budeme Vám expedovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neumí poslat zásilku dle rozměrů, takže zasilkovna vrátila

    Po dvojí urgenci,že zasilkovna nedoručí kvůli rozměrům,mi bylo slíbeno že znovu pošlou,poté již nic ,ani odpovědi na několik emailů , velké zklamání, zaplaceno a nic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mám od této značky sprchovou sestavu za cca 9.000 korun a během 4 let se mi pokazila termostatická baterie a teď mi začaly téct propojovací trubky u baterie. Tuto značku již nikdy.

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený zákazníku, musím na vaši recenzi reagovat, z důvodu, že uvádíte vadu, kterou nezpůsobil výrobce. To že u Vás po 4 letech fungování se pokazila termostatická kartuš, tak je proto, že máte vápencovou vodu a nebo nečistotami .

    Nevím o kterých propojovacích trubkách píšete. Závady, které jste popsal už nepatři pod záruční opravy a pokud je chcete opravit, tak zavolejte k nám na firmu na reklamační oddělení a dohodnete se na zakoupení náhradního dílu. My jako výrobce všechny náhradní díly máme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodani

    Reakce obchodu Slezak-rav.cz

    Vážený zákazniku, nám lito, že dáváte tak špatné nám hodnocení. Objednávku od Vás jsme dostali v neděli 29.8 .21 v 19.00 a expedovali 2.9.v 9:00. My jsme výrobce a ne překupnicí, které mají ve skladu zboží. Snažíme se zboží expedovat do 2 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • berou telefony
    • objednala jsem si zboží které byl skladem a stále jej nemám je to 13 dní od objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodana cela objednavka-uz je ale zaplacena
    • Baterie vydrzela presne dva roky a tyden
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychla vymena zbozi ( do druheho dne pres DPD) hodnotim velmi kladne
    • Firma zkousi, zda-li si zakaznik vsimne druhe az treti jakosti zbozi a vzhledem k online nakupu nevaha a posle zmetek, ktery neodpovida jakymkoliv standartum noveho vyrobku, pozor na to, je nutne vse peclive prekontrolovat , v pripade vad nafotit a hned volat dispecing davaji na to jen 2 dny ... Takze vse of fa. Slezak hned rozbalit a zkontrolovat..

    Neni spatny, jen nevim jestli radi nezkousi zakazniky, potrebuji 100% vylepsit vystupni kontrolu. Jinak jsem celkem spokojeny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8 dní od objednání a puls nehmatný. Na mou urgenci přišel automatizovaný e-mail, že toho mají moc. / Poslal jsem jim odstoupení od kupní smlouvy a výzvu k vrácení platby. Přišel stejný automatizovaný e-mail, že toho mají moc. Nepochopil jsem jejich přístup. Nedoporučuji. L. Melichar