• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena
    • rychlost
    • Zboží katastrofálně zabaleno - obaleno jen izolepou a strečkou. Díky strečce byly kanystry deformovány a potečeny.
    • Kanystry byly špinavé, asi zaprášené.

    Reakce obchodu Simply Clean s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Velmi nás mrzí, že zboží nedorazilo v pořádku. Bohužel jste nevyužila náš zákaznický servis a nenahlásila problém po převzetí zboží. Pak by bylo možné to obratem řešit s přepravcem, který objednávku převážel přes víkend. Dle Vašeho popisu pak muselo dojít k poškození zásilky (deformace spojená s únikem kapaliny a zaprášení). Kanystry od nás odcházeli v pořádku. Zaprášené ani zdeformované nebyly. Zabalení kanystrů do stretch folie a lepící pásky mohu jediné potvrdit. Je to jedna z věcí, která po dohodě s přepravcem podstatně snížila počet reklamovaných přeprav, protože řidičům se takto s kanystry lépe manipuluje a podstatně se snižuje riziko poškození. Zabalení ve volně ležící krabici je z tohoto hlediska paradoxně statisticky horším řešením.

    V případě, kdy objednávka dorazí v takovém stavu, nepřebírejte ji anebo společně s řidičem zásilku nafoťte, pošlete nám e-mail anebo zavolejte a my vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Problémy spojené s dodáním jsou velmi ojedinělé (stejně tak jako negativní recenze), nelze je však vzhledem k lidskému faktoru zcela eliminovat. Snažíme se ale vždy, když k takovému problému dojde, řešit vše na naše náklady tak, aby byl zákazník nakonec spokojen. Můžeme si to dovolit, protože takových případů je jen několik za rok. Až následně hledáme s dopravcem příčinu a pokud je vina na jejich straně, dopravu reklamujeme. Věřím, že pokud byste postupovala tímto způsobem, rozhořčení mohlo mírnit rychlé vyřízení náhrady. Příště se neváhejte obratem ozvat! Oceníme zaslání fotodokumentace jednotlivých kanystrů i po rozbalení a bližší informace, abychom mohli reflektovat tuto stížnost a zlepšit své služby do budoucna! Pokud jste ochotná, budeme velmi vděční, když nám potřebné informace zašlete/zavoláte.

    Za komplikace u nás máte při příští objednávce připravený drobný dárek. Omlouváme se a přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedním slovem hrůza, několik telefonátů, nic nemají skladem :(((! Nikdy více.

    Reakce obchodu Simply Clean s.r.o.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás. Část zboží, které jste objednala, nebyla v době Vaší objednávky skladem. Ověřili jsme, že se nejednalo o technickou chybu a tři položky, které jste objednala, se zobrazovaly na našem e-shopu v době nákupu s příznakem "Není na skladě" a počtem dostupných položek "0". Bohužel jsme se v průběhu let nesetkali s takto negativní reakci na naši snahu vyřešit s Vámi nedostupnost položek telefonicky s nabídnutím alternativního produktu za nedostupné zboží. Pro naše zákazníky se snažíme zajistit promptní skladovou dostupnost, kdy objednávky obsahující položky skladem expedujeme nejpozději druhý pracovní den a průměrná doba dodání dle feedbacku od našich zákazníků je 2,5 dne. Snažíme se neustále zlepšovat, proto na základě této negativní recenze začínáme pracovat na upozornění na skladovou nedostupnost v potvrzení objednávky, abychom naše zákazníky, kteří tuto skutečnost přehlédnou a objednají zboží, které není skladem, na tuto skutečnost upozornili i v dalším kroku. Jako omluvu za vzniklou situaci pro Vás máme připravený dárek. Prosím, kontaktujte nás, abychom se s Vámi mohli domluvit na jeho doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dopravní společnost Fofr, která neuvádí čas dodání, prostě přijede kdykoli a nemá na vrácení. Nemá ani žádnou zásilkovnu, kam by mohla zboží v takovém případě doručit.

    Reakce obchodu Simply Clean s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto negativní zkušenosti s dopravcem FOFR. V den doručení Vám byla odeslaná sms s kontaktem na řidiče, se kterým je možno detaily dodávky dořešit. Bohužel ne vždy jde vše jako po másle a nás mrzí, že jste měla s objednávkou na našem e-shopu potíže. Možná Vás potěší, že jednáme o zařazení sítí uloženka a/nebo zásilkovna mezi způsoby doručení, ze kterých můžete na našem e-shopu vybírat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo a nikdo mne nekontaktoval

    Reakce obchodu Simply Clean s.r.o.

    Dobrý den,
    tato objednávka byla realizovaná, zákazníka jsme obratem kontaktovali, vše dořešili a objednávku doručili. Projevil dokonce zájem svou recenzi změnit, bohužel ani do dnešního dne se tak nestalo, přestože tým heureka.cz dal dle svých slov zákazníkovi následně možnost recenzi změnit. Musím uvést, že v tomto případě to byla skutečně naše technická chyba a tento zákazník nedostal informace včas. Toto negativní hodnocení si zaloužíme. Velice se za vzniklou situaci ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedostatečný popis zboží na webových stránkách
    • Zákaznický přístup v případě problému s nákup. Pokud si zákazník stěžuje, tak cílem obchodníka nemá být vyhrát diskuzi, ale získat zpět zákazníka, což se jim nepodařilo

    Došlo k objednání zboží, které nebylo dle mého očekávání. Buď to bylo způsobeno mojí chybou, protože jeji webové stránky neobsahují dostatečný popis nebo zasláním nekvalitního zboží, ale to je vedlejší. Důležité pro mě jako zákazníka je to, že už od nich nikdy nic neobjednám a pevně věřím, že toto by mělo být důležité i pro prodejce.