Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno
    • By jsem kontaktován telefonicky ohledně změny dopravy kvůli velikosti - OK, ale během tohoto telefonátu mi nikdy neřekl, že zboží dostanu nekompletní, na faktuře jen přilepen lísteček, že zbytek bude dodán až bude skladem, ale dobírka byla na celou objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží vůbec nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zaplatil jsem předem a zboží měli skladem a stejně jsem je musel telefonicky urgovat aby konečně zboží poslali. Na obchod se nešlo dovolat až na servisu mi to vzali. Prodavač hned tvrdil že dnes odesílají ale stejně mi převzetí balíčku Zásilkovna potvrdila až o několik dní později...takže asi tak
  • Nedoporučuje obchod

    zboží, které je skladem doposud není doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu jsem nenašel.
    • Zboží neposílají.
    • Nereagují na e-maily.

    Zboží jsem objednal, zaplatil, ale nepřišlo mi. Poslal jsem e-mail s dotazem, kdy obdržím objednané zboží, je to několik dní, žádná odpověď.