Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po odeslání objednávky nedorazilo potvrzení objednávky. Na email nikdo nereaguje, telefon nikdo nebere. Tento eshop nám byl doporučený školou jako vyzkoušený. Notebook jsem nakonec objednal v jiném obchodě.

    Reakce obchodu simmis.cz

    Vážený zákazníku,
    komunikace s Vámi proběhla formou emailu dne 23.8, tedy den po Vaší objednávce. Vaše škola realizovala svůj projekt v červnu, zatímco Vy jste objednávku realizoval až v srpnu. Z tohoto důvodu již bohužel nebyl notebook skladem a nebylo možné Vaši objednávku dodat. Právě tuto skutečnost jsme Vám emailem bez odkladu sdělili.

    Simmis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží stále čekám asi objednávku zrusim
    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo, zpráva o odkladu dodávky žádná, musel jsem opakovaně volat, stálý odklad bez stanovení termínu dodání