Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pořád mi nepřišla lízátka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedozailo i když obchod v automaticky vygenerovaném emailu uvádí, že při dobírce expedují následující den.
    • Obchod nekomunikuje, zaslán email pro dotaz na objednávku, nemám odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo, žádná komunikace s obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bylo mi doručeno zboží jiné, než jaké jsem objednal, navíc bylo již jako nové poškozeno rzí. Na reklamaci mi bylo přislíbeno projednání s majitelkou, ale sliby chyby a ani v zákonné lhůtě nikdo nic do dnešního dne neřešil. Celou záležitost tedy včetně pořízené fotodokumentace tedy předávám ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré ceny, nabídka
    • rychlá dodávka
    • špatná komunikace při vyřizování reklamace, po dodání balíčku 29.11. a následném nahlášení chybné dodávky, dodnes nebyla sjednána náprava i po telefonickém přislíbení, bez reakce na následný email.
    • Neinformovanost o tom, že v období od objednání po nabalení, něco došlo a tudíž vznikl přeplatek a jak bude vrácen.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přišlo mi jiné zboží a firma na telefonickou reklamaci nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízí zboží, které vůbec nemá

    • Obchod nedoporučuji,nic jsem neobdržel!!!

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    Vaše zboží nebylo odesláno, protože při vytváření Vaší objednávky jste zadal způsob platby - platba převodem a podle našich obchodních podmínek zboží odesíláme až po úplném zaplacení částky na náš účet. Bohužel Vaší platbu jsem neobdrželi. Jakmile nám bude částka připsána na účet, zboží Vám odešleme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Jan Příborský za tým SKY BLUE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výborná komunikace, ochota ověřit aktuální dostupnost zboží, po telefonu mi přehráli melodii z hracího přání

    Bohužel hráči paní, které dorazilo, nehrálo. Vzhledem k tomu, že jsme ho potřebovali předat již následující den, tak jsme ho rozebrali. Jedná ze tří knoflíkových baterií byla vyteklá, zjevně dost stará. Celý den jsem sháněla náhradní, podařilo se zprovoznit
    Akorát místo avizovaného Mendelssohnova pochodu přání hrálo oxid z Wagnerova Lohengrina, ale to už je detail.
    Semínka okurky bohužel jsou pro skleníkové pěstování, což má webu nikde uvedeno nebylo, ale kvůli 34.-Kč nemá smysl vracet.

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si udělala čas na hodnocení našeho obchodu a přidala Vaše cenné postřehy. Vaše zkušenost s hracím přáním nás velice mrzí. V počtu, ve kterém je naše zboží dodáváno se ojediněle může vyskytnout vadný kus. Samozřejmě každý zákazník může vadné zboží vyreklamovat a zboží mu poté bude vyměněno. Informace, které jsou u produktu uvedené se snažíme postupně doplňovat, aby měli naši zákazníci co nejvíce informací k danému produktu. Omlouváme se za vzniklé potíže a doufáme, že v budoucnu vás na našem e-shopu něco opět zaujme a dáte nám druhou šanci.

    Přejeme hezký den

    S pozdravem
    Jan Příborský za tým SKY BLUE, s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • O žádných nevím
    • Zboží je rozesíláno bez návodu, to nedokáži pochopit, je jasné, že spokojenst kupujícího je obchodu úplně někde

    Zboží je rozesíláno bez návodu, v originálu v několika jazycích pěkný návod + receptář, česky nic. Po meilovém upozornění, které musíte pracně hledat, mi přišel jakýsi technický popis výrobku, ne však manuál či receptář, jak vidno naše peníze jsou rozdílné, v záp.Evropě platí asi jiné. Za tento stav podle mně odpovídá jasně prodejce, ke spokojenosti zákazníků je obchod lhostejný, jde mu hlavně o to, aby prodal. Případná reakce a omluvy obchodu mi nezajímají, byl to první a poslední nákup

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    chtěl bych reagovat na Vaší recenzi. Nevím na který e-mail jste psal upozornění a ze které firmy Vám přišel technický list, ale na naší firmu jste se s upozorněním neobrátil, protože Vám nikdo od nás žádný list neposílal. Nás mail je lehce dohledatelný na našem e-shopu. Pokud by jste se s žádostí obrátil přímo na nás určitě by jsme se snažili najít nějaké řešení. Proto bych Vás chtěl pro příště požádat o pečlivější kontrolu na kterou firmu se obracíte s dotazem.

    S pozdravem

    Tým SKY BLUE, s. r. o.

    • ŽÁDNÉ
    • JSOU TO PODVODNÍCI

    NEDOPORUČUJI !!!! POZOR NA PODVODNÍKY !!!!

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den pane Martine,

    rád bych reagoval na Vaší recenzi a vše bych chtěl uvést na pravou míru. K pochybení z naší strany opravdu došlo a to z důvodu dovolených na naší firmě. Poté co jsme se po telefonu domluvili o navrácení zboží na naší prodejnu, jsme zboží od Vás obdrželi, ale paní, která má na starosti platební transakce se vrátila až tento týden a náhrada vrácení peněz zpět na Váš účet bohužel opomněla za což se Vám velice omlouváme a ihned vše napravíme. Nicméně jsme jen lidé a použití slov jako podvodníci není oprávněné. Příště by stačilo pouze například zavolat a informovat se - vše je o domluvě. Nicméně Vás můžu ujistit, že od tohoto týdne již fungujeme naplno a taková záležitost se nebude opakovat.

    Věřím, že na nás nezanevřete

    S pozdravem

    Jan Příborský za tým SKY BLUE, s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod nekomunikuje, psala jsem 2 maily, neodpověděli!

    Dne 29.6. jsem si objednala zboží - sponky a zaplatila je převodem na účet. V den doručení mi volali, že sponky nejsou na skladě a slíbili mi vrátit 111 Kč zpět na účet. Dodnes peníze nemám, na maily obchod nereaguje, prosím o nápravu.

    Děkuji
    S pozdravem
    Divišová

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den paní Divišová,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí vzniklá situace. Tato nepříjemnost vznikla z důvodu dovolených na naší firmě. Minulý týden jsme měli záskok a bohužel se naše paní účetní k převodu dostala až dnes. Samozřejmě dnes Vám peníze na účet zašleme. Velice se Vám jménem celé firmy omlouváme a uděláme vše, aby se tato věc více neopakovala.

    Děkuji
    S přátelským pozdravem
    Jan Příborský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Balik byl nekompletni, chybejici vec jsem reklamovala telefonicky u dodavatele, bylo mi prislibeno, ze se ozvou zpet, od te doby se uz vice nez tyden nic nedeje, nikdo se neozval, nic mi neposlali.

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše zkušenost s komunikací. Momentálně čekáme až nám zboží dodá dodavatel a poté Vás budeme kontaktovat, abychom Vám mohli chybějící zboží zaslat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    Jan

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nedoporučuji z toho důvodu, že mi došel jiný rozměr zboží, než jsem si přála. Dokonce na poklopu byl právě rozměr vyškrábnutý z polepky, abychom na to pravděpodobně nepřišli. Nakonec ho doma využijeme, tudíž nebudeme vracet.

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla zcela spokojena. Jak jsem již zmínil v telefonickém rozhovoru, jde o to, že výrobce uvádí na faktuře rozměr poklopu 27 cm a na štítku je uveden reálný rozměr 26,5 cm. Bohužel vyškrábnutý štítek nám takto přišel od dodavatele. Samozřejmě se za tuto skutečnost omlouváme a na e-shopu reálný rozměr pozměníme.

    Přeji hezký den

    Příborský SKY BLUE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené a nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    rád bych reagoval na Vaší recenzi. Standardní reklamce probíhá tak, že zákazník zašle poškozené zboží spolu s reklamačním formulářem na naší prodejnu. Jak jste zmínila v e-mailu, chtěli jsme Vám ušetřit náklady spojené se zasláním zboží zpět na naší firmu. Fotografie, které jste nám zaslala jsme odeslali našemu dodavateli a momentálně čekáme, zda bude reklamace uznána, aniž by jste musela zboží zaslat. Začátkem týdne Vás budeme kontaktovat s tím, jak budeme postupovat dále. Děkujeme za pochopení.

    Přeji hezký den

    Příborský SKY BLUE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla zcela spokojena. Víme, že Vaše odstoupení od smlouvy probíhalo v předvánočním období, a proto zde vznikla delší prodleva ve vyřízení. Za to se Vám velice omlouváme a uděláme vše proto, aby se to již neopakovalo.

    Tým SKY BLUE

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednával jsem čtyři hrnky značky TORO. Dva velké (560ml) a dva malé (350ml). Měl to být Vánoční dárek. Doručovací doba v rámci mezí. Komunikace obchodu na email a chat na jejich stránkách nulová. Telefonická komunikace bez problému. Co se týče zboží polovina přišla rozbitá (krabice vizuálně nepoškozená). Cena těch dvou hrnků byla asi 120 Kč, takže mi to za ty problémy se zpětným odesíláním zboží a reklamací nestojí. Rozhodně ne před Vánocemi. Takže děkuji a znova už ne. A s dopravní společností GLS už taky nic neposílám.

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý den,

    nejprve bychom Vám chtěli poděkovat za Vaší zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše zkušenost s nákupem. Samozřejmě máte nárok na reklamaci. Pravděpodobně poškození vzniklo během přepravy. V těchto případech je nejlepší poškozené zboží v balíku vyfotit a zaslat nám fotografie spolu s číslem objednávky na e-mail: [email protected], abychom mohli daný případ vyřešit s přepravcem.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuje, zaplatil jsem, ale zboží nedorazilo

    Reakce obchodu SKY BLUE, s. r. o.

    Dobrý večer,

    nejprve bychom se Vám chtěli omluvit za nepříjemnou zkušenost. Zboží, které zákazník zaplatí převodem, zasíláme ihned po zobrazení platby na našem účtu. Abychom mohli zjistit co se s Vaší zásilkou stalo, poprosil bych Vás o zaslání Vašeho kontaktu a čísla objednávky na e-mail: [email protected]. V pondělí Vás budeme neprodleně kontaktovat.

    Děkuji

  • ....objednáno zboží na skladě....nic nedorazilo, komunikace minimální