• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka dorazila nekompletní bez vysvětlení, proč mi nedorazil i druhý zaplacený pár bot. Na dodání kompletní objednávky stále čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zadaní objednávky žiadna spätná komunikácia.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výhoda obchodu je,že si objednáte zboží a dovezou vám ho zdarma.
    • cNevýhoda obchodu je,že s vámi nekomunikují.Má problém s právě koupenou obuví,která mi barví nohy a obchod nereaguje.

    Nevýhoda obchodu je,že s vámi nekomunikují.Má problém s právě koupenou obuví,která mi barví nohy a obchod nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslána jiná velikost bot, než kterou jsem si objednal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mám hodnotit nákup, když prodejna neposlala e-mail, že zboží je na prodejně .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží vracíte na svoje náklady
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic
    • Barva měla být Grex, což znamená šedá a byla stříbrná, až nepříjemně stříbrná...tudiž mělo být napsáno v angličtině silver. Barvy nesouhlasí s shopem. V originálu jsou úplně jiné a ne moc hezké.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochota a vstřícnost v prodejně Rieker v Táboře
    • Neochota, nevstřícnost, nezájem a arogance personálu v prodejně Tábor v Palackého ulici
    • Relativně vysoké ceny ve srovnání s jinými e-shopy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem koupila 2.11. 2021. Kozačky jsem měla obuté 2x. Pokaždé ,když jsem kozačky sundala, bílé ponožky byly zbarvené do černa. Vnitřek je nekvalitní a pouští barvu. Ponožky se nedají vyprat a musí se vyhodit. V domnění,že kupuji kvalitní koženou obuv jsem kozačky nezkoušela nosit v 14-ti denní lhůtě. To byla chyba. Nepředpokladala jsem,že Tamaris nepatří mezi kvalitní značky. Psala jsem na firmu email a doposud nemám odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pokazený zámok na kabelke! Som veľmi nahnevaná nahnevaná!

    Nepochopím ako môžu poslať kabelku porazeným zámkom.

  • Nedoporučuje obchod

    • Bylo mi doručeno jiné než objednané zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka nedošla celá. Na faktuře je telefonní číslo, které neexistuje. Když jsem si zjistila číslo, tak paní byla velice ochotná, ověřila a zboží doposlala.

    Protože mi jedny boty nesedí, chci je vrátit. Není zajištěno bezplatné vrácení. Jsem ochotná zboží vrátit na prodejně. Ty jsou bohužel zavřené a tak mi je doporučeno zaslat zpět poštou na vlastní náklady.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od doby, co jsem zboží před téměř 14 dny objednala, jsem nedostala jedinou informaci o dodací lhůtě nebo v jaké fázi je moje objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží dorazilo
    • Všechno ostatní

    Nechali si zaplatit za zboží které mělo být "skladem". Odesláno po TÝDNU. Odkaz na tracking vede zpátky do eshopu, telefony nikdo nezvedá, email bez reakce. Už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží mi přivezli za 5 dní, takže jsem ho vrátila. Už jsem si koupila boty jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji. Jednání ze strany obchodu špatné.
    Nabízí co nemají skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod nereaguje na e-mail o vyzvednutí zboží obuvníkem. Možná je to pouze nyní v "mezisvátkovém" čase.

    Škoda, že se v nabídce bot neuvádí šířka bot. Určitě bych si neobjednala tak úzké boty. S rychlostí doručení jsem byla velice spokojena. Nyní nejsem spokojena s reakcí obchodu na e-mail o vyzvednutí obuvi obuvníkem, kterou u prvního nákupu obuvi nabízí. Možná se jedná, jak jsem výše uvedla pouze o to, že je nyní tzv. vánoční mezisvátkový čas.