• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná kvalita šperku

    Reakce obchodu SilveAmo.cz

    Dobrý den,

    jsme velmi zklamáni, že jste měla negativní zkušenost s Vaší objednávkou a rádi bychom se Vám omluvili za jakékoli nepříjemnosti.
    Vámi objednaný náhrdelník je jedním z nejúspěšněji prodávaných šperků na našem e-shopu a s podobnou stížností jsme se dosud nesetkali.

    Chceme Vás ujistit, že se snažíme poskytnout všem našim zákazníkům kvalitní výrobky a služby. Proto pečlivě testujeme všechny naše produkty a věříme, že jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a splňují všechny standardy. Mrzí nás, že náhrdelník neodpovídal Vašim očekáváním. Naší prioritou je, abyste byla příště plně spokojená s Vaším nákupem u nás.

    Doufáme, že jste byla spokojená alespoň s dodací dobou, příjemným nákupním procesem a kvalitou balení šperků.


    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.



    S přáním hezkého dne
    Tým SilveAmo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POŠKRÁBÁNÝ PRSTÝNEK
    • PUNC NA ŠPATNÉ STRANĚ

    Tyhle prodejce nedoporučuji. Bohužel jsem si objednal prstýnek a byl jsem hodně zklamaný. Co se týče nespokojenosti tak došel prstýnek úplně poškrábáný s vrypama a punc je na vnější straně. Nejde o cenu prstýnku ale o princip. Musel jsem jít do zlatnictví a nechat prstýnek vyleštit a přepuncovat. Když to viděl zlatník tak na první pohled říká. Jojo to je z Maďarska. Kamínek v prstýnku hrůza. To je tak když to vezmou z Maďarska tak ty prstýnky jdou všechny v jedné kupě kde se cestou prostě poškrábají. Takže jsem ho nechal přepuncovvat a vyleštit. Takže čas navíc řešit tohle. Říkám o peníze nejde jde o princip. Když jsem napsal email přímo prodejci tak co jediný mi na to napsal, že za to může puncovní úřad. A ke vzhledu prstýnku mi prodejce nenapsal nic. Zlatník byl jiného názoru. Takže určitě ne!!! O cenu nešlo. Šlo o to, že takový krásný prsten nikde nebyl k dostání a zaujal mě. Nezáleží jestli stál 1k 10k nebo 100k. Jsrm hodně zklamaný.

    Reakce obchodu SilveAmo.cz

    Dobrý den, pane Lukáši,
    děkujeme za pochvalu: "takový krásný prsten nikde nebyl k dostání a zaujal mě", to nás potěšilo :)

    Je nám velmi líto, že jste nespokojen kvůli poškrábanému zboží a puncu na vnější straně. Možná jste zvyklý nakupovat ve vyhlášených buticích a ze zlata či platiny, a proto zcela rozumím vašemu rozhořčení, když se dostanete ke zboží určenému k dennímu nošení. Stříbro velice měkký materiál a snadno se poškrábe i při běžném nošení. Punc z vnějí strany je napoak výhoda, protože když se trochu uhne při nanášení puncu, tak to místo může škrábat na prstu.

    Každopádně doufáme, že jste byl spokojen alespoň s dodací dobou, příjemným nákupním procesem a kvalitou balení šperků.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přáním hezkého dne
    Jůlie Čabaněnková