Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Celkový stav dodaných akvarijních rybiček je velmi špatném zdravotním stavu : zaplísnění , tuberkulóza, neboť je očividné vyhubnutí a následná deformace stavby těla a následný úhyn u XIPHOPHORUS HELLERI
    V každém případě budu požadovat vrácení finanční částky, kterou jsem uhradil a to v plné výši. Momentálně zajišťuji fotodokumentaci.Děkuji za odpověď. Zdeněk Vandělík Pražská 238, Jirny tel. 602 237 130, [email protected]

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Dobrý deň pán Vandělík,

    o stave rybičiek sme sa dozvedeli až z Vášho hodnotenia. Je nám veľmi ľúto, že mečúne nedorazili v poriadku. Na bezpečné dodanie poskytujeme záruku, budeme Vás preto kontaktovať telefonicky. Situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel jsme se přesvědčili, že objednávat si zvířata ,,poštou´´ je nesmysl. Měli jsme objednané dva šnečky, které tu nikde nejsou k dostání a jeden přišel uhynulý. Už nikdy víc...

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    slimáčika je nám ľúto. Ak došlo k úhynu počas prepravy, stačí sa len ozvať a škodu ti vynahradíme. Na doručenie v poriadku máš od nás záruku. Viac info k záruke: https://www.shrimp.cz/doprava-a-platba
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plži byli zcela jinak vybarvení než bylo na obrázku. Bylo by vhodné, aby firma uváděla reálné údaje.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    mrzí nás, že farba slimákov nebola podľa tvojich predstáv. Ako sme sa snažili vysvetliť telefonicky aj mailom, pri živočíchoch sa nedá garantovať 100% rovnaké vyfarbenie ako na fotke. Na stránke uvádzame, že ide konkrétne o tehlovo-červenú až hnedočervenú farbu a samozrejme záleží aj na type použitého osvetlenia v akváriu do akej miery sa červená farba zvýrazní. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá komunikace a rychlost dodání
    • Již poněkolikáté mi došlo zboží ( ryby/ krevety), které nebyly v TOP stavu
    • poprvé danio Perlové - okamžitý úhyn 3 z nich
    • podruhé krevety přežila jen 1, bylo jich 10
    • A momentálně týden zpět- objednávka na 20 krevet v akci, došlo 18 ( takže 2 chyběly) a 1 byla mrtvá.

    Příště si raději dojedu k chovateli nebo na burzu. Chápu, že přeprava může může nést riziko, ale… pokud to neumím, tak to nedělám, nebo kompenzuji.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    na doručenie v poriadku máš od nás záruku, no žiaľ neevidujeme z tvojej strany ani jednu reklamáciu. Radi pochybenie napravíme a budeme ťa preto kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilka s živými ryby a rostliny už tři dny na cestě u zásilkovný:(

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    išlo o naozaj mimoriadne zdržanie a vec určite vyriešime k tvojej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná komunikace !Hrùza!

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    mrzí nás, že vplyvom viacerých faktorov sa nepodarilo zásielku doručiť do 24 hodín. Tvojím okamžitým stornovaním objednávky sme však nedostali možnosť balík urgovať a situáciu vyriešiť. Ďakujeme ti za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • 7 krevet po 2 dnech umřelo

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    úhyn krevetiek býva najčastejšie spôsobený otravou, alebo inými nevhodnými podmienkami v akváriu. Napriek tomu, že k úhynu došlo až po 2 dňoch sme ti krevetky vynahradili, čo by bol ochotný asi málo ktorý predajca.
    Ďakujeme za pochopenie ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení a kvalita zabalení.
    • Už po předchozích problémech s tímto obchodem, které se naštěstí vyřešili pomocí nově doručeného zboží a smazáním recenze. Musím opět s politováním oznámit že místo plžů mi byli doručeny dvě prázdné ulity. Když by byla jakákoliv možnost tento druh hlemýždě objednat jinde, ani na vteřinu bych neváhal a z tohohle obchodu nic neobjednával. Ostatně tak jako to dělám i s jiným zbožím.
    • Drahé a nekvalitní zboží.

    Myslím že je to velmi dobrý obchod s bohužel špatnými zaměstnanci a tak bohužel dodají špatné zboží.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    naozaj nám je ľúto, že pri dodaní tvojej objednávky 4 slimáčikov došlo ku komplikáciám. V každom prípade, aj napriek tomu, že si nám neposlal ani fotky, sme ochotní ti spomínané 2 slimáčiky vynahradiť. Radi to doriešime cez mail, na ktorý si nám zatiaľ neodpovedal. Ďakujeme za pochopenie ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží došlo přehřáté na 32 st. C (Vedle sáčku s krevetkami byla nedostatečná přehrádka z polystyrenu a za ní úplně horký malý sáček Heatpaxx). Místo 20 ks bylo pouze 18. Z nich kvůli poškození 10 ks uhynulo. V akvariu mám i Cardinie a dlouho jsem aklimatizoval, ale poškození během dopravy bylo značné. Zbytek 8 již funguje dobře. Jedny z nejlevnějších neocardinií - běžně se prodávají za 22 Kč - zde totálně předražené. Chtěl jsem obchod zkusit pro vzácnější zásilky. Nedoporučuji nikomu.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj Pavel,
    tento mimoriadny prípad nás skutočne mrzí a určite to dáme radi do poriadku. Budeme ťa kontaktovať, aby sme dodanie doriešili.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    občas chybělo zboží, teď i mrtvé ryby

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    ak došlo k nejakej chybe, alebo úhynu počas prepravy, stačí sa len ozvať a určite záležitosť vyriešime k tvojej spokojnosti. Na doručenie v poriadku máš od nás záruku.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží, úplně jiné, nic se neshodovalo, navíc rybičky ve zbědovaném stavu, proto jsem nevracela ani nereklamovala, ale zachraňovala.

    Balíček dorazil rychle a byl bezpečně zabalený, ihned jsem jej vyzvedla, obsahoval úplně něco jiného než jsem objednala (řasokoule, ryby plavaly po boku (ale ještě plavaly) a byly to jiné ryby a větší počet, šneky - nic z toho jsem neobjednala/nepotřebovala, ale cestu zpět by nepřežili!!).

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    ospravedlňujeme sa, toto obdobie je veľmi náročné a medzi stovkami objednávok došlo pri jednej k zámene štítku. Druhý zákazník sa ozval a správny tovar sme mu bezplatne doposlali (nesprávne zaslaný tovar nebolo nutné posielať späť). Nevedeli sme však vypátrať, s ktorou objednávkou bol obsah zamenený. Keďže si sa nám neozvala, nevedeli sme to napraviť. V každom prípade ťa budeme kontaktovať a dáme veci do poriadku. Ďakujeme za pochopenie ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé doručení
    • Rostliny ve velmi špatném stavu
    • Předraženo,kvalita neodpovídá ceně

    Prodávající měl snahu chybu napravit,ale poslal rostlinu před svátkem,takže nebyla možnost včas vyzvednout.Výsledek ještě horší,než původně. Naopak rostliny v kelímku v pořádku.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    mrzí nás tvoja skúsenosť. Miesto poškodenej rastlinky sme ti bezplatne zaslali novú. Žiaľ niekedy sa stáva, že zásielka dorazí na druhý deň na výdajné miesto v poobedňajších hodinách. Nemusíš mať však obavu a zásielku môžeš vyzdvihnúť. Rastlinka totiž vydrží zabalená v poriadku aj viac ako 2 dni. ;-)
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalita zakoupeného produktu
    • Foto neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    mrzí nás, ak Pistia neprišla v najlepšom stave. Samozrejme ti to radi vynahradíme, stačí poslať fotku rastliniek na mail.
    Ďakujeme ti za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Šneci asi nepřežily dopravu, ale reklamovat se mi jiz nechtely.

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj,
    ako to tak je, tak nás to moc mrzí. Na dodanie v poriadku máš od nás záruku, takže sa stačilo len ozvať :-)

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nákup z domova,
    • perfektně zabalené
    • Předražené zboží
    • 30% úhyn rybiček do týdne

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    Ahoj, uhynutie 2 rybiek zo 6 po niekoľkých dňoch nás mrzí. Stačí nám na mail poslať fotku a nejako by sme to určite zohľadnili pri ďalšej objednávke.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hodně drahý kvalita rostlin nic moc
    • Perfektní balení
  • zbozi mi bylo doruceno bohuzel behem prvnich dvou dnu dva ze ctyr krabu posli

    Reakce obchodu www.shrimp.cz

    To nás veľmi mrzí, ak nám do mailu napíšeš podrobnosti, možno odhalíme príčinu. Ak ňou bol stres z prepravy, vyriešime to ako reklamáciu.