Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
stále čekám na zboží a bohužel ani nedostanu přesně to, co jsem si objednal, i když mi to bylo hned po objednávce potvrzeno, že vše bude naskladněno a odesláno, tedy čekal jsem zcela zbytečně!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Tomu, kdo balil lana, bych doporučil zkouknout video "Jak smotat lano".
- Když napíšu, že je zboží skladem, tak by mělo být skladem.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Měli hned dostupný produkt
- O 40% dražší než jinde
S tímto obchodem mám bohužel opakovaně negativní zkušenosti a v případě tohoto produktu to nebylo výjimkou. Cena je neadekvátní
Reakce obchodu Skyman.cz
Ano, v době cenových turbulencí jsme měli produkt místo za 6,- Kč (nejlevnější nabídka trhu, kde není skladem) za 10,- Kč (držíme skladem). Takže je to nehorázné obohacování. Po Vašem nákupu za 1000,- Kč si každý zaměstnanec konečně mohl koupit Mercedes. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo avizováno k odeslání do 7dnů. Po 14dnech zboží nikde a z obchodu ani zmínka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedoručeno. Obchod bez reakce.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka ani po 4 měsících nedorazila. O stavu objednávky jsem vůbec nebyl informován, musel jsem se dotazovat a někdy to bylo bez odpovědi.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si kalhoty. Byly mi velké, a potřeboval jsem je vyměnit. Kalhoty jsem odeslal na zpět a potřeboval se domluvit na platbě. Na mail mi nereaguji, a telefon neberou.
Tak nemam kalhoty ani peníze. Zatim.Reakce obchodu Skyman.cz
Vážený zákazníku,
velmi nás mrzí komunikační komplikace, které nastali při odbavování Vaší objednávky. Prodleva v odpovědi byla způsobena nucenou karanténou a onemocněním většiny týmu nemocí COVID-19. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. Nicméně Vaše objednávka byla zkomplikována požadavkem výměny objednaných skladových kalhot za prodlouženou verzi, kterou jsme (jak bylo na e-shopu uvedeno) skladem neměli. Bylo tedy nutné vyčkat na dodání požadovaného zboží výrobcem. Následně jsme Vám zboží odeslali. Snad je tedy i přes nepříjemnou situaci, která nás velmi mrzí - jako dodavatelé se zaměřením na maximální profesionalizaci všech nabízencýh služeb jsme si z toho vzali patřičné ponaučení do budoucna. Přejeme Vám, ať kalhoty dobře slouží. Za tým SKYMAN.CZ - Marek Šmerda, majitel. -
Nedoporučuje obchod
- minimalna komunikacia
tovar mi zatial nebol doruceny od 22.4. dnes 2.5 a stale nic.