Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Místo Aquaphor B25 (B100-25) MAXFOR dorazily filtry AquaPlus Active což je podle informací od oficiálního zástupce AQUA-OR s.r.o, jejich označení pro polský řetězec, kam filtry s tímto označením dodávají. Takto označené filtry si když budu příště chtít, koupím přímo v polském internetovém obchodě o čtvrtinu levněji a nebudu muset zároveň dědovi vysvětlovat, proč to má jinej tvar,obal, název.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží bylo dodáno na jiné výdejní místo než jsem požadoval a doručení trvalo přes týden. Smutné, a informace ohledně zásilky naprosto žádné.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné zboží
    • Opakovaně mi chodily zpravy o tom, ze mam vyckat na potvrzeni, ze zbozi opravdu maji, pritom chteli zaplatit predem. Objednavku jsem zrusil. S tim nakonec problem nastesti nebyl.
    • Nebrali mi kontaktni telefon

    Byl bych s nakupem v tomto obchode opatrný. Asi to neni primarne spatny obchod, ale je dost zvláštní a mě nevyhovuje .

    Reakce obchodu SkveleCeny.cz

    Dobrý den pane Kreso,

    naše emaily/zprávy jsou koncipovány zcela srozumitelně a vše je v nich detailně popsáno. Zakládáme si na jednoduché a transparentní komunikaci, což potvrzují i ostatní recenze jiných zákazníků, které zde najdete. Jste první zákazník, který si stěžuje na jejich nesrozumitelnost.

    Zboží jste si objednal na bankovní převod s dopravou zdarma, takže je nutné objednávku samozřejmě uhradit předem. O tom jste byl také informován, takže bohužel nerozumíme Vaší reakci.

    S pozdravem SkveleCeny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spolupracují s Českou poštou, která balíky není schopná doručit. Můj balík není nikdo schopen dohledat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány vodní filtry Aquaphor Maxfor. Obchod však zaslal filtry AquaPlus Active bez jakékoli informace o tom, že posílají jiné zboží. Jde o klamání zákazníka, protože obrázek filtrů na e-shopu pochází z oficiální distribuce. Na těchto filtrech je uveden také výrobce Aquaphor, ovšem oficiální česká distribuce Aquaphoru odmítla, že by tyto filtry byly z jejich distribuce, jedná se o dovozové zboží pro jinou (zřejmě polskou) obchodní síť. E-shop vyhrožuje právníky, ostatně jako i u dalších recenzí zde. Obchod proto absolutně NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu SkveleCeny.cz

    Dobrý den paní Čamková,

    obdržela jste přesně to co jste si objednala, tzn. filtry Aquaphor Maxfor, což jsme Vám také písemně prokázali. Vaše recenze je tak naprosto zbytečná, nerelevantní a urážlivá. Oficiální CZ distribuce neexistuje od doby co ČR patří do EU. Na všech krabičkách, které jsme Vám zaslali je na spodní straně uveden výrobce Aquaphor. To, že se tyto filtry prodávají v různých zemích v různých designech, např. stejně jako filtry Brita Maxtra, není klamání zákazníka. Filtr je jeden a ten stejný v naprosto totožné kvalitě pro všechny země východní Evropy. To, že má krabička lehce jiný design není dle našeho názoru na škodu.

    Pokud jste s filtry nebyla spokojena, tak jste je samozřejmě mohla vrátit, což jste do dnešního dne neučinila, i když se dle Vašeho předešlého lživého tvrzení jednalo o "padělky". Jestli to náhodou není tím, že má "oficiální CZ distribuce" takřka dvojnásobnou cenu za naprosto totožné zboží. :-)

    A ano je pravda, že každý zákazník, který naši společnost poškozuje tím, že veřejně prezentuje nepodložené a nepravdivé tvrzení, např. o prodeji padělků, je vždy upozorněn na skutečnost, že je toto jednání protiprávní. Na tom přeci není nic špatného.

    S pozdravem SkveleCeny.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obal neporušen, ale zboží poškozeno, nepoužitelné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane, potvrzene a zaplacene zbozi mi nedodali

    Ted jen doufat, ze mi penize poslou zpet na ucet.

    Reakce obchodu SkveleCeny.cz

    Dobrý den pane Ivane,

    i takové věci se bohužel občas stávají. Jak jsme Vás telefonicky informovali, tak nám náš dodavatel stornoval objednávku a v tuto chvíli je zboží nedostupné. Bohužel ho neumíme dodat ani od jiného dodavatele.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • místo filtrů Aquaphor B5 (B100-5) přišly filtry B 15

    Zatím se mi nepodařilo s obchodem se spojit a uplatnit reklamaci

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, ale musím. Stejně jako v recenzi, kterou jsem četl ke kávovaru zakoupeném zákazníkem z dřívějška i já dostal kávovar, který byl již vybalován z originálního obalu a byl prodáván jako nový. Igelitový obal návodu, který byl evidentně originálně zapečetěný kancelářskou sponkovačkou byl otevřený a po sponkách zůstaly pouze dírky v igelitovém obalu. Krabice kávovaru rozhodně nebyla ve stavu kdy jede ze skladu kurýrem k zákazníkovi. Byla velice ošoupaná. Navíc na ní byli stržené evidentní místa kam kurýr lepí etikety s adresou, takže kávovar, už někde cestoval. Kávovar se z krabice vyndává takovým igelitovým vakem s uchy, které byli zdeformovány, takže za uši kávovar, už někdo vyndával z krabice ven. Na nádobce na vodu byli mastné otisky prstů, takže i s nádobkou někdo manipuloval. Kupoval jsem kávovar za nejnižší cenu na Heureka jako nové zboží cca o 500 Kč levněji než na dalším nejlevnějším eshopu. Kdybych věděl, že se jedná o vystavované nebo již manipulované zboží, tak bych určitě rozdíl 500 Kč neřešil a koupil kávovar dražší. Po pečlivé prohlídce jsem zjistil, že kávovar je pouze vybalený a nikdy nebyl použitý, takže jsem to překousl a zboží si nechávám. Nic to nemění na tom, že se jedné o klamání zákazníka. Je li zboží vybaleno má to být jasně u prodávaného produktu napsáno. A je úplně jedno jestli zboží vybalil prodejce a nebo od někoho pochybného prodejce zboží odebírá. Je na každém jak a co mu vadí, závěrem kávovar byl nový, ale minimálně jednou vybalený a manipulovaný.

    Reakce obchodu SkveleCeny.cz

    Dobrý den pane Jakube,

    děkujeme za recenzi, ale je zcela běžné, že zboží, které se vrátí jako zákazníkem nevyzvednuté je před dalším prodejem rozbaleno a zkontrolováno, tzn. že krabice, anebo obsah balení mohou nést nepatrné známky manipulace. Zboží je však nové, nepoužité a ve 100% stavu, takže Vaše obavy nejsou na místě. Bazarové zboží neprodáváme (pokud tak není přímo označeno v názvu).

    Děkujeme Vám za nákup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádějící informace
    • Jednání obchodu

    Obchod na dotaz potvrdil, že je paddleboard za cenu 10490,- s pádly, jak mají na fotce. Když jsem objednal, zaplatil a obchod potvrdil moji objednávku (zboží pro mě rezervuje), nejednou bylo vše jinak. Napsali mi, že za uvedenou cenu je bez pádel, s pádly + 1000 Kč, tedy mě vyzvali, zda si budu přát cenu doplatit, anebo stornovat objednávku a vrátit peníze? Když jsem požadoval to, co mi bylo potvrzeno, pan Ing. Pavel Novák MBA mě obvinil z vydírání, že jsem evidentnĕ věděl, že sa paddleboard za uvedenou cenu neprodává. ČOI mi doporučila ať trvám na tom, co mi bylo potvrzeno. Obchod však stornoval objednávku a i když jsem již od léta sledoval tento produkt s cílem zakoupit pro rodinu k vánocům, což se povedlo i výhodně. Zakoupil jsem stejný paddleboard u seriózneho obchodníka bez pádel a ty jsem zakoupil u jiného. V součtu cena 10 560 Kč. Obchod SkveleCeny.cz nemá tak skvelé ceny a jednání už vůbec ne!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem 6 ks filtrů na vodu, přišli 2 ks (za cenu 6-ti) Prý to bylo ve 2 krabicích ale já dostal 1 krabici údajně byly spojené dohromady a po cestě se oddělili. Pošta je v tom chudák nevině a odesílatel - skvělé ceny- ještě větší chudák taky, ještě jsem je křivě obvinil.
    Náhrada žádná. Ani nemám chuť se s nimi ještě vybavovat - oběma. Nejspíš s tím počítají, ale je to naposledy. Příště uvidím skvělé ceny a zařazuji je do spamu.
    Přístup, arogance, chování - rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu SkveleCeny.cz

    Dobrý den, Vážený pane Zdeňku,

    s největší pravděpodobností jste si převzal vykradenou zásilku (posouzeno dle zaslaných fotografií).

    Ihned po kontaktování naší podpory jsme Vás instruovali o tom, že je nutné tuto škodu nahlásit přepravci a sepsat s ním protokol o škodě, protože majitelem zásilky se po jejím převzetí stáváte Vy a my tuto škodnou událost nemůžeme z pozice odesílatele hlásit. Dále jsme Vás informovali o tom, že jakmile nám zašlete kopii sepsaného protokolu o škodě, tak Vám zboží ihned uhradíme, anebo opětovně pošleme., protože všechny námi zasílané zásilky jsou pro tyto případy pojištěny.

    Bohužel NEMŮŽEME za to, že nejste ochoten pro nahlášení škody přepravci cokoliv udělat a že jste si zásilku na pobočce pošty při převzetí u přepážky nijak nezkontroloval. Na první pohled bylo zcela zřejmé, že bylo se zásilkou manipulováno třetí osobou, a to jak vzhledem k její velikosti, váze, poškození krabičky i porušenými originálními páskami našeho eshopu. Všechna tyto fakta byla indícií k tomu, abyste tuto zásilku nepřebíral, anebo ji před pracovníkem pošty zkontroloval na což máte samozřejmě právo.

    Pokud tím špatným přístupem, arogancí a chováním myslíte Váš požadavek toho, abychom Vám proplatili škodu bez toho abyste musel cokoliv řešit, tak bohužel toto samozřejmě není možné. Jako příjemce, který převzal vadnou zásilku jste povinen tuto škodu nahlásit přepravci, tedy minimálně v případě, že nás žádáte o její proplacení.

    Bohužel nežijeme v ideálním světě a takové případy se stávají. My nemáme problém Vám škodu uhradit, ale bez sepsaného protokolu o škodě nemáme nárok na proplacení škody od přepravce, což samozřejmě víte, ale evidentně je Vám to jedno.

    Doporučujeme Vám zamyslet se nad svým chováním a svými požadavky.

    S pozdravem SkveleCeny.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodají méně zboží než je objednáno. Po 19-ti dnech nejsou vráceny peníze. Po telefonu slíbí, že vrátí ihned peníze za nedodané zboží, na první email nereagují, na druhý Po čtyřech dnech odpoví, že každým dnem vrátí peníze, Po dalším týdnu je tel. Číslo nedostupné. Tento obchod NEDOPORUČUJI
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod psal, že zboží je na cestě, ale zboží ještě ani do přepravy dano nebylo. Dodací lhůta špatná, více než týden!
    • Obchod šetří na balném.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na stránkách v popisu i na balení zakoupeného kávovaru jsou napsány kapsle, konkrétně 14ks, ale dodány nebyly
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po sedmi dnech zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevýhoda, hlavně nedbalost ve způsobu zabalení. Výrobek skvělý, ovšem dodávka byla velmi nedostatečně zabalena. Tři sady á 3 ks byly přelepené pouze ve střední části izolepou o šíří cca 5 cm, kde dopravou byl jednoduchý obal od výrobce značně pomuchlán, místy vyčníval již obal parton a všechny rohy byly zdemolované. Příště Vám takto nedbale zabalenou zásilku nepřevezmu. Pokud zboží nebude v přepravním obalu, alespoň celou přelepte izolepou nebo obalte fólií. Obchod doporučím, pokud zlepšíte balení zboží.

    Výrobek skvělý, zabalení zboží mizerné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo zničené
    • Majitel absolutně nechápající situaci
    • Svádění viny na dopravce či mou osobu
    • Přišlo úplně jiné zboží než uvádí na stránkách
    • Zkrátka PODVODNÍK!!!

    Tento obchod bych nikdy nikomu nedoporučil a doufám že se toto jednou panu majitely vrátí i s úroky. Hra kterou jsem zakoupil měla být verze pro ps5 ale přišla krabička s verzí pro ps4 a majitel se háji tím že to podvod není protože Sony nabízí bezplatnou aktualizaci přímo po nainstalování samotné hry do systému ps5 (což je irelevantní argument vzhledem k tomu že na stránkách prodava obě verze a já zakoupil tu pro ps5)
    Prosím vás všechny NEPODPORUJTE TOHOTO PODVODNÍKA A RADŠI SE POOHLÉDŇETE NĚKOM KDO JE LÉTAMI OVĚŘENÝ.