Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mám ho blízko

    Cokoli nemají na skladě přímo na prodejně, trvá neskutečně dlouho dopravit z centrálního skladu. Tato objednávka během jednoho celého týdne nezměnila stav z "nová objednávka". V mezičase jsem zboží koupil jinde.
    Už v dobe kdy jsme objednávali veškeré obklady a zařízení do domu jsme měli s firmou siko potíže. Všechno bylo problém, nakonec jsme nakoupili jinde i tehdy.
    V siku opravdu jen drobnosti co musi byt sjladem na prodejně, nic jineho.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a skládala se ze dvou položek, jedna položka byla ihned skladem, kterou jste si mohl vyzvednout a druhá byla na objednávku s termínem naskladnění cca 14 dnů na centrální sklad. Objednávku jste zrušil
    bez udání důvodu ještě před vypršením tohoto termínu. Dle dodacích podmínek, které uvádíme na webu je převoz
    položky, která je skladem na centrále, na jakoukoliv naši pobočku 2-5 pracovních dnů. Pro rychlejší vyřízení objednávky je vhodnější zvolit přepravu smluvním dopravcem, kde můžete mít zboží doma již druhý den. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi přivezli poškozené,nefunkční a nekompletné,raději dejte na jiný obchod,nebo výrobce....,oželel jsem vynaložené peníze,nemíním se natahovat s prodejcem,nemá to smysl......

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že je zboží poškozeno a nekompletní, v tomto případě je třeba vyplnit reklamační formulář
    online zde: https://www.siko.cz/reklamace-zakazky. Přiložte fotografie a vyčkejte na vyjádření
    reklamačního technika. Není třeba nikam chodit, reklamační technik se Vám ozve do 2 pracovních dnů.
    Děkujeme.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    čekám, čekám a ani řádka o informaci - asi neumíte komunikovat....

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. Objednal jste si zboží, které jsme neměli skladem a orientační
    doba naskladnění měla být 14 dnů. Bohužel nás dodavatel informoval, že zboží již nelze dodat, o čemž
    jsme Vás informovali emailem. Prosím zašlete nám jako odpověď na tento mail číslo účtu, abychom
    Vám mohli vrátit uhrazenou platbu. Děkujeme.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám stále peníze zpátky !

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem stav Vaši zakázky a komunikaci s námi. Tato zakázka byla zrušena z důvodu duplicity
    a neprošlé platby přes ComGate. Druhou objednávku jste zrušil pro nedostupnost produktu. Po prověření
    platby na účtárně Vám byl vytvořen dobropis, který bude proplacen do 2 dnů. Děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chování zaměstnanců k zákazníkovi

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Velice nás mrzí, že jste si z naší prodejny odnesli takovouto zákaznickou zkušenost. Je
    opravdu v našem zájmu, aby byl personál na prodejně maximálně proškolen a schopen
    zákazníkovi poradit, případně pomoci s výběrem zboží. Uděláme vše proto, abyste si příště
    z nákupu odnesli příjemnější dojem.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za zboží sem zaplatil kartou ale obchod mi je poslal na dobírku tak sem zásilku odmítl převzít s tím ze zboží nebudu platit dvakrát

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a chyba nastala na Vaší straně. Zvolil jste s kolegyní platbu na dobírku,
    proto byla zásilka ihned odeslána s dobírkou. Den poté jste provedl navíc platbu přes příkaz k úhradě.
    V tu chvíli již měl Vaši objednávku dopravce a objednávka již nešla změnit. Převzít zásilku s dobírkou
    a nechat si zaslat duplikovanou platbu zpět na účet jste odmítl. Nyní se tedy čeká na svoz zásilky
    od dopravce a po zpracování vratky Vám bude zásilka odeslána znovu bez dobírky. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • snad jen ochotna slecna na infolince, ktera byla vstricna a trpeliva, kdyz jsem na eshopu na webovkach nebyl schopen najit spravny typ vyrobku
    • kybl se sparovaci hmotou dorazil prasknuty a jeho obsah byl vysypany po krabici
    • obecne nejsem prilis spokojen s vyrobky ze SIKO, tzn. s odebranou dlazbou Tahiti. Dlazba vypada pekne, ale pri rezani praskala katastrofalne a vznikalo tak velke mnozstvi odpadu. Mam moznost srovnani jelikoz dalsi 2 druhy dlazby jsem bral z polskeho Leroye a s tema jsem byl nadmiru spokojen, nemluve o nizsi cene. V budoucnu uz v SIKO nehodlam znovu cokoliv kupovat.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že je zásilka poškozena, prosím vyplňte reklamační formulář online zde: https://www.siko.cz/reklamace-zakazky. Přiložte fotografie a vyčkejte na vyjádření reklamačního technika. Můžete zkusit podat reklamaci i na dlažbu,
    technik může kvalitu prověřit.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nemohu ohodnotit něco, o čem jsem ještě nebyl vyrozuměn, že si mám vyzvednout na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doruceni

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat. Objednali jste si zboží, které
    v daném okamžiku nebylo skladem a čekalo se na naskladnění od dodavatele.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání,
    o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů. Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo
    v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení dodací lhůty
    • při urgenci mi nikdo není schopen říci, kde se nachází zboží

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřovala jsem stav Vaší objednávky a zjistilo se, že nám zásilku omylem odvezla jiná přepravní společnost.
    Dali jsme tedy zásilku znovu připravit a vyexpedovat. Pokud vše dobře dopadne, tak ji zítra může očekávat
    na své adrese. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se vám nevenuje

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Velice nás mrzí, že jste si z naší prodejny odnesli takovouto zákaznickou zkušenost. Je
    opravdu v našem zájmu, aby byl personál na prodejně maximálně proškolen a schopen
    zákazníkovi poradit, případně pomoci s výběrem zboží. Uděláme vše proto, abyste si příště
    z nákupu odnesli příjemnější dojem.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není
    • Zboží zatím nedorazilo a žádná komunikace ze strany obchodu dosud neproběhla, stále čekám v jakém stádiu je objednávka !!!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Vybral jste si náhradní díl, který jsme neměli skladem a dostupnost u dodavatele je dlouhá až 99 dní.
    V této chvíli již máme potvrzený termín doručení na 12.2.2024 na náš centrální sklad. Poté zboží přeskladníme
    na Vámi vybranou pobočku během 2-5 prac. dnů. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů. Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po třech týdnech nedorazilo, na webových stránkách mají dodací lhůtu 14 dní, nenamáhají se zaslat informaci o zpoždění objednávky.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Objednávku jste vytvořila v sobotu před Štědrým dnem, v té době již byla všude informace, že centrální sklad
    má mezi svátky inventuru a nebude se expedovat. Vzhledem k tomu, že i dodavatelé měli celozávodní dovolené
    a inventury, psali jsme o zpoždění všech objednávek o 5-7 pracovních dnů. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů. Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mam cekat až objednávka dorazí dají vědět a pořád nic asi to zrušili sami

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na 222300400, abychom mohli
    Vaši objednávku dohledat a dořešit. Děkuji.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka nedorazila a ani nešla dohledat v SIKO systému. To, že SIKU došla platba za "nic" nikdo neřešil.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na 222300400, abychom mohli
    Vaši objednávku dohledat a dořešit. Omlouváme se za chybu systému, ke které došlo
    po jedné z aktualizací. Chybu jsme identifikovali a opravili. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi bylo na jine jméno.
    Nechápu účtování poplatku za osobní odběr na hlavní pražské prodejně! Zboží bylo skladem a dostupné za 5 minut.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Objednávka byla založena přes web, kontaktní údaje tak vyplňujete sám. Pokud nesouhlasí, tak je možné
    ještě před výdejem zboží údaje změnit. Manipulační poplatek je poplatek za manipulaci, převoz a rezervaci
    zboží na dané prodejně po dobu 30 dnů. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace obchodu velmi slabá. Kromě informace o naskladnění za 1 měsíc, žádná další snaha situaci řešit. Objednáno 17.12. s dodáním 28.12. aktuálně dodání 28.1.2024.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které je a ani téměř po měsíci čekání žádné zprávy, třeba, dodají až bude na skladě.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedeno teprve očekávané naskladnění. O tomto termínu vás i kolegyně informovala emailem.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 13 dnech od objednání přišel dotaz na spokojenost. Mezitím žádná komunikace, žádné informace. Přijde mi to slušně řečeno jako výsměch, ptát se na spokojenost. Mezitím chodí informace o slevách na objednávky.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Zpětná vazba od zákazníků je pro nás důležitá, aby jsme věděli co můžeme zlepšit. Pokud si nepřejete tyto dotazníky dostavát, můžete si je po přihlášení do svého profilu na našich stránkách zrušit.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží mělo jiné parametry než bylo prezentová no na eshopu - radiátor do koupelny nemohl mít otopnou tyč, přestože tak byl prezentován, tak po zaplacení to zjistili a celou platbu pak museli stornovat, což jim zabralo asi 40 minut. Takže velká ztráta času. prej za to nemohli, že se jim to takto občas stává.

    dvakrát přemýšlejte, kde nakoupíte, SIKO nedodporučuji

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Jak jsme s vámi již řešili, velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které ve vaši objednávce vznikly. Snažili jsme se vás kontaktovat telefonicky, ještě než jste objednávku jel vyzvednout, o tom že vznikla na našem webu chyba a radiátor kombinovaný není, bohužel jste telefon nezvedl.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová