Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Neúplné popisy výrobků, hodně matoucí. Bohužel nedoporučuji, komunikace pomalá!

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Mrzí nás, že jste s nákupem nebyly spokojeni, na emaily se snažíme odpovídat tentýž den (v rámci pracovní doby Po-Pá) a nejdéle do druhého dne. Na zlepšení popisů produktů pracujeme každý den.
    Děkujeme za zpětnou vazbu.

    Aneta | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice nekvalitní stan, mezi šitím stanu jsou dírky.Na první pohled je vidět nekvalitní material

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den Petře,
    moc nás mrzí, že jste nebyl se zbožím spokojený a že mělo vady. Bohužel od Vás neevidujeme žádný email s reklamací. Rádi bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Pokud si přejete reklamaci vyřešit, tak se nám prosím ozvěte na email [email protected]
    Děkujeme za pochopení.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Laserové ukazovátko s 3,7V nabíjecí baterií: v popisu produktu nebylo vůbec uvedeno, že přiložený akumulátor nelze dobíjet! Dozvěděl jsem se to až po rozbalení zboží. Musel jsem si dodatečně objednat nabíječku!
    • Na můj dotaz, proč v balení laserového ukazovátka není nabíječka mi obchod sdělil, že v popisu produktu mají uvedeno, že sada obsahuje baterii a dva bezpečnostní klíčky, takže nic jiného jsem prý ani neměl očekávat.. Po mém upozornění, že v popisu sady nemají uvedeno ani to ukazovátko ho do popisu produktu alespoň doplnili, ale upozornění, že přiloženou baterii nelze dobít se stále kupující nedozví!
    • Jednání obchodu z výše popsaného nepovažuji za férové, žádal jsem o kontakt na někoho, komu bych si mohl na neúplnost popisu stěžovat, obchod mi však žádný kontakt neposkytl.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Vážený pane Michale,

    Mrzí mě Vaše komplikace s objednávkou laserového ukazovátka.
    Tento produkt prodáváme již několik let a ze strany zákazníků máme výhradně pozitivní zpětnou vazbu. Proto nás ta Vaše negativní zpětná vazba zaskočila. Nejsme si vědomi pochybení v popisu tohoto produktu. Nerozumíme tomu, proč jste předpokládal, že součástí výrobku je něco, co v popisu obsahu sady není uvedeno.
    Nabíječka baterií není součástí této sady, jedná se o běžně dostupnou nabíječku. Mnoho zákazníků již tuto nabíječku má pro nabíjení čelovek, svítilen, apod. Je potřeba si ji tedy zakoupit zvlášť, pokud tuto nabíječku již nevlastníte. Tuto vhodnou nabíječku je možné najít na našich webových stránkách mezi souvisejícími produkty hned u laserového ukazovátka.
    V případě, že s výrobkem nejste spokojen, můžete nám jej samozřejmě v původním stavu vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy s nárokem na vrácení peněz

    Tadeáš | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem okulár WERK ,ale přišel jiný s nápisem GENESIS (rozdíl v ceně asi 50 kč. Takže tak trošku podvod ,ve faktuře je uveden taky WERK za cenu WERK. Na druhou stranu na obrázku vypadají stejně ,tak nevím. Doručení bylo zdarma ,takže to nijak řešit nebudu.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    jedná se o totožné zboží od stejného dodavatele za stejnou cenu. Pokud byste chtěl věc nějak řešit, ozvěte se nám na email [email protected]
    Děkujeme. :)

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nespolehlivy personal
    • Polské výrobky lze sehnat v Polsku za poloviční ceny

    Objednávala jsem si výrobek s časovým předstihem jako vánoční dárek a 2x mi přišel jiný model a neúplná objednávka. Absolutní chaoz, bez organizace mezi zaměstnanci eshopu. Ztrata času a úsilí!

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Mrzí nás, že máte špatnou zkušenost a že jsme Vám poslali špatnou barvu zboží. Na skladě bohužel měli zboží špatně označené a v množství balíčků o Vánocích si to nedohlídali. O naší chybě víme a moc se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poslali mi jiné zboží a kdy jsem se snažil dovolat do obchodu tak mi nezvedali telefon

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    bohužel od Vás neevidujeme žádný email ohledně reklamace špatného dodání zboží. Prosím ozvěte se nám na email [email protected] a rádi záměnu obratem vyřešíme. Děkujeme za pochopení. :)

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kolobezka přišla špinava od hlíny jako by už zboží bylo použité

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den Michale,
    bohužel od Vás neevidujeme žádný email s reklamací. U nás na skladě použité zboží nenajdete, v případě vratek od zákazníků se zboží vždy kontroluje a vrátit jej zákazníci mohou jen pokud je nepoškozené, nepoužité a čisté. Tak či tak jsme mohli věc vyřešit například výměnou za jiný kus, nebo dodatečnou slevou. Případně se nám ozvěte na email [email protected] a rádi Váš problém dořešíme. :)

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka trvala dlouho než dorazila a na obrázku vypadá svítilna velká, ve skutečnosti je malá. Moje chyba,že jsem se nepodívala na jiný portál protože je velmi drahá. Již bych si žádné zboží neobjednala.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    v našem systému vidím, že jste objednávku provedla v sobotu 3.9. a byla Vám odeslána hned první pracovní den v pondělí 5.9. a 6.9. byla doručena na Vámi vybranou balíkovnu ČP. Rychleji to bohužel už opravdu neumíme. :) Všechny balíčky doručujeme zpravidla do druhého pracovního dne od objednání, pokud je zboží zaplaceno, nebo je na dobírku - což se vztahuje i na Vaší objednávku.
    Co se týče rozměrů produktu, tak jsou uvedeny v popisu produktu "Rozměry: 145-165 x 40 x 40 mm".
    Pokud o zboží nemáte zájem je samozřejmě možné jej vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení. Adresu pro vrácení, včetně formuláře naleznete zde: https://www.skitt.cz/reklamace-odstoupeni-od-smlouvy/

    Kateřina | SKITT

  • Obchod nekomunikuje. Zruší objednávku po 7 dnech bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když vám přijde zboží v hrozném stavu, jako mně, musíte znovu platit náklady na dopravu pro vrácení zboží.

    Objednala jsem si svítící tříkolovou koloběžku, která přišla v hrozném stavu. Kolečka, která nesvítila, nášlapná plocha poškrábaná a ošoupaná, gripy špinavé a taktéž ošoupané.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den paní Aleno,
    věc jsem prověřila a z emailové komunikace vidím, že jste psala, že budete sama zasílat zboží k vrácení. Zasílala jste fotografie koloběžky, ze kterých nebylo zřejmé, že by bylo zboží nějak poškozené. Rovněž jste zaslala video, kde měla být vidět nesvítící kolečka, ale video jste zaslala ve formátu, který bohužel nešel spustit. Bohužel takto na dálku jsme nemohli věc nijak objektivně posoudit, to můžeme pouze u nás na firmě osobně až Vaše zboží dorazí. Moc nás mrzí, že jste u nás nebyla spokojená. Obratem Vám bude vystaven dobropis a vráceny peníze.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod, který zjistí, že zboží nemá skladem, až po prodeji, není obchod, ale tržiště.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    prověřila jsem Vaši objednávku a bohužel se opravdu stala chyba na naší straně. Produkt, který jste si objednal se pro velký zájem vyprodal a bohužel se jednalo o manko na skladě. Moc se za vzniklé komplikace omlouváme.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídalo specifikacím, které byly uvedeny.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den, máte pravdu. Nové zboží nám bohužel výrobce dodal se špatným popisem na produktu - lišily se rozměry stanu na produktu a v reálu, což jsme bohužel zjistili až od Vás zákazníků zpětně. Tímto se ještě jednou moc omlouváme za vzniklé komplikace.
    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • masivní kostra
    • zvonek O.K
    • V ložiskách kol chybí kuličky a navíc mají špatný rozměr
    • Brzdy jsou tak na 2x zabrždění, chatrné páčky

    V životě bych na něco tak nebezpečného dítě nepustil, koloběžku si nechám opravit, což vyžaduje dodatečné náklady.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    z objednávky vidím, že jste si zakoupil dětskou koloběžku Nils Extreme. Bohužel od Vás neevidujeme žádný email ohledně reklamace, což je škoda, jelikož jsme věc mohli vyřešit ihned a například výměnou za nový kus, nebo klasickou reklamací. Každopádně těchto dětských koloběžek jsme prodali opravdu mnoho a nikdy nebyl problém, takže nás Vaše recenze velmi překvapila. Bohužel takto zpětně a na dálku nemůžeme posoudit stav ložisek, ale brzdy na této koloběžce jsou bezproblémové. Vaše zkušenost nás moc mrzí, případně se nám prosím ohledně reklamace ozvěte na email [email protected]. Děkujeme.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriózní jednání, nezaslaná informace, že zboží je vyprodáno. Komunikace až po urgenci a zrušení objednávky. Klamavá informace o zaslaném mailu na objednavatele.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    ano, máte pravdu. Tato objednávka se nám opravdu zamotala. U této koloběžky jste objednala poslední evidovaný kus na skladě. I u nás se občas stane, že máme nějakou skladovou záměnu nebo manko. Když toto kolegové při expedici zjistí, vrací objednávku zpět a my se snažíme zákazníkovi dovolat. Když se to nedaří, dáváme mu vědět e-mailem a navrhujeme třeba výměnu za jiné obdobné zboží. U Vás se to tak nestalo, objednávka nám zůstala viset mezi expedicí a klientským servisem. Omlouváme se za tuto chybu a doufáme, že jsme Vám tím nezpůsobili významné komplikace.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skvele ceny, kvalita
    • Nepresne informace

    Celkove komunikace s obchodem slaba. Byl polozen dotaz na velikost produktu zda je vhodny pro dite…ujisteni, ze Ano , po zakoupeni velikost NEODPOVIDALA

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,
    vidím, že jste objednával chrániče ve velikosti „S“ s doplňkovým dotazem na vhodnost velikosti pro chlapce 110 cm. Kolegyně Kačka dle velikostních tabulek vyhodnotila potřebnou velikost mezi XS a S. Chrániče jdou vždy utáhnout a proto potvrdila, že si myslí, že to „S-ko“ bude sedět. Mrzí nás, že to netrefila a chrániče nesedí.

    Tadeáš | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi doslo v katastrofalnim stavu
    • Krabice uplne cela poskozena
    • kolobezka odrana
    • Kolecko praskle
    • Repracek lital po krabici

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám dorazilo zboží poškozené. V systému vidím, že již byl vystaven dobropis a byly Vám vráceny peníze. Omlouváme se za komplikace.

    Kateřina | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vadná ložiska u penyboardu. Telefonoval jsem
    kvůli tomu několikrát, ale nikdo to nezvedal. Ložiska jsem musel nakonec použít na výměnu svoje.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    Mrzí mě, že jste měl s ložisky komplikace. Škoda, že jste nedal vědět emailem, tam jsme schopni reagovat svižně.
    Bohužel telefon bývá často vytížený, a tak se nedá vždy spolehlivě dovolat, proto i v telefonu odkazujeme záznamníkem raději na kontaktování emailem, kterému se věnuje hned několik kolegů.

    Přeji hezký den,
    Tadeáš | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Syn nebyl tak nadšený co se o kolobezce psal. Něco tam chrasti

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že máte s koloběžkou komplikace. Škoda, že jste se na nás neobrátili přímo prostřednictvím telefonu nebo emailu, mohli jsme celou situaci rychle vyřešit, abyste měli vše v pořádku. Neevidujeme od Vás žádnou reklamaci, tak věřím, že se Vám to podařilo vyřešit a koloběžka spolehlivě slouží.

    Mějte se pěkně,
    Tadeáš | SKITT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo rychle a v pořádku,ale kvalita neodpovídala ceně výrobku.
    Nekvalitně svařené řídítka...jen doufám, že se nezlomí a dítě nebude mít havárii.Je to škoda,obchody sází na to, že se nebude výrobek reklamovat.
    Tento nešvar se rozmohl skoro ve všech obchodech.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám dorazil pravděpodobně vadný kus. Není technicky možné kontrolovat zboží z každé zabalené objednávky. Někdy se bohužel může stát, že některý výrobek nese výrobní vadu.
    Škoda, že jste nás nekontaktovala přímo, mohli jsme společně situaci rychle vyřešit a zboží vám vyměnit za nový kus bez vady.
    Každopádně zboží nám můžete v původním stavu vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dní od nákupu, v takovém případě vracíme peníze.
    Reklamace řešíme standardně během 7-14ti dní. V závislosti na vytížení servisu to může někdy trvat déle, maximálně však 30 dní.

    Mějte se pěkně,
    Tadeáš | SKITT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • s obchodem se nelze spojit, číslo mobilního telefonu nikdo nebere (jen odkazovač na stránky) ani se neozvou zpět

    Objednala jsem si koloběžku MOVINO city go, koloběžka sice dorazila dle pokynů a v avizovaném termínu, nicméně je pravděpodobně z výroby poškozena, nelze polohovat výškově řídítka z důvodu absence ovladače (čudlíku), který je třeba zmačknout pro výškovou úpravu řídítek, chtěla jsem se domluvit na nejlepším postupu, bohužel jsem se za 5 dní nebyla schopna dovolat.

    Reakce obchodu SKITT.cz

    Dobrý den,

    škoda, že jste se na nás neobrátila přes email, jak Vás informovala nahraná hlasová zpráva během neúspěšného telefonátu.
    Snažíme se Vaše objednávky chystat co nejrychleji, a tak není vždy možné reagovat telefonicky.
    Na emaily reagujeme svižně, během několika hodin.
    Naprostou většinu těchto drobných komplikací s doručeným zbožím jsme schopni vyřešit korespondenčně emailem, např. pomocí přiložených obrázků, na základě kterých Vám dovedeme pomoci.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    Tadeáš | SKITT