Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Super boty

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S obchodem nemám vůbec žádný problém, ale produkt který jsem zakoupil mě velice zklamal, boty jsou šíleně nepohodlné, špatně se nazouvají a hrozně dřou do nohy a kotníků. Jsou hodně tvrdé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé dodání, vysoká kvalita, pěkný design bot i balení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
    • cena
    • kvalita produktu i balení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    moc děkujeme za krásnou recenzi!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Málo platebních metod

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Jsme rádi za zpětnou vazbu.

    Pokud pro Vás není ideální platba kartou předem, tak nám můžete napsat na hello@skinners.cc a my pro Vás vytvoříme fakturu, kterou lze zaplatit přes bankovní účet. :)

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené jako skladem není dostupné
    • Zdlouhavá komunikace s obchodem - na odpověď mailem čekáte několik dní

    Obchod nelze doporučit. Objednány boty uvedené jako skladem. Po několika dnech, kdy se stav objednávky nezměnil emailový dotaz na objednávku. Po týdnu od objednání odpověď, že zboží není dostupné. Následné potvrzení storna objednávky trvalo další týden.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Můj první nákup, rychlé dodání.

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Jsme rádi, že jste s námi spokojení!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Spokojenost i nyní za dobrou cenu

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za krásnou recenzi!

    Jsme rádi, že jste spokojení!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše bez problémů.

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi!

    Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno v pořádku

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. :)

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost zaplacení zboží na dobírku
    • Zákaznická podpora

    Zboží v eshopu uváděno - skladem, ačkoli není. Vzhledem k ceně bot mě zaráží téměř nulová komunikace v rámci zákaznické podpory - např. přišlo mi potvrzení objednávky, ale po několika dnech byla objednávka stále vedena jako nezpracovaná bez žádných dalších informací. Proto jsem napsala na email, jak to s objednávkou vypadá a bylo mi sděleno že se mi "podařilo" objednat zboží, které nemají. Proto jsem požádala o zrušení objednávky a vrácení peněz, kdy mi ze strany obchodu bylo emailem potvrzeno, že tedy objednávku zrušili a peníze pošlou zpět na účet... No a objednávka je na mém zákaznickém účtu po 4 dnech stále jako nevyřízená a peníze nikde ... Jsem zvědavá zda se jich někdy dočkám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jen pozitivní

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaší recenzi.

    Jsme rádi, že jste byli spokojení!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Krásné boty splnily účel
    • Obchodní podmínky - reklamace
    • komunikace ze strany eshopu
    • Ochota řešit vzniklé potíže
    • Bez dobírky

    Je to přesně měsíc od objednání kožených barefoot od značky Skinners. Celý svůj koncept vedou bez možnosti dobírky. Což by bylo v pořádku, pokud by odpovídali v rámci zákaznického servisu. Při objednáce jsem mou hloupostí zaškrtl špatnou velikost a tak jsem urgoval o její změnu. Na email jsem se dočkal odpovědi za týden. A poté jednou za 3 dny ždy v 1 ráno. Po mé ranní odpovědi jsem si na další musel počkat několik dní.

    Poté co mi přišel další pár bot jsem se rozhodl, že je vyzkouším, bohužel mi byly po vyzkoušení malé, ale stále jsem věřil v možnost vrácení do 14 dnů. A objednal stejné botky jen jinou velikost.

    Další pár mi již slouží a je v pořádku.

    Při vrácení původního páru mi bylo řečeno, že jsou boty zjevně nošené. (Jak bych je mohl zkusit bez toho aniž bych si je vzal na nohu nevím), že vrácení nepříjímají a tak mam doma pár bot v malé velikosti.

    Pravdou je, že jsem ušeň lehce navoskoval, jelikož boty byly tvrdé skrzeva kůži a nešly nasadit. I tak si myslím, že je v souladu s tímto faktem botky příjmout a vrátit peníze.

    V tomto ohledu si myslím, že by byla na místě větší solidarita vůči zákazníkovi, který vrátil boty v perfektním stavu po cca 15 min na noze. Telefon nezvedají a na email téměř nereagují.

    Je to můj 4 pár v rámci skinners a vždy jsem značku podporoval. Tento přístup mě fakt silně zaskočil. V porovnání s fungováním brandu při jehovzniku.

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Ceníme si každé zpětné vazby. I té negativní. :)

    Dovolte mi objasnit situaci.

    Objednávka byla vytvořena, když byla celo-firemní vánoční dovolená. Nebylo tedy v našich kapacitách odpovídat tak rychle jak bychom si přáli a to nejen z důvodu omezeného počtu specialistů na zákaznické podpoře, ale i v rámci mnoha emailů, které byly s povánočními nákupy a vratkami spojeny.

    Omlouváme se tedy za pozdější reakce, ale prosím o pochopení důvodů, které k tomu vedly.

    Boty které jsme na skladě přijaly, byly navoskované. Z toho důvodu je nebylo možné neskladnit a následně prodat dalšímu zákazníkovi. V takovém případě nemůžeme vratku přijmout.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá zkušenost

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zprávu. Jsme rádi, že jste spokojení!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vše v naprostém pořádku
    • vřele doporučuji

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Jsme moc rádi, že jste s námi spokojení.

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otresny zakaznicky servis
    • Penize za zbozi nikde

    Zbozi objednano,zaplaceno. Hned druhy den 9.1.25 mail,ze doslo k chybe a zbozi je vyprodane a jestli chci vratit penize. 13.1. jsem psala,aby mi je tedy poslani zpet na ucet. Do dneska bez penez i jakkekoli odpovedi!!!!

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Mrzí nás, že jste měla takovou negativní zkušenost. Vratku jsme zrušili a refundaci zapsali hned ten den, kdy jsme se domluvili na zrušení objednávky.

    Bohužel refundace mohou trvat až čtrnáct dní. Ovšem hned po Vaší druhé zprávě jsme poprosili paní účetní o urgenci odeslání peněz na Váš účet a stejný den jsme Vás o tom informovali.

    Věříme tedy, že po urgenci peníze dorazily. :)

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na hello@skinners.cc

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Krásné a kvalitní boty. Jsou tvarově sofistikovanější než jiné barefoot.

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Jsme moc rádi, že jste spokojená!

    S pozdravem
    Tým Skinners

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • se skinnerskama mám naběháno
    • už několik stovek km a to i v těžkém
    • terénu , takže mohu vřele doporučit
    • tenhle pár byl pro dceru a doufám ,
    • že bude spokojená jako já

    Reakce obchodu Skinners

    Dobrý den,

    mockrát děkujeme za recenzi!

    Jsme rádi, že jste s produktem spokojení!

    S pozdravem
    Tým Skinners