-
Nedoporučuje obchod
- Zboží uvedené jako skladem není dostupné
- Zdlouhavá komunikace s obchodem - na odpověď mailem čekáte několik dní
Obchod nelze doporučit. Objednány boty uvedené jako skladem. Po několika dnech, kdy se stav objednávky nezměnil emailový dotaz na objednávku. Po týdnu od objednání odpověď, že zboží není dostupné. Následné potvrzení storna objednávky trvalo další týden.
-
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost zaplacení zboží na dobírku
- Zákaznická podpora
Zboží v eshopu uváděno - skladem, ačkoli není. Vzhledem k ceně bot mě zaráží téměř nulová komunikace v rámci zákaznické podpory - např. přišlo mi potvrzení objednávky, ale po několika dnech byla objednávka stále vedena jako nezpracovaná bez žádných dalších informací. Proto jsem napsala na email, jak to s objednávkou vypadá a bylo mi sděleno že se mi "podařilo" objednat zboží, které nemají. Proto jsem požádala o zrušení objednávky a vrácení peněz, kdy mi ze strany obchodu bylo emailem potvrzeno, že tedy objednávku zrušili a peníze pošlou zpět na účet... No a objednávka je na mém zákaznickém účtu po 4 dnech stále jako nevyřízená a peníze nikde ... Jsem zvědavá zda se jich někdy dočkám.
-
Nedoporučuje obchod
- Krásné boty splnily účel
- Obchodní podmínky - reklamace
- komunikace ze strany eshopu
- Ochota řešit vzniklé potíže
- Bez dobírky
Je to přesně měsíc od objednání kožených barefoot od značky Skinners. Celý svůj koncept vedou bez možnosti dobírky. Což by bylo v pořádku, pokud by odpovídali v rámci zákaznického servisu. Při objednáce jsem mou hloupostí zaškrtl špatnou velikost a tak jsem urgoval o její změnu. Na email jsem se dočkal odpovědi za týden. A poté jednou za 3 dny ždy v 1 ráno. Po mé ranní odpovědi jsem si na další musel počkat několik dní.
Poté co mi přišel další pár bot jsem se rozhodl, že je vyzkouším, bohužel mi byly po vyzkoušení malé, ale stále jsem věřil v možnost vrácení do 14 dnů. A objednal stejné botky jen jinou velikost.
Další pár mi již slouží a je v pořádku.
Při vrácení původního páru mi bylo řečeno, že jsou boty zjevně nošené. (Jak bych je mohl zkusit bez toho aniž bych si je vzal na nohu nevím), že vrácení nepříjímají a tak mam doma pár bot v malé velikosti.
Pravdou je, že jsem ušeň lehce navoskoval, jelikož boty byly tvrdé skrzeva kůži a nešly nasadit. I tak si myslím, že je v souladu s tímto faktem botky příjmout a vrátit peníze.
V tomto ohledu si myslím, že by byla na místě větší solidarita vůči zákazníkovi, který vrátil boty v perfektním stavu po cca 15 min na noze. Telefon nezvedají a na email téměř nereagují.
Je to můj 4 pár v rámci skinners a vždy jsem značku podporoval. Tento přístup mě fakt silně zaskočil. V porovnání s fungováním brandu při jehovzniku.Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Ceníme si každé zpětné vazby. I té negativní. :)
Dovolte mi objasnit situaci.
Objednávka byla vytvořena, když byla celo-firemní vánoční dovolená. Nebylo tedy v našich kapacitách odpovídat tak rychle jak bychom si přáli a to nejen z důvodu omezeného počtu specialistů na zákaznické podpoře, ale i v rámci mnoha emailů, které byly s povánočními nákupy a vratkami spojeny.
Omlouváme se tedy za pozdější reakce, ale prosím o pochopení důvodů, které k tomu vedly.
Boty které jsme na skladě přijaly, byly navoskované. Z toho důvodu je nebylo možné neskladnit a následně prodat dalšímu zákazníkovi. V takovém případě nemůžeme vratku přijmout.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Otresny zakaznicky servis
- Penize za zbozi nikde
Zbozi objednano,zaplaceno. Hned druhy den 9.1.25 mail,ze doslo k chybe a zbozi je vyprodane a jestli chci vratit penize. 13.1. jsem psala,aby mi je tedy poslani zpet na ucet. Do dneska bez penez i jakkekoli odpovedi!!!!
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Mrzí nás, že jste měla takovou negativní zkušenost. Vratku jsme zrušili a refundaci zapsali hned ten den, kdy jsme se domluvili na zrušení objednávky.
Bohužel refundace mohou trvat až čtrnáct dní. Ovšem hned po Vaší druhé zprávě jsme poprosili paní účetní o urgenci odeslání peněz na Váš účet a stejný den jsme Vás o tom informovali.
Věříme tedy, že po urgenci peníze dorazily. :)
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na hello@skinners.cc
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Boty jsou pohodlné
- Obchod a jeho komunikace je tragédie sama
- Boty přišli poškrábané
Dva páry bot objednány a zaplaceny, Skinners potvrdili objednávku. Po týdnu dotaz mailem - bez odpovědi. Po 14-ti dnech už jsem radši volal na prodejnu. Následující den někdo přišel na to, že ani jedny boty nemají. Po týdnu někoho napadlo, že mají ještě nějaké na prodejně. Po třech týdnech jsem dostal boty na jinou doručovací adresu. Oba páry byly dost poškrábané. Z obšití jazyka lezly nitě. Barva Farmer Brown neodpovídá fotkám. Na druhou stranu - Farmery jsou pohodlné a než řešit reklamaci s takovouhle bandou, radši jsem to nechal plavat a nechal si je. Na prodejně (po řádném prohlédnutí nedostatků) bych asi nákup ještě zvážil, ale e-shop je vážně tragický a rozhodně jej nedoporučuji.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu.
Moc si Vážíme každé zpětné vazby, hlavně té negativní. Díky ní se můžeme neustále zlepšovat.
Mrzí nas, že jste nebyl spokojený s komunikací z naší strany. Nedostatky si bereme k srdci a zapracujeme na tom, aby se již nic podobného neopakovalo.
Pokud se rozhodnete boty reklamovat, prosím zašlete nám jejich fotky na adresu hello@skinners.cc. Zajistíme, aby vše proběhlo naprosto hladce.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Jejich zboží jako takové je fajn
- Lživé informace o stavu skladu
- Komunikace
S takovým zmatkem při zpracování objednávky jsem se snad ještě nesetkal. Po několika dnech od objednávky mě e-shop mě kontaktoval s informací, že mnou objednané zboží není skladem, přestože na stránkách bylo uvedeno, že skladem je (tato informace se zobrazovala i po oznámení nedostupnosti). To nasvědčuje tomu, že informace o stavu skladu nejsou pravdivé. Rozhodl jsem se proto, že nebudu s tímto e-shopem dál ztrácet čas, a objednávku jsem zrušil. O tři dny později mě však kontaktovali znovu s tím, že než stihli objednávku zrušit, zboží naskladnili a přesto mi jej odeslali, ačkoliv už jsem ho objednal a dokonce i obdržel jinde.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Velice nas mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Sjednáme nápravu, aby se podobná situace již neopakovala.
Bohužel v enormním předvánočním náporu se nám vinnou technické chyby vyprodané produkty stále zobrazovaly jako nedostupné, i když by neměly.
Zpožděná komunikace byla téže způsobené především velikým množstvím dotazů od ostatních zákazníků.
Omlouváme se, že naše služby nebyly dostatečné. Zapracujeme na tom!
Děkujeme za Váš názor.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Nemožno koupit na dobírku
Deklarují že doručení 2 - 4 dni, ale ani po 7 dnech nic. Chápu že před Vánocemi se může být doručení delší. mimo potvrzení objednávky žádné informace ani na emaili neodpovídají. Což vzhledem k platbě předem je dost nedůvěryhodné jednání
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Opravdu každá zpětná vazba je pro nás podstatná!
Moc se omlouváme za zpoždění objednávky i opožděnou komunikaci. Vše nám trvalo déle vzhledem k enormnímu předvánočnímu zájmu a množství dotazů od jiných zákazníků.
Omlouváme se za negativní zkušenost a zajistíme sjednání nápravy jednání do budoucna.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Kus nebyl skladem, bez mailu z mé strany by tento problém nikdo neřešil. Požádal jsem o jiný kus a nyní nekomunikují.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Omlouváme se, že jste nebyl s naší službou spokojený.
Pokud se Vám stále nedostalo odpovědi, prosím kontaktujte nás na hello@skinners.cc a my okamžitě sjednáme nápravu.
Ještě jednou se omlouvám za nedostatečný servis. Slibujeme, že zapracujeme na zlepšení.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nereaguje na zprávy
- Na zboží čekám 8 dni a žádná informace odezva, nic..
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Mrzí nás, že jste nebyla s naší službou spokojený.
Pokud se Vám stále nedostalo odpovědi, prosím kontaktujte nás na hello@skinners.cc a my okamžitě sjednáme nápravu.
Ještě jednou se omlouvám za nedostatečný servis. Slibujeme, že zapracujeme na zlepšení.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Bohužel 8. den co stále nemám objednané zboží. Na email obchod odpoví po 3 dnech s omluvou, že museli čekat na naskladnění. Kdybych je nekontaktoval sám, nepřišel by mi žádný email s termínem doručení. Ocenil bych daleko lepší aktivitu a komunikaci obchodu. Za mě super produkt, ale špatná služba obchodu.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu.
Omlouváme se, že jste nebyl spokojený s naší službou.
Skrze veliký předvánoční nápor jsme byli bohužel pomalejší v komunikaci.
Mrzí nás to a zapracujeme na zlepšení.
Jsme rádi, že jste byl se zbožím spokojen.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Obchod je seriózní, avšak hodnotím negativně, protože podle mé zkušenosti zboží není příliš kvalitní a komunikace není příliš dobrá. Ponožkoboty došly špatně ušité, což jsme mohli porovnat již s předchozími, se kterými jsme byli spokojeni. Informaci včetně fotografií jsem zaslala, odpověď přišla za pět dní, ve slovenštině a trochu dělala s člověka hlupáka. Paní psala, že ponožkoboty jsou v pořádku a zda jsem zakoupila správnou velikost a další varianty, kde je problém, např. zda je nechci nosit bez vložky, což si myslím, že bych si mohla koupit obyčejné ponožky se zesílenou podrážkou. Shrnuto - posílala jsem je zpět a jejich vyzkoušení mě tedy stálo poštovné. Nosit se komfortně nedaly a možnost poslat jiné neexistuje. Prvnímu zakoupenému páru začala po půlroce trochu praskat podrážka.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá. Hlavně ta negativní.
Chceme se neustále zlepšovat a mrzí nás, že jste s námi měla takovouto zkušenost.
Prosím kontaktuje nás na emailu: tomas.kosina@skinners.cc
Celou situaci důkladně prověříme a pokusíme se zjistit, zda-li nedošlo k pochybení.
Ještě jednou se jménem celého týmu zákaznické podpory omlouvám.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Boty jsou perfektní, krásně sednou na noze, ale bohužel objednaná barva beige přišla s bílými tkaničkami, na obrázku v eshopu tkaničky béžové, na mailový dotaz na eshop mi nebylo odpovězeno, proč mají jiné tkaničky.
Eshop nereagovalReakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
Díval jsem se, že Vám kolega již odepsal. Moc nás mrzí doba trvání se kterou to bylo.
Zapracujeme na tom, aby se to již nedělo.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace, na email neodpovídají, mobil vypnutý
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Postaráme se o to, aby se to stejná situace u žádného zákazníka již neopakovala.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si Skinners Pacific, po 7 dnech, kdy jsem neobdržela jedinou zprávu o průběhu objednávky jsem se snažilas obchodem spojit. Na email nikdo nereaguje, telefon podstatě nemají. Volala jsem tedy na kamennou pobočku v Brně, kde mají telefon dlouhodobě vypnutý, byť je obchod otevřen. Pokusila jsem tedy komunikaci přes Instagram, po pár hodinách se mi ozvali, že toho mají hodně a že se objednávka zpozdí, což je pochopitelné, stačilo se mi ozvat a zákazník může být spokojen.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. A hlavně ta negativní
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Postaráme se o to, aby se takové jednání již nedělo.
Doufáme, že Vám zboží dorazilo v pořádku.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Zaplacená objednávka potvrzená, ale od té doby nemám žádnou informaci a zboží zatím nedorazilo.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Omlouvám se za opožděné informace o stavu objednávky.
Doufáme, že Vám zboží dorazilo v pořádku.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo a obchod na email vůbec nereaguje
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi.
Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Především ta negativní.
Mockrát se Vám omlouvám za naši špatnou komunikaci. Postaráme se o to, aby se to již neopakovalo.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace o stavu zásilky
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi.
Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. A to i ta, která je negativní.
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Zapracujeme na tom, aby se to již neopakovalo.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Vzhledem k tomu, že jsem objednávala před dvěma týdny, zaplatila, a pořád nic nedorazilo, bez jakéhokoliv oznámení od dodavatele, nemůžu hodnotit. A snad radši ani nechci...
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Určitě zlepšíme naši komunikační rychlost.
Doufáme, že Vám zboží dorazilo v pořádku.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Před týdnem jsem objednala boty, hned uhradila. Přišla mi potvrzená objednávka a od té doby nic. Psala jsem doraz e- mailem, ale dosud se nikdo neozval.
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. A hlavně i ta negativní.
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Zapracujeme na tom, aby se to již neopakovalo.
Doufáme, že Vám zboží dorazilo v pořádku a že jste s ním spokojená.
S pozdravem
Tým Skinners -
Nedoporučuje obchod
Objednávka vytvořena a zaplacena, po osmi dnech mi nepřišla žádná zpráva o tom, že bych vůbec objednávku vytvořil, žádné potvrzení, shrnutí, informace, nic. Obchod jsem kontaktoval a bylo mi stručně řečeno, že jsem si objednal barvu, která se teprve naskladňuje a bude odeslána až bude k dispozici. S tím jsem samozřejmě v pohodě a chápu to, ale vadí mi to co jsem popsal výše. O objednávce nemám absolutně žádné informace. Jiné produkty od firmy již mám z dřívějška od zprostředkovatelského obchodu a jsem s nimi velmi spokojený, takže věřím, že samotný produkt bude super (doufám).
Reakce obchodu Skinners
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zprávu a za recenzi.
Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. I ta negativní.
Mockrát se Vám omlouvám za špatnou komunikaci. Zapracujeme na tom, aby se to již neopakovalo.
S pozdravem
Tým Skinners