Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prodávají telefoni cisla 3tim stranam

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Patrně jde o omyl či mystifikaci. Rozhodně nic takového neděláme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zadával před 13 dny a zaplatil. Objednávka dosud nedorazila, stejně jako jakákoliv zpráva, že bude objednávka opožděná.

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Chápeme Vaše rozhořčení. I přesto, že jsme na našich stránkách, na sociálních sítích i v mailech informovali o tom, že máme od 24. prosince do 5. ledna zavřeno, mohlo se stát, že to někomu uteklo. Příště to zkusíme odkomunikovat ještě o něco lépe.

    Omlouváme se, že jsme nedokázali dostát našeho závazku být Vám co nejlepším partnerem. A děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Váš SHANTI Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaná čajová konvička má o 100 ml menší objem, než bylo uvedeno.

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, že nám těch 100 ml uniklo. Rádi pro Vás vybereme konvičku novou nebo vymyslíme jiné řešení. Napište nám prosím na [email protected] a hned to zařídíme.

    V každém případě děkujeme za zpětnou vazbu.

    Váš SHANTI Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nakonec zbozi dorazilo.
    • K dymce prisel a5 navod cernobily na poskladani jine dymky- absolutne k nicemu
    • Velmi zastarale webove stranky, vyhledavani/fitry temer nepouzitelna, velmi spatna zakaznicka zkusenost s objednanom jako takovym.
    • Komunikace o nicem.

    Nedoporucuji.

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nepříjemná zkušenost. Rádi bychom udělali vše, co bude v našich silách, abychom Vám případné další nákupy u nás udělali radostnější.

    Co se týče návodu k sestavení vodní dýmky, najdete jej na našem webu - www.shanti.cz/navody/. QR kód i samotný odkaz na návod je zároveň umístěn přímo na obalu dýmky.

    Webové stránky máme velmi nedávno přepracované do aktuální podoby. I nadále je však vylepšujeme pro co nejlepší nakupování. Můžete nám prosím napsat více informací o vaší negativní zkušenosti při vyhledávání a objednání na e-mail [email protected]?

    V každém případě děkujeme za zpětnou vazbu. Každý podnětný názor je pro nás důležitý a můžeme se díky němu posunout zase o kousek dál.

    Přejeme Vám krásný den a pohodové chvíle u vodní dýmky.

    Váš SHANTI Team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý výběr
    • Zpracování objednavek a jejich dodávka se stále prodlužují
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Príliš dlhý čas na odoslanie
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na uhli do dymky chcete obcanku. Proc?

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Nicméně na nákup uhlíků v našem e-shopu Vaši občanku nepotřebujeme.

    Povinnost ověřit věk se týká vodních dýmek, tabáku nebo jiných kuřáckých potřeb. Poznáte to podle piktogramu "Nad 18 let", případně tlačítka u produktu, které Vám buď umožní vložit si zboží do košíku, nebo Vám nabídne možnost zaslat nám žádost o ověření věku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud se e-shop chlubí na svém webu, že "zboží odesíláme ihned", ale objednávku expeduje až třetí den, tak něco není v pořádku.
    Kdyby aspoň napsali, že se zpozdí nebo nestíhají, ale takhle čekáte a dokud se sami neozvete, tak nic nevíte.
    Jedná se o objednávku z 18.3.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Řádně zabalené
    • Rychlé dodání
    • Zboží bylo poškozené
    • Ošklivé zpracování

    Žádná z důležitých částí nebyla poškozena, nevzhledná korunka a prasklý zpětný ventil reklamovat nebudu, je to ztráta času. Pro příště vím, že tady nebudu objednávat. Jinak s dopravou a dobou vyřizování jsem byla spokojená.

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste se zakoupeným zbožím u nás spokojená. U Vámi vybrané dýmky uvádíme v popisu, že má arabský původ, kde se na vzhled a perfektní zpracování nehledí tak, jak v jiných zemích a u dražších produktů. To se týká právě Vámi zmiňované nevzhledné korunky.

    Jelikož každé zboží před jeho odesláním kontrolujeme, k prasknutí zpětného ventilu patrně došlo při přepravě. Dýmku jste klidně mohla reklamovat.

    Kdybyste se přeci jen rozhodla dát nám druhou šanci, věříme, že byste při dalším nákupu byla spokojenější.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Celkem výběr
    • Špatně označeno na mapě, byl problem výdejnu najít
    • Zboží bylo vadné

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Děkujeme za recenzi. Jakýkoliv problém s vadným zbožím nám prosím nahlaste na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dýmka přišla zevnitř úplně špinavá a plná písku

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Děkujeme za recenzi. Nebývá to sice často, přesto se u egyptských dýmek někdy najdou stopy saharského písku. Omlouváme se, že našim očím ve Vašem případě nečistoty unikly. Máte-li jakékoliv výhrady k funkčnosti dýmky, dejte nám vědět a určitě to vyřešíme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Good transport
    • Expensive shipping costs.
    • Low quality of received product

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a je nám líto Vašich komplikací.
    Nejlevnější dopravu nabízíme za 39 Kč, což je myslím přijatelná cena. Pokud jste nebyl se zbožím spokojen, ze zákona máte možnost je do 14 dnů vrátit.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pomer cena kvalita
    • nelze "objednat" na pobocce, clovek musi nakliakt na eshopu, objedant a pak na pobocce vyzvednout. na pobocce to do systemu odmitly zadat, at si to zakaznik udela sam pres web.

    Nastesti se jednalo "jen" o darek a podobny proces nebudu muset opakovat znovu.

    Reakce obchodu Shanti.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace - na stránkách shopu máme několikrát uvedeno, že velkosklad Brno slouží pro koncové zákazníky pouze jako výdejní místo. Aby si zákazník provedl objednávku sám je taktéž vyžadováno z důvodu ochrany osobních údajů.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Super komunikace ohledně dodání