Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Došlo nesprávné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • pochybná kvalita, zakoupila jsem dvě matrace a pod povlakem je každá jiná

    Překvapivě rychlé dodání, možná proto, aby si to kupující nerozmyslel nebo nezískal informace o kvalitě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nelze zpět doručit

    Matrace nejdou vrátit žádnou poštovní ani kurýrní společnosti.Při osobním předání,když jsem matrace předala v původním obalu pracovnice obchodu obvinika,že matrace byla špinavá.

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Všem svým zákazníkům nabízíme možnost svozu matrací za poplatek prostřednictvím dopravní společnosti Toptrans, případně je možné matrace přivézt přímo na prodejnu do Zlína nebo využít jakoukoliv dopravní společnost, která Vám vyhovuje. Rozhodla jste se matraci vrátit osobně na prodejnu. Matrace byly vráceny v původním, otevřeném obalu a potah matrace byl ušpiněn. Prodejnu jste opustila dříve, než jsme s Vámi stihli vše vyřídit, proto veškerá naše další komunikace probíhala písemně prostřednictvím emailu.

    S pozdravem,
    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Zklamání výrobkem. Matraci Coco gold 200 x 140 jsem čekal v lepší kvalitě. Vrchní část matrace z paměťové pěny(dle popisu Viscosence) uprostřed slepená tak, že spoj je při ležení cítit pod rukou, degraduje pocit z komfortního položení.

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Bohužel u Vaší objednávky neevidujeme žádnou informaci o poškození, nebo případnou reklamaci. Kontaktujte nás prosím, abychom mohli celou záležitost vyřešit. Děkujeme.

    S pozdravem,
    skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje. tovar som neobdržala

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. O stavu objednávky i jejím poškození přepravní společností jsme Vás neprodleně telefonicky informovali. Zároveň na náš email s nabídkou doručení na Slovensko jste nám odpověděla až dnes. Veškerou komunikaci jsme prověřili a vše se nám zdá v pořádku.
    Jestli i přesto došlo k nějakému pochybení, omlouváme se. Pokud budete chtít něco promptně řešit, prosím, kontaktujete nás telefonicky na číslo 775 955 102 nebo 0908 677 338.

    S pozdravem,
    Skvelematrace.cz

    • Matrace zaplacený buhuzel ještě nedorazily dlouhá čekaci doba

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Měla jste objednané matrace ORION v akci 1+1 v atypickém rozměru 200x100 cm , kde je doba dodání do 10 pracovních dní. Matrace se expedovali na Vaši adresu 8-mý pracovní den.

    I přes to doufáme, že jste s matracemi spokojená.

    S pozdravem
    Skvělematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je sice avizovaná doba dodání ale proč posíláte dotazníky před vyexpedováním zakázky?

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Bohužel dotazníky posílá společnost Heureka.cz bez ohledu na dobu dodání, kterou avizujeme. Tuto skutečnost nemáme jak konkrétně u jednotlivých objednávek ovlivnit.

    S pozdravem

    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle doručení
    • Výrobek neodpovídá tomu co popisuje e-shop .Skutečnost nic moc. Obyčejný molitan. Kupovala jsem v akci 1+1 . Kdybych to viděla před nákupem, tak si to určitě nekoupim. Přemýšlím o vrácení.
    • Zaplatila jsem si výnos do patra, který nebyl uskutečněný...
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po sundani povlaku z matrace,matrace poskozena a rozlepena na nekolika mistech. Nedoporucuji

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    omlouváme se za pochybení ve výrobě, kdy došlo k odlepení vrstvy matrace. Vaši záležitost řešíme formou reklamace.

    S pozdravem

    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Matrace přijela rychle, bohužel není v pořádku.Hned při rozbalení jsme volali do obchodu a paní nás ujistila že to je všechno v pořádku.Na jedné straně se propadá.Při řešení jejich chyby a žádané reklamace musíte spát 30dní na zemi.Tento obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci.
    Pro posouzení matrace a její případné vady je nutné nám ji zaslat k reklamaci na naši adresu na sklad: Rybníky IV 326, Zlín. Matrace bude předána výrobci k odbornému posouzení.
    Ze zákona je termín vyřešení reklamace do 30 dní. Většinu reklamací jsme schopni vyřešit do 14 dní.

    S pozdravem
    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Potah matrace byl poškozený

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přijatelné ceny za matrace.
    • Dosud mi nebyla matrace doručena, je to sice chyba dopravní společnosti Toptrans ale špatné jméno to dělá celému obchodu.

    6.9 mi společnost Toptrans měla doručit matraci je 15.9 a stále nic. Společnost skvelematrace se mnou sice komunikuje ale nic z toho. Společnost Toptrans nemůže mou matraci na skladě dohledat. Přemýšlím o zrušení objedávky. Toto byla má první objednávka a rozhodně poslední alespoň do té doby dokud jim bude zboží dodávat Toptrans. Vím že je to spíše chyba společnosti Toptrans ale špatné jméno to dělá celému obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo nekompletní a ne do 24 hodin, ale do 10ti dnů!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Za prodlení s dodáním se omlouváme. Pochybení nastalo u přepravní společnosti.
    Věříme, že i přes vzniklé potíže jste se zbožím spokojen.

    S pozdravem
    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zaplatila jsem si 400Kč za výnos do patra. Přijel doručovatel a musela jsem mu pomáhat tahat matraci do třetího patra. Měli by přijet pánové dva, když si platím za výnos a koupím si matraci za 3300Kč. Prý asistovaný výnos? Tak to už nikdy.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledná nabídka
    • dobré informace o zboží
    • solidní ceny
    • Dlouhé dodací lhůty (až 18 pracovních dnů)
    • Od potvrzení objednávky (12 dnů)nemám žádnou informaci o vyřízení a stavu dodávky.

    Jestli nespěcháte na dodání zboží, vyberete si. S doporučením počkám, po 10 pracovních dnech zboží ještě nebylo odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace možná jen v pracovní dny 8-16 hod.Po 10 dnech stále žádné termíny o doručení. Objednávku ruším.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Má napsané že pokud je zboží skladem ihned do 24h ho pošlou.Já objednala zboží skladem a stejně čekám už 7dní:-(

    Asi bych příště nakoupila jinde kvůli dodací lhůtě. Bohužel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rozumné ceny
    • zboží "skladem" je po 10 dnech teprve na cestě

    Asi ok, pokud nepotřebujete něco rychle. To pak běžte tam, kde skladem skutečně znamená skladem.

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel jste si objednal matraci v rozměru, u kterého jsme neinzerovali dostupnost do 24 hodin - dostupnost této matrace tedy byla do 14 pracovních dnů. Dodací lhůta byla tedy splněna.

    I přesto věříme, že jste se zbožím spokojen.

    S pozdravem

    Skvelematrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ochota, cena, rychlost dopravy
    • kvalita matrace

    Reakce obchodu Skvělé matrace

    Dobrý den,

    pokud s matrací nejste spokojena, v našem e-shopu máte možnost do 30 dní zakoupené zboží bezplatně vrátit.

    S pozdravem

    Skvelematrace.cz