Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 29.11.2018 jsem vytvořila objednávku, přišlo mi její potvrzení. Dne 7.12.2018 jsem místo zboží z obchodu dostala toto oznámení:

    Dobrý den,
    Vaše objednávka č.: 18210537 byla stornována.
    S přáním krásného dne
    Skleněný shop cz
    t: 581 332 455

    Dne 10.12.2018 mi přišel dotazník, jak jsem se zbožím spokojená. Očekávala bych spíš vysvětlení nebo omluvu.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážená paní, zvolila jste si platbu převodem a neobdrželi jsme od Vás úhradu, proto byla objednávka stornována. Od nás žádost o hodnocení neodcházela, tak předpokládáme, že jste je obdržela z Heureky. Děkujeme za pochopení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Mám pocit že rychlý business, honem vydělat. Grafik si nedá práci, žádná fantazie. Jen komerční produkce. Je to zklamání. A určitě bych příště oslovil konkurenci. V dnešní době je grafika to co prodává, a nápady grafika je to "grooo" čím odlišuje obchodníky.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Motiv a styl písma si zákazník v našem katalogu vybral sám. První náhled s rozmístěním motivu a textu se zákazníkovi nezamlouval, načež jsme od něj dostali rozkreslení rozmístění, podle kterého jsme grafiku vyhotovili. Náhled sklenice s touto grafikou byl ze strany zákazníka schválen bez výhrad, tak této negativní recenzi nerozumíme a mrzí nás. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží dorazila pouze v jednom stejném objemu...…...

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla s nákupem u nás pokojena. Předpočítali jsme skladovou zásobu na dodaných položkách a neevidujeme záměnu. Jelikož jste si objednala sklenice ze stejné kolekce, kde je malý rozdíl v objemu (190 ml a 230 ml) a sklenice vypadají velmi podobně, tak se obáváme, že se jedná o nedrozumění. Sklenice jste si objednala v kusovém množství (ne v celých baleních), takže byly pravděpodobně přepravovány dohromady v jedné krabičce. Pokud nejste spokojena uvítáme, když nás budete kontaktovat s výhradou přímo nebo nebo zboží můžete bezplatně vrátit. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • špatně popsaný produkt
    • poškozený obal, faktura od kafe

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Na základě recenze jsme konzultovali uvedené nedostatky telefonicky. Popisky produktů projdou kontrolou a s příslušným pracovníkem byly probrány nedostatky při expedici zboží. Mrzí nás, že jste byl nespokojen a na základě Vašich podnětů se budeme snažit zlepšit naši práci. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemožnost vrátit zboží, nakupuji-li jako firma

    nemožnost vrátit zboží, nakupuji-li jako firma

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, psali jsme Vám, že pokud nakupujete na firmu a zboží nevyhovuje můžeme Vám ho vyměnit, ale nedostali jsme od Vás už odpověď. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nerozumím tomu ale nic nedorazilo :(

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, objednala jste si pískovaný půllitr s dobou výroby 1-2 týdny. Lhůta výroby je uvedna v popisu produktu a zákazníky o ní informujeme emailem i následně po přijetí objednávky. Termín dokončení výroby a odeslání je stanoven na tento pátek. Budeme rádi, když příště v případě nejasností budete kontaktovat náš zákaznický servis, který Vám rád poskytne chybějící informace nebo vysvětlí případné nejasnosti. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážená paní Hrušková, je nám líto, že jste nebyla spokojená, ale rádi bychom vysvětlili, že se objednávka vůbec nerealizovala, jelikož jste se ji rozhodla zrušit. Poptávala jste u nás pískování poměrně složitého motivu a loga na růzdné druhy sklenic, po odsouhlasení kalkulace jsme založili objednávku, vyblokovali objednané zboží a poprosili Vás o zdrojový soubor konzultovaných obrázků jpg, png, abychom mohli zabezpečit co nejkvalitnější výstup. Obrázek obsahoval dost tenké linky. Dokonce jsme Vám nabízeli, že se spojíme přímo s Vašim grafikem a vysvětlíme si možnosti, abychom Vás nezatěžovali. Neporozuměli jsme tomu, proč Vám tento požadavek připadal nepřiměřený. Načež jste se rozhodla objednávku zrušit a obrátit se na konkurenci. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Část zboží byla již odeslána s vadou, vlivem přepravy a nedostatečného zabalení pak dorazil i ten zbytek v podobě střepů...
    • Na reklamaci zboží poškozeného při přepravě Vám uznají pouze 2 dny, jinak odpovědnost za škody odmítají (přestože na reklamaci máte právní nárok a na tuto skutečnost je i upozorníte)

    Nákup zde naprosto nedoporučuji!!!

    Ze dvou kusů zboží přišel jeden vadný, navíc popraskaný vlivem přepravy, druhý při přepravě rozbitý napadrť.
    Jelikož šlo o dárek, zboží v původním obalu bylo rozbaleno až 11 dní po převzetí zásilky. Ihned po otevření jsme vše zklamaně reklamovali -vše řádně nafotili v původních obalech a zaslali na vlastní náklady zpět....a reklamce nám obchodem nebyla uznána-prý pokud zboží poškozené při přepravě zákazník nereklamuje do 2 dnů, reklamace neuznávají (právně na ni samozřejmě nárok máme - zboží bylo otevřeno před svědky, převzato a řádně uskladněno také, avšak přístup prodejce je min. zarážející a neprofesionální).

    Rozhodně zde již nikdy nenakoupím-toto rozhodnutí ušetří čas i peníze.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Na reklamaci škody způsobené přepravci jsou dva dny, běžně je akceptujeme i třetí den. O nutnosti zásilku rozbalit a zkontrolovat informujeme zákazníky v avízu o odselání zásilky a na balíky lepíme informační samolepky. Oba dodávané půllitry byly zabaleny v papíru, bublinkové folii a obaleny kartonou stříží. byly umístěny do pevné hnědé přepravní kartonové krabice. Nejednalo se o výrobní balení (původní obal), ale přepravní zabalení. Řádné balení jsme si ověřili ze zaslané fotodokumentace, stejně tak jsme i ověřovali, zda byla zákaznice řádně informována. Reklamaci půllitru s vadou (nejednalo se o praskliny) jsme uznali a nabídli výměnu popřípadě vrácení peněz. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    Děs

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, objednal jste si zboží s dostupností "na dotaz" a hned po přijetí objednávky jsme Vás informovali o skutečnosti, že zboží momentálně ve sklárnách není a další dodávka bude za 4-5 týdnů. Objednávku jste ponechal v platnosti, tak úplně nerozumíme Vašemu hodnocení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží,které jsem si u Vás objednala /skleničky na víno-pískovaný nápis /dorazily v termínu,který jsem požadovala,ale zboží bylo v dárkové krabici značně znečištěno,zaprášeno i lehce poškrábáno...musela jsem si to nechat,potřebovala jsem dárek,ale kdybych na to tak nespěchala,rozhodně vracím,reklamuji a požaduji peníze zpět !

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste byla nespokojená. Na sklenicích po pískování ulpívá sklářský písek, na což zákazníky upozorňujeme v emailové komunikaci. Zákazníkům doporučujeme sklenice po doručení opláchnout ve vlažné vodě. Při čištění na sucho hrozí rizko poškrábání. Zaprášení by nemělo být značné jelikož sklenice po pískování otíráme. Sklo před pískováním a také v rámci expedice kontrolujeme. Sklenice s na pohled viditelnými škrábanci vyřazujeme. Samozřejmě se na nás může zákazník obrátit s reklamací pokud se vyskytne nějaký problém s tím, že jsme schopni řešit obratem. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    sklo dorazilo s jasně viditelnými kazy, ale nebyl čas na reklamaci. 6 skleniček, na dvou kazy. Již nikdy více.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, každá sada sklenic podstupuje kontrolu kvality na výstupu z výroby ve sklárnách, my při expedici kontrolujeme každý kus zvlášť. Pokud se i přesto nezdá kvalita nějakého kusu je zapotřebí nás kontaktovat s reklamací. My jsme schopni řešit obratem. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 6 váz, v prvním dodání mi byla doručena pouze jedna, ale faktura byla vystavena na šest. Paní o špatných počtech věděla už den před doručením, údajně, ale nikdo mi nebyl schopný dát vědět, že mi doručí pouze jeden kus místo šesti. Muselo se do eshopu volat aby nám vůbec někdo vysvětlil, proč nedorazil počet co jsem platila. Nechápu, jak si někdo může splést jedničku se šestkou, když je zboží skladem!!!

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, bohužel jsme při balení udělali chybu a místo 6 ks jsme omylem odeslali jen 1 ks vázy. Po upozornění ze strany zákazníka jsme obratem chybějící množství s omluvou doposlali. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velmi tenke sklo, nemate podle ceho poznat jaka kvalita to je.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážená zákaznice, objednala jste si dekanter na víno. Ty se vyrábějí pouze v kvalitě foukaného bezolovnatého křišťálového skla. Na víno je, podle našeho názoru, foukané sklo ideální. Silnější sklo je pouze lisované, ale v tom se vyrábějí spíš jen karafy na vodu. Pokud nejste spokojena máte možnost nám výrobek na naše náklady vrátit. Přejeme krásný den. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádne
    • Žádne

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Zákazník si objednal položku, která byla momentálně vyprodáná, což bylo v dostupnosti zboží na eshopu korektně uvedeno. Zákazníka jsme obratem informovali o tom, že položku máme objednanou s rámcovým termínem naskladnění zboží. Bohužel ve sklárnách chybějící zboží nebylo dostupné, o čemž jsme ho informovali ihned po obdržení informace ze skláren (dva dny po obdržení objednávky). Negativnímu hodnocení nerozumíme mrzí nás. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádné..
    • absolutní nevstřícnost..

    Zboží dorazilo - sešláplá vnitřní krabice v neporušeném vnějším obalu.. no comment..

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážená paní Fexová, jak jsme Vás již opakovaně informovali jediné co potřebujeme pro reklamaci zboží poškozeného při přepravě u přepravce jsou fotky zabalení zásilky, kterými prokazujeme, že zásilka byla řádně zabalena. Na základě fotek posíláme obratem náhradní zboží bezohledu na výsledek reklamačního řízení u přepravce. Fotodokumentaci zásilky jste nám bohužel neposkytla, takže bohužel reklamace u přepravce nebyla možná. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Libila se mi moznost dat vlastni motiv do kosiku
    • Extremni prirazky ke zbozi
    • Obchod je drazsi

    Dala jsem si do kosiku vlastni motiv, ktery obsahoval text. Bylo mi napsano, ze za text se plati extra a mohu vybirat jen z pisem, ktere obchod nabizi. Coz mi prijde jako necista taktika - text byl v ramci vlastniho motivu. Kdybych si tam misto nej nakreslila kyticky, tak by to udelali v cene, ale jen ze jsou to pismenka, v cene to neni. Hned mi rekli, ze nevi, zda jsou moje obrazky v poradku a pokud ne, budou je muset upravovat a uctuji si 500Kc/hod. Nasledne objednavku proverili a jelikoz pred vanoci meli mnoho prace, napsali, ze ji stornuji. Takove jednani se mi nelibi a nikdy vic bych zde nenakoupila. Mam jiz vyrobeno z jineho obchodu za cenu nizsi, vcetne pisma a bez vymyslu.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, zákaznice si zadala výrobu vlastního motivu. Vlastní motiv bohužel neznamená, že to může být jakákoliv libovolná kombinace obrázků a textů. Vlastní motiv je obrázek a pokud je doprovázen texty, tak se ke službě pískování vlastnímu motivu připočítávají. V případě, že je nutné motiv dokreslovat, aby jej bylo možné převést do křivek pro výrobu pískovací šablony účtujeme 500 Kč/hod. práci grafika, kterou počítáme po minutách. Zákazníka před zahájení výroby zasíláme kalkulaci grafických úprav. Objednávka byla bohužel zadána 13.12. s požadavkem dodání do Vánoc. Poslední objednávky s garantovaným dodáním do Vánoc jsme expedovali 21.12, takže na zajištění zbýval jen týden. Standardní lhůta je 1-2 týdny. Vzhledem k potřebě grafických úprav na zaslaném obrázku jsme byli nuceni objednávku odmítnout. Peníze uhrazené přes gopay platbu jsme zákaznici obratem vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobre ceny
    • Doprava zbozi.Zboží my prislo rozbité.

    Obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, hodnocení nás mrzí. Škody při přepravě se vyskytují ojediněle.Pokud k nim dojde posíláme obratem náhradní zboží. V případě PPL je podmínkou poskytnutí fotodokumentace poškozené zásilky do 3 dnů od převzetí zásilky k vyřízení reklamace u přepravce. V tomto případě jsme žádný požadavek od zákazníka neobdrželi.. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatného dopravce.

    Nedoporučuji kvůli GLS, zboží dorazilo rozbité-dopravce tvrdil, že krabice je neporušená a proto reklamaci neuzná. Obchod chtěl fotodukmentaci krabice pro dopravce (wtf??), ano naše chyba, ale máme malé prostory a nebylo možné krabici nechávat v kanceláři. Nemohli jsme vyfotit, proto reklamaci neuznali.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, tak podmínkou pro vyřízení reklamace přepravy je fotodokumentace zásilky. Po dodání fotek přebíráme veškerou zodpovědnost za vyřízení u přepravce my a obratem posíláme náhradní zboží. Pokud zákazník, v případě poškozené zásilky, přepravní obal vyhodí aniž by ho nafotil, tak přepravce reklamaci neuzná. Všechny naše zákazníky o tom informujeme v avízu o odeslání zásilky. Dopoledně, v den doručení zásilky, nás zákaznice kontaktovala jak postupovat při vyřízení reklamace, obratem do 10 minut jsme poslali instrukce, ale obal už byl zlikvidovaný. Nicméně i tak jsme zákaznici alespoň vystavili slevový kupon v hodnotě poškozeného zboží, takže nás pochopitelně její reakce mrzí. Ještě k uvedenému doplňujeme, že si naši zákazníci mohou u nás vybrat ze tří přepravců (GLS, PPL, Česká pošta). Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • v obchodě!!! v přístupu! v neochotě řešit vrácení zboží

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Zákazník nakoupil dárkové křišťálové dózy na firmu. Při nákupu na IČ neplatí automaticky stejná možnost vrácení zboží ve čtrnáctidenní ochranné lhůtě jako pro běžné spotřebitele. Část zboží navíc přišla zpět v poškozených obalech. Z toho důvodu jsme zákazníkovi nabídli možnost vrátit jen zboží v nepoškozeném obalu. Vzhledem k povaze zboží je obal v dobrém stavu pro naše zákazníky důležitý. Je nám líto, že zákazník nebyl s nákupem spokojený, vždy se snažíme vyjít vstříc, ale v tomto případě vstřícný krok znamenalo riziko odepsání neprodejného zboží. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • E-shop nepoužívá reálné fotografie nabízených produktů

    Komunikace s obchodem byla vcelku rychlá, ovšem pracovník obchodu nebyl ochoten uznat reklamaci zboží, které mělo výrobní vadu. Konkrétně nedoporučuji objednávat hrnek SIMAX LYRA. Hrnek nemá rovný horní okraj (je na něm hrbolek) a firma tvrdí, že mají tento nedostatek všechny tyto hrnky. Na tuto skutečnost obchod při prodeji v popisu neupozorňuje. Já osobně takový produkt považuji za zmetek, protože ani u skleničky za 20 Kč se nic takového nestává.
    Obchod nabídl vrácení zboží (do 14 dní musel dle zákoníku), reklamaci ale odmítl.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, malý hladký výstupek na ústním okraji hrnku není skutečně výrobní vadou. U strojově foukaného varného skla se okraj sklenic zatavuje plamenem, čímž se mimochodem zvyšuje i jeho pevnost. Při dokončení zatavení pak na okraji vzniká tento výstupek.Najdete ho na všech výrobcích Kavalierglass (Simax) jako jsou foukané sklenky, šálky, mísy apod., které jsou vyráběné stejnou technologií. V žádném případě se nejedná o zmetek. Sklenička za 20 Kč, která tento výčnělek nemá je velmi pravděpodobně vyrobena odlišnou technologií, například se jedná o lisované sklo nebo se u kvalitnějšího skla okraj zabrušuje. Nicméně broušení okraje se u varného skla nepoužívá. Dodáváme ještě, že výčnělek je nepatrný, při běžném pohledu přehlédnutelný. Zatím jsme obdobnou reklamaci neřešili, ale po této zkušenosti zvážíme doplnění popisu produktů skláren Kavalierglass. Tým Skleněný shop cz