• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje se zákazníky, nesnaží se vyřešit problém.

    Zboží nedodali, nevrátili peníze a nekomunikují! v žádném případě bych tento obchod nedoporučila!!! Zatím nejhorší zkušenost s e-shopem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace, nespolehlivost, nesolidnost

    Zboží jsem objednávala 8.9., dodáno bylo až o 3 týdny později, a 3 položky chyběly. I přes telefonické přislíbení vrácení peněz jsem do dneška (15.12.) peníze neobdržela. Opakovaně jsem odesílala emaily a volala na kontaktní telefonní číslo uvedené na WWW stránkách, ale bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal (a v dobré víře zaplatil předem) před několika měsíci. Zboží nedorazilo. Obchod veškerou komunikaci ignoruje.

    Vyhnout se tomuto obchodu širokým obloukem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem objednala 21.3. a hned zaplatila převodem.
    zboží stále nemám (19.4.) a obchod nekomunikuje, nereague na emaily...
    Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje, objednávku jsem rušila - bez reakce. Peníze se na účet nevrátily. Bohužel NEMOHU DOPORUČIT

  • Píšu to velmi nerada, negativní hodnocení všichni neradi. Jedna položka v balíku byla úplně rozbitá, ale ani po půl týdnu, kdy jsem do obchodu psala, se mi nikdo neozval (telefon nedostupný). Do doby odeslání balíku byla komunikace dobrá. Takže pro mě poučení, že nemám objednávat potraviny ve skle a o obchodu sfoods nevím, co si mám myslet....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • po zaplacení předem ani po měsíci čekání zboží nedorazilo. Uvedené telefonní číslo je stále nedostupné, zkoušel jsem volat asi 24x a pořád nic.

    Pozor u tohohle obchodu na platby předem. !!!
    Uvedené telefonní číslo nefunguje. Mám podezření na podvod. Počkám do konce týdne a pak to jdu řešit s ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cenu
    • špatná komunikace se zákazníkem. Zaplatíte a nastane ticho.

    Nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava InTime je naprosto tristni. Misto 1.12. zbozi dorazilo az 5.12. Po nekolikere urgenci, kdy prava ruka nevi, co dela leva. nekolikrat jsem dostala sms o prevzeti zasilky InTime od Sfoods, s jinymy daty. V den predani jsem nedostala ani upozornujici sms, kdy zhruba zbozi dorazi, byla nahoda, ze jsem byla zrovna doma. Absolutne nedoporucuji.

    Domluva s Sfoods byla bezproblemova a rychla, navic jsem dostala darek. Vysli mi vstric s drivejsim dodanim zbozi. K cemuz bohuzel nedoslo zasluhou dopravce InTime.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží po deseti dnech stále nedorazilo
  • Objednané zboží mi vůbec nebylo doručeno. Pan majitel mi tvrdil, že bylo předáno dopravci a že prověří, kde se stala chyba, ale už se nikdy neozval. Vzhledem k tomu, že mnou objednané produkty již na svých stránkách vůbec nenabízí, předpokládám, že se jednalo pouze o výmluvu za účelem získání času a když se mu zboží nepodařilo sehnat, přestal se mnou komunikovat.

  • Nedoporučuji. Zboží nedorazilo po 3 týdnech, urgovala jsem dvakrát a žádná odpověď. Zbytečné nervy. Raději kupte jinde.

    • myslel jsem, že to, že nemusím, pro zboží do obchodu,ale opak je pravdou
    • do této doby objednané zboží nedorazilo, ani penízky zpět je to už měsíc

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • žádné informace o délce dodací lhůty

    zboží mám objednané již 14 dní, ale ze strany obchodu zatím žádná informace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, po dvou týdnech urgencí mi došel mail, že zboží vůbec nebude.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny, výběr
    • komunikace, dodací lhůta

    15.2. jsem objednávala zboží, hned ho přes internet zaplatila.
    25.2. jsem prodávajícímu psala email, ze mi zbozi jeste nedorazilo, bylo mi odpovezeno, ze zbozi jiz expedovali a ze zjisti u dopravce, kde se nachazi.
    2.3. stale nic.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nic
    • Dlouhá dodací doba, špatná komunikace, došla mi půlka zboží

    Zboží objednáno v pondělí, po sedmi dnech žádná reakce, volám tam, neberou mi telefon, večer mi dojde e-mail, že zboží bylo odeslano, ale že se vratilo zpátky prodejci, protože balík se roztrhl a že pošlou nové. Ok čakám dalších 5 dní, zboží došlo jen částečne, protože tam chyběly pohankové vločky za cca 250kč. Nafotil jsem krabici se zbožím co přišlo, aby bylo jasné, že zboží došlo proste z části, protože do krabice byl narván papír a balík byl o 2 kg lehčí. Napsal jsem email a poslal fotky, stále čekám na reakci.
    Platil jsem předem na účet, takže z toho mám radost, nikdy více :)

    PS: Po přečtení pár recenzí na Heurece mi došlo, že ten kluk v tom má opravdu bordel a měl jsem strach, že mi nedojde vůbec nic, jsem rád, že došla aspon čast objednavky i kdyz za nehoráznou cenu, když to rozpočítam na ostatní kusy.. hnus děs běs.. SILNĚ NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je to 10 dní co jsem zboží objednala a zatím nedorazilo..
  • Nejenže zboží nedorazilo ani po třech týdnech od potvrzení objednávky, ale také naprosto žádná komunikace ze strany obchodu, dotazy ingnoruje.

    NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Absolutně nedoporučuji!!! Objednávka nedorazila kompletní. Chběl jeden kus zboží, dodnes se dohadujeme o hloupých 64,-Kč. Majitel nebere telefon a není schopen se k vzniklé situaci postavit čelem. Jsem znechucena. Nikdy více!!!