Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem nabízené zboží, objednávka byla potvrzena do emailu, ale po dvou dnech přišlo info, že zboží je vyprodané a mám si vybrat jiné. Jiné ale nebylo hezké.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace pro neodborníka , na požadavek sdělení čísla produktu aby mohla být objednávka uskutečněna , byla odpověď m á m e, což na objednávku nestačí . Takže předmětný pedál byl objednán jen na základě pocitu .....

  • Nedoporučuje obchod

    • Sliboval že pošlou stroj ale nebyl vůbec na skladě !!
    • Nepravdivé 2 e-maily !
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchodník mi neuznal reklamaci, protože prý výrobce inovoval náhradní díl, přitom v nabídce má fotku původního dílu, který jsem potřeboval. E-shopy mají uznat reklameci bez udání důvodu vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží mi bylo doručeno v pořádku a rychle
    • Bohužel kráčející patka Brother byla v krabičce neoriginální
    • Originál byla jen krabička
    • Nicméně patka funguje měnit nebudu ale už si tam nikdy nic nekoupím
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • peníze vráceny do 3 dnů

    po zaplacení objednávky nepřišlo žádné potvrzení, po snaze třikrát kontaktovat obchod mi bylo nakonec sděleno, že stroj vlastně ani není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží do 9. 3. nezaslali (14 dnů)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalosť vybavenia zákazky, komunikácia až na nakopnutie.

    na piaty deň od nákupu a zaplatenia mi na moju otázku obchod odpovedal, že som nakúpil tovar skladom a zaplatil. To som ale už vedel 5 dní. Na šiesty deň mi oznámili, že tovar bol odoslaný. Zatiaľ nedorazil. Super!

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná komunikace.Při objednávce jste měli vše na skladě ele pak jste podepsaly že kolo rozběhu není a chtěli jste typ stroje což jsem poslala.Odpoveď žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uvedené jako skladem a dodání při okamžité platbě až za týden?
    Dotazník dříve než zboží ? Opravdu jsem nadšený.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Byl mi zaslán výrobek, který jiný zákazník vrátil!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná reakce na objednávku dokud jsem se neozval tak uvidíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Koupila jsem řezací podložku na patchwork větší velikosti a nebyla to levná záležitost. U zboží v popisu píší nerolujte, podložka dorazila v krabici srolovaná, netuším, zda se vyrovná (zatím to nevypadá). Prodejce mi před doručením napsal e-mail, kde mne poučil, že mám dát pozor na poškození krabice při dopravě, hlavně v rozích. Bohužel sám krabici zabalil tak, že byla v rozích děravá. Jsem velice nespokojená. Podložka dorazila v pátek, v pondělí se pokusím problém řešit telefonicky. Absolutně nechápu, jak mohou prodávat takovou věc a nemít adekvátní obal.
    • Nemyslím si, že je dobře chtít hodnocení obchodu ve chvíli, kdy vám pošťák předá balíček...

    Obchod je dobře zásobený.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • obtížná komunikace ohledně dodávky
    • obchod neakceptoval mnou zvoleno formu odeslání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • nabízí zboží, které nemají skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neozývají se
  • Nedoporučuje obchod

    • 12.11.2020 jsem udělala objednávku, zboží měli skladem a zatím nic nepřišlo. Tak čekám a čekám. Jak mám něco hodnotit když nic nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 3 měsíci a stále nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašně dlouhá doba k dodání i přes to, že je zboží skladem

    Reakce obchodu šicí stroje Radovský

    Dobrý den, musím bohužel reagovat za Vaše záporné hodnocení. Objednávku jsem Vám vyřídit a odeslal včas. Dle čísla balíčku Vám zásilka již týden leží na Vaší poště. Měla byste se tedy spíše zlobit na českou poštu. Číslo balíčku máte v expedičním e-mailu, kde si můžete jednoduše dohledat, kde se zásilka nachází. Příště tedy prosím nejdříve lépe čtěte emaily a zjistěte si situaci ohledně dodání. S pozdravem T. Radovský

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Proč mi posíláte hodnocení produktu, když mi nebyl doručen (objednávka stornována obchodem) . Prostě automatický robot. Nejdřív si zjistěte co a jak.