Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stále čekám na zboží a bohužel ani nedostanu přesně to, co jsem si objednal, i když mi to bylo hned po objednávce potvrzeno, že vše bude naskladněno a odesláno, tedy čekal jsem zcela zbytečně!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tomu, kdo balil lana, bych doporučil zkouknout video "Jak smotat lano".
    • Když napíšu, že je zboží skladem, tak by mělo být skladem.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli hned dostupný produkt
    • O 40% dražší než jinde

    S tímto obchodem mám bohužel opakovaně negativní zkušenosti a v případě tohoto produktu to nebylo výjimkou. Cena je neadekvátní

    Reakce obchodu Skyman.cz

    Ano, v době cenových turbulencí jsme měli produkt místo za 6,- Kč (nejlevnější nabídka trhu, kde není skladem) za 10,- Kč (držíme skladem). Takže je to nehorázné obohacování. Po Vašem nákupu za 1000,- Kč si každý zaměstnanec konečně mohl koupit Mercedes. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo avizováno k odeslání do 7dnů. Po 14dnech zboží nikde a z obchodu ani zmínka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno. Obchod bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani po 4 měsících nedorazila. O stavu objednávky jsem vůbec nebyl informován, musel jsem se dotazovat a někdy to bylo bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si kalhoty. Byly mi velké, a potřeboval jsem je vyměnit. Kalhoty jsem odeslal na zpět a potřeboval se domluvit na platbě. Na mail mi nereaguji, a telefon neberou.
    Tak nemam kalhoty ani peníze. Zatim.

    Reakce obchodu Skyman.cz

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí komunikační komplikace, které nastali při odbavování Vaší objednávky. Prodleva v odpovědi byla způsobena nucenou karanténou a onemocněním většiny týmu nemocí COVID-19. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. Nicméně Vaše objednávka byla zkomplikována požadavkem výměny objednaných skladových kalhot za prodlouženou verzi, kterou jsme (jak bylo na e-shopu uvedeno) skladem neměli. Bylo tedy nutné vyčkat na dodání požadovaného zboží výrobcem. Následně jsme Vám zboží odeslali. Snad je tedy i přes nepříjemnou situaci, která nás velmi mrzí - jako dodavatelé se zaměřením na maximální profesionalizaci všech nabízencýh služeb jsme si z toho vzali patřičné ponaučení do budoucna. Přejeme Vám, ať kalhoty dobře slouží. Za tým SKYMAN.CZ - Marek Šmerda, majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • minimalna komunikacia

    tovar mi zatial nebol doruceny od 22.4. dnes 2.5 a stale nic.