Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím moc nevím. Objednával jsem zboží cca týden dozadu a zatím nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost zaslání.

    Zaslána část objednávky zpět z důvodu nevhodné velikosti. Zásilka nebyla převzata, vrací se zpět. Emaily se vrací jako nedoručené, všechny telefonní čísla nedostupné. Již se zahajují právní kroky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Deky jsem musela vrátit, protože neodpovídaly popisu. Paní , se kterou jsem to řešila po telefonu, byla neuvěřitelně neochotná a dávala mi najevo, jak moc ji obtěžuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem před 14ti dny. S tím, že vyzvednu přímo v závodě. Od té doby se nikdo neozval - na email bez reakce, mobil stále vypnutý.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod nekomunikuje a nereaguje na e-maily.

    Zboží je velmi kvalitní. Zakoupil jsem již několik výrobků od této značky. Bohužel, mi nyní nedodali zcela přesně to, co jsem si objednal. Na e-maily, ve kterých jsem na chybu upozorňoval dodnes nikdo nereagoval.