Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi patrne polske produkce, na limci vyparane svy, coz je videt, dirky po jehle, strih opravdu prapodivne disproporcni, xl v zadnem pripade, predni podsadky lepeny páskou namisto prositi, paska se odlepuje. Luxusni a peclive vybrane zcela jiste neni. Predrazene a vychvalene zbozi patrne z polske trznice. Vratit jsem nestihla, muj problem. Nikdy vic.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Tato zákaznice nám již 18.12.2024 zaslala email, že se ji vesta nelíbí a zasílá ji zpět. Slušně jsme ji odepsali zpět, ať vestu pošle zpátky spolu s číslem účtu, že ji peníze vrátíme. Vesty šijeme ze zbytků materiálu, které zůstanou po ušití kabátu, tomu taky odpovídá cena. Střih je standartně rovný, nevíme, co paní myslí výrazem "přední podsadky", přednice je ohnutá a prošitá, bez nějaké pásky. Co se týče velikosti, v popisu u rozměru XXL jsou jasně uvedené míry. Zarážející je na tom to, že paní i přes veškeré "námitky a nespokojenost", do dnešního dne vestu nevrátila. (zřejmě přišla zima a vesta asi tak špatná nebude).
    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení zásilkovnou
    • zboží neodpovídalo popisu - rozměry šířka, délka

    Zboží vráceno - nedoporučuji eshop,

    Reakce obchodu Sikorashop

    Vůči této lživé recenzi jsme nuceni se ohradit:
    - rozměry zboží, jak jsme kontrolovali, popisu odpovídalo (délka, šířka)
    - zákaznice zaslala zpět zboží v ploché bublinkové obálce, navíc uvnitř přebalené v sáčku, aby byla obálka co nejtenčí (chtěla ušetřit na poštovném). Jednalo se o kožešinový lem. Z důvodu takového balení, došlo k poškození lemu.
    - jak postupovat při vrácení kožešinových lemů je jasně popsáno v záložce "Vrácení zboží a reklamace"(VŽDY se vrací v původním obalu). V emailu nám tvrdila, že něco takového nikde nemáme uvedeno.
    - bohužel i takoví "zákazníci" se někdy vyskytnou.

    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží vypadá v katalogu daleko lépe než je pak dodáno.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Ohledně této recenze se musíme ohradit, opak je pravdou. Za svou prací si stojíme viz stovky spokojených zákazníků.

    Sikorashop
    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nabízí, následně volají, že jednu věc ze tří nemají, nebo nabízí jinou variantu, kterou nepotřebují.

    Reakce obchodu Sikorashop

    V tomto případě se jedná o zákazníka, který objednal 3 opasky v nadměrné velikosti na obvod pasu 145 cm. V takovém případě standardně voláme a ověřujeme, zda má pán obvod pasu skutečně 145 cm (bohužel se nám často stává, že zákazník do objednávky nezadá obvod pasu, ale celkovou délku opasku a poté opasky posílá na výměnu, protože jsou příliš dlouhé). Opasky v těchto nadměrných délkách máme skladem pouze v omezeném množství. Na telefonický dotaz, zda opravdu pán potřebuje tyto délky odvětil, že nás to nemusí zajímat, že potřebuje 3 kusy. Bohužel jsme měli pouze 2. Nabídli jsme jinou variantu, ale tu pán neakceptoval a nechal objednávku stornovat. Hold někdy vstřícná snaha z naši strany vyjde na prázdno.

    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání zboží bylo uvedeno, že zboží je skladem, doručeno bude 1. 9. 2021. V pondělí telefonoval patrně majitel obchodu, že zboží 1. 9. 2021 nebude, že musí zboží objednat, neboť ho nemá na skladě. Bude dodáno později. S tím jsem nesouhlasila, protože jsem zboží potřebovala jako dárek. Nedalo se s ním domluvit, nepříjemné chování..

    Neseriozní jednání, v tomto obchodě již nikdy více neobjednám.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Musím potvrdit chybu na naší straně ohledně dostupnosti produktu, který daná zákaznice objednala.
    Máme propojené sklady, jak pro internetový obchod, tak kamennou prodejnu. Díky lidské chybě se stalo to, že produkt prodaný na prodejně nebyl včas vyskladněn a z tohoto důvodu byl dále nabízen v internetovém obchodě.
    Zákaznici jsem následující pracovní den v pondělí telefonicky kontaktoval, popsal jsem ji situaci, několikrát jsem se za způsobenou chybu jménem naší firmy omluvil a nabídl jsem řešení, s tím že bychom daný produkt promptně poptali u dodavatele a poté jej dodali zákaznici. Zákaznice však na toto reagovala velmi nevybíravým způsobem a striktně bez jakéhokoliv přihlédnutí k dané situaci trvala na dodání zboží ihned. Pokud se zákaznice zmiňuje o neseriózním jednání, ta se to týká právě jí. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc, o čemž svědčí několik tisíc pozitivních recenzí. Ale tak arogantní styl komunikace a neseriózní jednání ze strany zákazníka i po několikeré omluvě a nabídce náhradního řešení jsem ještě nikdy nezažil.
    Pavel Sikora, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přišlo mi bohužel poškozené zboží! Na přední straně peněženky jsou 2 odřeniny.

    Při balení zboží musela byt závada zjevná, tak nevím proč to odesílali.
    Jse zklamaná...

    Reakce obchodu Sikorashop

    Po vzájemné komunikaci se zákaznicí, kdy nám přeposlala fotky "poškozené" peněženky jsme zjistili, že se nejedná o žádné odřeniny, ale o typickou strukturu a texturu kůže jako materiálu, jež je naprosto běžná a v žádném případě se nejedná o výrobní vadu.
    Pavel Sikora, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kožená bunda BADAR, kterou jsem si objednal je jednoduše odpad. Udávaná velikost naprosto neodpovídá realitě. Je od cca dvě velikosti menší. Navíc jako výrobce je uvedený pouze kód MX, nikoli skutečný název Made In Pakistan, což se ovšem zákazník dozví až při rozbalení zásilky. Osobně toto považuji za, minimálně, klamání spotřebitele.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Ohrazujeme se proti tvrzení, že daná kožená bunda je "odpad". Daný model kožené bundy je vyroben z kvalitního materiálu - skopovice. Prodáváme tento model již delší dobu a nezaznamenali jsme ani od našich zákazníků žádnou reklamaci. Upřímně si neumíme vysvětlit informaci, že daná velikost neodpovídá realitě. Snažíme vždy všem zákazníkům nabídnout správnou velikost, tak aby se eliminovaly případné výměny z důvodu výběru špatné velikosti. V této souvislosti má každý model vč. modelu Badar svoji unikátní velikostní tabulku, kde jsou uvedené přesné míry přes hruď a pas pro každou velikost daného modelu. Tudíž se jen tak nemůže stát, aby zákazník objednal bundu o 2 velikosti menší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • byl mi doručen výrobek vykazující chybu

    Na opasku je kožené očko, kterým se neprotáhne konec opasku, čili vadný výrobek, který bych si v normálním obchodě nekoupila.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Zákaznice si objednala opasek z masivnější hovězí kůže, který vydrží několik desítek let. Zde je nutné podotknout, že se materiál po čase nošení tzv. poddá.
    Toto se týká i zmiňovaného koženého očka na opasku. Nestane se však určitě to, že by konec opasku nešel protáhnout koženým očkem. Daný vzor opasku, který je předmětem této recenze, prodáváme již několik let a za tu dobu si jej objednalo několik stovek zákazníků. Doposud jsme na tento opasek nezaznamenali žádnou negativní recenzi týkající funkčnosti opasku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávku lze uskutečnit pouze při hodnotě 350,-

    Pokud si jako zákazník platím poštovné, nevidím důvod proč je minimální objednávka 350,-. Původně jsem chtěla objednat pantofle (dárek) za 299. Tímto je člověk nucen buď nakoupit dražší produkt nebo nakupovat naprosté zbytečnosti, které nechce! Pantofle, které dorazily, vypadají lehce jako šidítko, i když by měly být kožené. Podrážka je z levného pěnového materiálu. Jsem zvědavá kolik tato obuv vydrží a zda se okamžitě nesešlape. Jelikož zatím nemohu hodnotit, neb nejsem uživatelem, dávám tři hvězdy. Bohužel finanční limit pro objednávku velmi zklamal.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Ano, z důvodu z hlediska udržení ekonomické efektivnosti hodnoty objednávek máme nastaven limit 350 Kč na objednávku. Pantofle, které si zákaznice objednala prodáváme více než deset let a za tu dobu jsme nezaznamenali žádnou reklamaci nebo stížnost týkající se zpracování nebo podešve pantoflí.
    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem stornoval ihned v den objednání. Takže firmě nemohla vzniknout škoda. Stejně po mě začala vymáhat poplatek za nevyzvednuti zásilky. Jsou to lumpove, co se snaží za každou cenu vydělat.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Musíme se ohradit proti této lživé recenzi. Zákazník si objednal zboží, zde musím podotknout, že objednávka poté nebyla z jeho strany nijak stornována (ať emailem, telefonicky nebo osobně na prodejně v Jablunkově). Zboží mu bylo doručeno, o čemž byl jednak informován z naší strany, tak dopravcem - Českou poštou. Avšak zásilku si nevyzvedl, jak se sám posléze přiznal, ani nehodlal zásilku vyzvednout, vzhledem k tomu, že si podobné zboží objednal od více firem. Vzhledem k obchodním podmínkám máme v takovém krajním případě právo na úhradu poplatku spojeného s přepravou nevyzvednutého zboží.
    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Zaslání spatneho/jiného zbozi

    Reakce obchodu Sikorashop

    Zákaznici jsme zaslali správný typ zboží, jednalo se o peněženku, s tím, že nás zákaznice telefonicky kontaktovala a upozornila nás na chybu v produktové fotografii, na které byla nafocena navíc jedna vnitřní zipová kapsička. Chybu jsme v e-shopu odstranili a zákaznici jsme se omluvili s tím, že jsme jí nabídli buď výměnu nebo vrácení peněz.

    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    objednala jsem si kozenou peněženku, ktedu jsem obdržela. nejsem nadsena,penezenka se mi libi,ale po naplneni kartami a mincemi se tezko zapne stále se otvira ,proste neplni to k cemu je urcena .

    Reakce obchodu Sikorashop

    Tuto recenzi snad nebudeme ani komentovat (pokud někdo napěchuje peněženku neúměrným množstvím karet a mincí, pochopitelně peněženka nepůjde zapnout, nebo se začne otevírat, vrácená peněženka má zapínání naprosto v pořádku).

    Pavel Sikora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hezke zbozi
    • dobre ceny
    • obchod se neuskutecnil

    Po prvnich problemech, kdy system hlasil, ze minimalni hodnota objednavky je 1500 (mnou vybrane zbozi bylo pod tisicovku) se mi nakonec tasku podarilo objednat. Bohuzel nasledne jsem byla kontaktovana obchodem, ze zbozi jiz neni a nebude, ackoliv v dobe objednavky bylo v eshopu oznaceno jako ze je skladem. Vzhledem k tomu ze sem to planovala jako darek, to bylo nemile prekvapeni. Penize obchodem vraceny, ale az po tydnu.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Ano, 24.9. jsme měli technický problém v e-shopu, který jsme okamžitě telefonicky řešili a paní se omluvili. Peníze byly zákaznici přeposlány zpět na účet 26.9., tj. za 2 dny (nikoli až po týdnu).
    V e-mailu jsem se ještě jednou paní omluvil.

    Pavel Sikora, majitel firmy.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • malé velikosti

    Škoda, ocenil jsem, že jsem byl osloven s tím, že míry, které jsem předal obchodu neodpovídají požadavkům a objednávka byla stornována, ale již jsem nebyl nikterak osloven s dalšími možnostmi - např. počkat až bude bunda s přijatelnými mírami k dispozici a pod.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Pana Mejstříka jsme telefonicky kontaktovali z důvodu, že bundu, kterou si objednal, neodpovídá jeho zaslaným mírám a ani nesplňuje další požadavek, tedy, že bunda není dlouhá 85 cm, ale pouze 65 cm. Na základě toho, jsme panu Mejstříkovi nabídli kabát (tyto se již vyrábí v délce 85 cm), bohužel však pan Mejstřík striktně trval na bundě.
    Proto jsem mu vysvětlili, že klasické bundy se vyrábějí pouze v délce 65 cm, tudíž mu bohužel žádnou bundu nabídnout nemůžeme. Je tedy s podivem, že na základě této komunikace uděluje pan Mejstřík negativní recenzi.
    Pavel Sikora, Sikorashop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jelikož jsou letos silné mrazy tak jsem si v nabídce vybrala rukavice palčáky s beránčí kůže.Na obrázku mají velurový povrch,ale přišly mi s povrchem leklým,jakoby koženým.Takový povrch v nabídce vůbec nebyl,takže jsem zklamaná.Výměna by zabrala nějaký čas a investice.Jinak nebýt tohoto,tak bych byla spokojená.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Palčáky se vyrábějí ve 2 povrchových úpravách - velur, napa, netušili jsme, že toto bude tak závažný problém. Paní jsme nabídli výměnu nebo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Zboží vypadá na obrázku úplně jinak.chybi jakékoliv informace o výrobku např. Informace o materiálu a údržbě. Není zde žádná informace pro zákazníka.

    Tento obchod bych ostatním ne doporučila.

    Reakce obchodu Sikorashop

    Po přečtení této recenze jsme si zprvu mysleli, že se jedná o nepovedené hodnocení od konkurence.
    Musíme se proti této recenzi ohradit, a to z několika důvodů.
    Paní Štěrbová uvádí, že chybí jakékoli informace o materiálu a údržbě. V našem internetovém obchodě je jasně popsáno z čeho jsou pantofle vyrobeny (z kvalitní pravé kůže), jakou mají podrážku a v jakých barvách jsou nabízeny, viz odkaz na objednané pantofle:
    https://www.sikorashop.cz/p/damske-kozene-pantofle-ju69b
    Za posledních 25 let, co tyto pantofle prodáváme, se nám ještě nikdy nestalo, že by někdo vyžadoval informace o udržbě a použítí pantoflí. Předpokládali jsem, že je naprosto evidentní, že pantofle nejsou vhodné na venkovní použití, případně turistické túry, tudíž se nemusí impregnovat nebo speciálně udržovat. Jedinou údržbou v rámci domácího použití je to, že pokud dojde ke znečištění těchto pantoflí z vrchní či dolní části, předpokládáme, že zákaznice použije vlhký hadřík a očistí je. Pantofle jsme zasílali v barvě, kterou zákaznice deklarovala v své objednávce, tj. černé barvě. Vůbec netušíme, jak paní Štěrbová přišla na to, že zboží vypadá ve skutečnosti jinak. Mají snad papuče diametrálně odlišnou barvu, velikost nebo výšku podrážky? To už paní Štěrbová nespecifikuje. Našim zákazníkům se snažíme vždy vycházet maximálně vstříc, ale vůči této lživé recenzi se razantě ohrazujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace

    Reakce obchodu Sikorashop

    Paní jsme telefonicky kontaktovali, došlo k nedorozumění, paní chtěla poslat tuto recenzi jinému e-shopu a došlo k záměně.