Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neodpovídá velikost,problém s vrácením zboží a to pouze na své náklady zpět
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    bez problému...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží ještě ani nedošlo a už posílají dotazník....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vrácení zpět musíte zaplatit,vrátila jsem zboží před týdnem a ještě nemám peníze zpět na účtě. Tak z tohoto důvodu nedoporučuji

    Reakce obchodu Sixty.cz

    Dobrý den, paní Žemličková,

    příkaz k proplacení byl již zadán do banky. Na vrácení veškerých přijatých peněžních prostředků máme ze zákona 14 dnů od přijetí Vašeho odstoupení od smlouvy.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Sixty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání,komunikace celkem rychlá
    • Nejsou tam tabulky rozměru,i když si napíšete o rozměry,tak to stejně nesedí,protože někdo neumí používa metr!!!Když jsem chtěla zboží vyměnit,tak mi bylo sděleno,že to nedělají a musím učinit novou objednávku a platit znovu dopravu,přitom to byla jejich chyba!!.Nechápu to,člověk jim chce udělat kšeft a oni kopou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboží zaslali, ale kompletní v balíčku byla jen faktura. Chybějící zboží jsem zažádala, telefonicky se omluvili, že to odešlou, nestalo se nic, znovu jim píši email, kdy mi dorazí zbytek. Opět se omluvili, tentokrát jen pře email. Pořád nic nedošlo. Ani zboží ani peníze zpět na účet. Nakupovala jsem poprvé a naposledy

    • složíte vracení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali o číslo větší zboží, než bylo objednáno

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem docela zklamaná, už je to více než 14 dní a zboží stále nikde...což mne mrzí, když uvádějí odeslání do dvou dnů...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží nemají

    Nabízí zboží a po několika dnech od objednávky napíší že zboží nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DLOUHÁ DOBA DORUČENÍ

    Obdržel jsem několik automatických emailů i fakturu, jen zboží je stále v nedohlednu. Dodací doba delší než týden na zboží skladem je opravdu příliš.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Už dlouho(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám už týden na expedice zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po sedmi dnech o objednání a zaplacení ještě zbozi nemám a ni se zprávou , by bude doručeno ! Zaplatila jsem ihned a o sedmi dnech se nic neděje!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost a lživé informace. Tvrdí že objednané zboží do12:00 odesílají tentýž den a zkušenost je taková že po týdnu nejsou schopni poslat nic. Je to hanba pro světové značky. Styďte se
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Výhoda- rychlé dodání
    Nevýhoda-zboží hodnotím laciné za velké peníze.
    Tady nakupovat nebudu

    Reakce obchodu Sixty.cz

    Dobrý den Lenko,

    nastalá situace nás velice mrzí. Všechny naše produkty jsou originály od výrobců nebo od ověřených dodavatelů. V případě, že jste nebyla s daným zbožím spokojená, tak jste měla odstoupit od kupní smlouvy a my bychom Vám obratem vrátili peníze. Bohužel jste se s námi nespojila ani telefonicky ani přes e-mail a zboží jste též neposlala zpět. Upozornila jste nás pouze touto recenzí.

    Věříme, že příště budete s nákupem u nás naprosto spokojená.

    Děkujeme a přejeme krásný den,
    Sixty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Plavky mi byly doručeny s tiskovou vadou na zadní části.

    Reakce obchodu Sixty.cz

    Dobrý den Pavle,

    nastalá situace nás velice mrzí. Zboží před expedicí prochází kontrolou, ale ta bohužel nezabránila odeslání vadného kusu, za což se velice omlouváme. Rádi bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti tudíž vrácením peněz nebo výměnou, ale bohužel jste se s námi zatím nespojil telefonicky ani e-mailem a plavky jsme též neobdrželi.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 601 105 106 nebo e-mailem na [email protected].

    S omluvou a přáním krásného dne,
    Sixty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neochota, nedodržují podmínky eshopu

    e shop nedoporučuji, žádala jsem vyměnit zboží a nebylo mi vyhověno, i když jsem to řešila po tel. konzultaci

    Reakce obchodu Sixty.cz

    Dobrý den paní Čížková,

    velice nás nastalá situace mrzí, ale bohužel z hygienických důvodů spodní prádlo, konkrétně kalhotky nevyměňujeme. V našich obchodních podmínkách je to napsané.

    5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
    V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následující smlouvy:

    - o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

    Děkujeme za pochopení a moc se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Sixty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Peněženka přišla porušená posílám jí zpět jsem zvědav a ochotu reklamace

    Reakce obchodu Sixty.cz

    Dobrý den pane Potok ,

    velice se omlouváme pochybení je na naší straně. Bohužel jsme si toho, že je peněženka poškozená při expedici nevšimli. Dnes jsme zboží přijali a příkaz k proplacení vystaveného dobropisu je již zadán do banky, v nejbližších pracovních dnech můžete očekávat peníze na účtě.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Sixty.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.