Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nikdy vic! Komunikace katastrofa. Objednala jsem boty a do zpusobu platby jsem si zadala bankovni prevod. Dal na vyber byla online platba a dobirka, ktere jsem nechtela Neprisel zadny email kam penize zaslat. Na info jsem psala 2x email, az napodruhe mi pani z obchodu zaslala link, ktery slouzil k online platbe, ke vsemu link se otevrel jen 1x, na dalsi kliknuti pak hlasil eror. Jsem rada, ze nakonec penize nesly poslat. Boty si koupim radeji v nejakem jinem obchode. Nedoporucuji obchod.

  • koupila jsem si boty vans, po 3měsících se začali rozpadat. při reklamaci na pobočce mě obsluhovala velice nepříjemná pani, která se v prázdném obchodě tvářila jakobych ji snad otravovala. při druhé návštěvě obchodu se pani prodavačka nemile pousmála když mi podávala papír s reklamací, kdye bylo napsáno že jsem boty údajně dala do pračky a reklamaci mi nepřijali. Kdo ví, jak vypadají VANS SK8-HI PLATFORM 2 boty s vysokou podrážkou, tak mu určitě dojde, že to by mi ta pračka asi musela vyskočit z baráku.

  • Obchod nedoporučuji. Napsali že boty odesílají a poslali špatné číslo zásilky. Na infolince mi nedokážou říct kde se moje boty nachází a peníze nevrati dokud se balíček nenajde. Arogantní chování na infolince
    Počkám ještě pár dní a 0ak budu řešit jinak

    • Úplně stejná situace, špatné číslo zásilky. Pokud nevrátí peníze, podám trestní oznámení a podnět na ČOI

  • Potřeboval jsem objednat obuv do konce září z důvodu proplacení v zaměstání. Chtěl jsem využít akce a objednal jsem tedy po internetu. Nefungovala platba kartou, ale byl jsem rád, že mám aspoň "zarezervovanou" cenu. Hned první pracovní den jsem volal ohledně chyby, nebyli schopni říct, proč platba nefunguje. Poslali nový link na platbu, ale platba nefungovala stále. Učinil jsem další telefonát, změnili mi platbu na dobírku. v práci jsem do toho zapojil lidi, aby mi balíček hlídali, ale uplynuly 4 dny a stále nic. Volám tedy znovu, opět nebyli schopni říct, jestli byl balíček poslán a prý skočí do skladu a dají mi vědět. NIKDO NEDAL vědět a dnes budu volat zase. Už mě tlačí čas a poslání se asi nestihne. Zlákala mě AKCE a DOPRAVA zdarma, ale je mi to k ničemu, když zboží nemám... Teď jsem si přečetl recenze a podíval na unpacking videa a ještě zjistím, že Sizeer prodává možná padělky. jak tohle může ČOI tolerovat ? NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V TOMTO OBCHODĚ A PODPOROVAT TAKOVÉHO NESCHOPNÉHO PRODEJCE.

  • Polský obchod, Polská kvalita. Co dodat. Boty přišly špatně ušité i slepené
    viz. Video

    https://youtu.be/TEmYusI7pTs
    Nebo název videa : recenze eshopu sizeer.cz
    popř. pošlu detailní foto

  • Chodíme sem s rodinou pravidelně a z 90% je přístup zaměstnanců příjemný a bezproblémový. Dnes nás ale obsluhovala (pevně věřím že naposled) naprosto nepříjemná zaměstnankyně kterou spolupracovnice oslovovaly jménem Anet. Větší aroganci jsem v žádné prodejně ještě nezažila. Chápu, že to jsou pouze lidé, kteří nemají vždy náladu. Ale aby si zaměstnankyně dovolila arogantně řvát na své zákazníky a při poprosení, zda mi přinese tenisky dala oči v sloup a něco si pro sebe zamumlala. Měla jsem pocit, že jsem pouze na obtíž a její snaha něco prodat byla absolutně nulová. Už nikdy víc, doufám, že v tuto chvíli už má padáka.

  • NEDOPORUČUJÍ UŽ NIKDY SI TAM NEKOUPÍM NIC MAM 5 PÁRŮ BOT ,CENA OD 4TIS. A NAHORU POSLEDNÍ BOTY AIR MAX 720 KUPOVÁNÉ 3 MESÍCE A S NICEHO NIC VYFOUKLA BUBLINA REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA ŽE JSEM SI BOTY VYPRÁLA HRŮZA TAKHLE SI VYDĚLÁVAT NIKDY VÍC!!!!!!!!!ZASRANY SIZEER

  • NEDOPORUČUJÍ UŽ NIKDY SI TAM NEKOUPÍM NIC MAM 5 PÁRŮ BOT ,CENA OD 4TIS. A NAHORU POSLEDNÍ BOTY AIR MAX 720 KUPOVÁNÉ 3 MESÍCE A S NICEHO NIC VYFOUKLA BUBLINA REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA ŽE JSEM SI BOTY VYHRÁLA HRŮZA TAKHLE SI VYDĚLÁVAT NIKDY VÍC!!!!!!!!!ZASRANY SIZEER

  • Dnes je to 14 dní od vrácení zboží. Částku připsanou na účtě zatím nemám. Možná je má reakce unáhlená, ale jelikož nikomu ve firmě Sizeer nestojím za odpověď .... škoda.... jinak jsem byla spokojená.... už nejsem....

  • Absolutně nejhorší prodejna/eshop bot. Objednal jsem si několik páru bot a snad z 5ti objednávek mi 4x přišlo že se mi omlouvají ale že boty nemají skladem. Po každé dali směšnou slevu. Vůbec nedoporučuji. !!!!!!!!!!!!

  • Dnes po návštěvě kamenné prodejny v Olympia Plzeň velké rozčarování. Obsluha absolutně bez zájmu, sotva pozdravil alespoň jeden z nich. Přišli jsme si, že jsme tam spíš na obtíž. Býka to naše poslední návštěva, samozřejmě "doporučím" vše svým známým

  • 17.1. Jsem si objednal obleceni, dnes je 21. A obleceni nebylo jeste ani expedovano, na mail nikdo neodpovida.
    Katastrofa

  • původně jsem si v tomto obchodě objednat ády.
    ale jako takové množství záporného hodnocení obchodu?to jsem ještě nežral.a je nepodstatné kladné hodnocení.
    taky to odpovídá 82% - tům kladného hodnocení.a to je málo.
    takže bay, odcházím na nákup do jiného e-shopu,byt i za cenu že si připlatím.
    ale budu mít jistotu že se nebudu handrkovat vrácení peněz.
    toto není solventní obchod.kvalitní prodejce si hýčká zákazníky,a usiluje o jejich spokojenost.
    tento obchod po přečtení několika záporných hodnocení tomu neodpovídá ani náhodou.

  • Na Sizeer jsem měla ten nejlepší názor, vždy mi produkty zaslali do týdne, ale v poslední době?!
    Objednala jsem si tenisky a to 2x a vždy mi přišel e-mail, že je má objednávka realizována, ale o dva dny později přišel další a to že se má objednávka ruší ze systémové chyby. A z důvodu zrušení objednávky mi dali blbou 20% slevu na zboží nezlevněné, takže víte k čemu mi to tak mohlo být....
    Snažila jsem se dovolat, abych zjistila důvod zrušení, ale marně. Také jsem napsala i e-maily, ale na ty mi také neodpovídají.
    Jediné za co můžu být ráda je, že jsem tenisky nezaplatila předem, jelikož bych peníze už neviděla.
    Na Sizeer měním tedy nazor a to na ten nejhorší co může být!

  • Po dvou týdnech bez komunikace zruší svou objednávku, ale peníze mi nevracejí. A teď nemůžu ani odpovědět na moje e-maily nebo odpovědět, když zavolám. Zloději

    • Čekám již 14 dní peníze také nemám...

    • To samé, peníze mi nevrátili a pochybuji, že je ještě někdy uvidím.

  • NEDOPORUČUJI TUTO VYMRDANOU PÍČOVINU DĚTSKOU :)))

  • Obchod Sizeer rozhodně nedoporučuji, alespoň co se týče online shopu.
    Objednala jsem zboží v celkové hodnotě přes 5 tis. - Nike sportovní obuv. Chtěli jsme je mít sebou na dovolenou, objednávala jsem tedy s týdenním předstihem a ujištěním z obchodních podmínek, kde je uvedená doba doručení 2-4 dny. Nejen, že zboží po 12 dnech nemám, ale ještě mají takovou drzost, že mi emailem pošlou NEEXISTUJÍCÍ podací číslo a potvrzení, že zboží předali kurýrovi... na zákaznický servis se snažím 4 dnem neúspěšně dovolat!

  • Takže, můžu jen říct že Sizeer rozhodně nedoporučuji, alespoň co se týče online shopu.
    Objednal jsem si boty Nike. Poprvé přišli se zničenou tkaničkou. To jsem řešil výměnou zboží, která nepomoha
    protože přišel další, tentokrát špatně ušitý kus. Obchod mi už nechtěl poslat další kus (odůvodnili to tak, že kvůli vadám výrobků, které vznikají při výrobě, tím pádem jich je asi víc a proto byli ve slevě). Vytvořil jsem tedy novou objednávku na jiné jméno, protože boty jsem chtěl.
    Třetí kus, který mi přišel na jiné jméno byl kus s rozbitou tkaničkou, který jsem obchodu dříve vracel jako vadný.

  • Super obchod s kvalitním a pěkným zbožím. Na nákupy navíc využívám cashback, tekže se mi z každého nápupu vrátí 7 %. Více info: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/moda/sizeer.cz?doporucuje=katia