Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem nabízené zboží, objednávka byla potvrzena do emailu, ale po dvou dnech přišlo info, že zboží je vyprodané a mám si vybrat jiné. Jiné ale nebylo hezké.
-
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace pro neodborníka , na požadavek sdělení čísla produktu aby mohla být objednávka uskutečněna , byla odpověď m á m e, což na objednávku nestačí . Takže předmětný pedál byl objednán jen na základě pocitu .....
-
Nedoporučuje obchod
- Sliboval že pošlou stroj ale nebyl vůbec na skladě !!
- Nepravdivé 2 e-maily !
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchodník mi neuznal reklamaci, protože prý výrobce inovoval náhradní díl, přitom v nabídce má fotku původního dílu, který jsem potřeboval. E-shopy mají uznat reklameci bez udání důvodu vrácení zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží mi bylo doručeno v pořádku a rychle
- Bohužel kráčející patka Brother byla v krabičce neoriginální
- Originál byla jen krabička
- Nicméně patka funguje měnit nebudu ale už si tam nikdy nic nekoupím
-
Nedoporučuje obchod
- peníze vráceny do 3 dnů
po zaplacení objednávky nepřišlo žádné potvrzení, po snaze třikrát kontaktovat obchod mi bylo nakonec sděleno, že stroj vlastně ani není skladem.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží do 9. 3. nezaslali (14 dnů)
-
Nedoporučuje obchod
- pomalosť vybavenia zákazky, komunikácia až na nakopnutie.
na piaty deň od nákupu a zaplatenia mi na moju otázku obchod odpovedal, že som nakúpil tovar skladom a zaplatil. To som ale už vedel 5 dní. Na šiesty deň mi oznámili, že tovar bol odoslaný. Zatiaľ nedorazil. Super!
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace.Při objednávce jste měli vše na skladě ele pak jste podepsaly že kolo rozběhu není a chtěli jste typ stroje což jsem poslala.Odpoveď žádná.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží uvedené jako skladem a dodání při okamžité platbě až za týden?
Dotazník dříve než zboží ? Opravdu jsem nadšený. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlost
- Byl mi zaslán výrobek, který jiný zákazník vrátil!!
-
Nedoporučuje obchod
žádná reakce na objednávku dokud jsem se neozval tak uvidíme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Koupila jsem řezací podložku na patchwork větší velikosti a nebyla to levná záležitost. U zboží v popisu píší nerolujte, podložka dorazila v krabici srolovaná, netuším, zda se vyrovná (zatím to nevypadá). Prodejce mi před doručením napsal e-mail, kde mne poučil, že mám dát pozor na poškození krabice při dopravě, hlavně v rozích. Bohužel sám krabici zabalil tak, že byla v rozích děravá. Jsem velice nespokojená. Podložka dorazila v pátek, v pondělí se pokusím problém řešit telefonicky. Absolutně nechápu, jak mohou prodávat takovou věc a nemít adekvátní obal.
- Nemyslím si, že je dobře chtít hodnocení obchodu ve chvíli, kdy vám pošťák předá balíček...
Obchod je dobře zásobený.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- obtížná komunikace ohledně dodávky
- obchod neakceptoval mnou zvoleno formu odeslání
-
Nedoporučuje obchod
- nevím
- nabízí zboží, které nemají skladem
-
Nedoporučuje obchod
- neozývají se
-
Nedoporučuje obchod
- 12.11.2020 jsem udělala objednávku, zboží měli skladem a zatím nic nepřišlo. Tak čekám a čekám. Jak mám něco hodnotit když nic nepřišlo.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala před 3 měsíci a stále nedorazilo!
-
Nedoporučuje obchod
- Strašně dlouhá doba k dodání i přes to, že je zboží skladem
Reakce obchodu šicí stroje Radovský
Dobrý den, musím bohužel reagovat za Vaše záporné hodnocení. Objednávku jsem Vám vyřídit a odeslal včas. Dle čísla balíčku Vám zásilka již týden leží na Vaší poště. Měla byste se tedy spíše zlobit na českou poštu. Číslo balíčku máte v expedičním e-mailu, kde si můžete jednoduše dohledat, kde se zásilka nachází. Příště tedy prosím nejdříve lépe čtěte emaily a zjistěte si situaci ohledně dodání. S pozdravem T. Radovský
-
Nedoporučuje obchod
Proč mi posíláte hodnocení produktu, když mi nebyl doručen (objednávka stornována obchodem) . Prostě automatický robot. Nejdřív si zjistěte co a jak.