Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Od 14.7.2020 marně čekám na objednanou a zaplacenou knihu. Neustále dostávám zprávy, že dodavatel opět posunul termín naskladnění, ale obchod knihu v nabídce má, i když už za jinou cenu, než za jakou ji nabízel v červenci. Požádala jsem o navrácení peněz, protože už jsem čekala 4 měsíce a déle čekat nehodlám. Je to moje první zkušenost s tímto obchodem a za mě teda palec dolů.

  • Bohužel mi se obsah v košíku ztrácel i na jiných webech-eshopech. Proč to tak mají nastavený, nevím:(
    Asi to platí jen 24 hodin, a pak se to automaticky smaže. Údržba eshopu, obsluha, to může nějak napravit?

    • V Ostravě nenakupuji,nebot tam zlovolně působí ve všech OC, zvlášt na Karolíně, a v Avionu, zlá stalkerka s vyšinutým chování. Jde o osobu s rakouským pasem, Věru Nusm..r z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
      Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
      Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
      psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

  • Velká spokojenost! Zboží pro naši školku bylo objednáno a zaplaceno v pátek odpoledne a následujícího týdne v úterý byla zásilka doručena. Doručení trvalo pouhé 2 dny. Doporučuji

  • Obchod vypadá dobře, ceny příznivé, rozhodla jsem se tam objednat výbavu pro prvňáčka, ale co se nestalo. Několik hodin se s tím klikám a pak zjišťuju, že je to "nějak levné". Je to jeden z obchodů, co ztrácí časem obsah košíku :(. Aspoň den by ale vydržet mohl, tohle mě nebaví, možná to zkusím jinde...

  • Oprava:nereaguje

  • Objednávka z 24.9. stále nikde a navíc obchod nereafuje

  • Objednávka z 24.9. stále nikde a navíc obchod nereafuje

  • SEVT je obchod pro lidi, kteří na své objednávky vůbec nespěchají. Patnáctý den od vytvoření objednávky a zboží nikde. Prý není na skladě, přitom v nabídce už víc jak týden je uvedeno -skladem k dodání do 7 dnů-
    Opravdu profesionální přístup a za mne - SEVT už nikdy více

  • Tak letos září a opět katastrofa a to už jsem si myslela, že se SEVT z minulých let poučil. Mám zaplacenou objednávku 7.9. a zboží nikde. Takže závěr - u SEVTu už nikdy, raději u nás v KOHINOORU.

  • Slevové kódy pro SEVT najdete na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/sevtcz a můžete tak ušetřit při nákupu.

  • Široký výběr kancelářských potřeb. Pro kancelářskou práci a podnikové vybavení je to super. Pokud zde chcete slevu, nakupujte přes http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=4CAA31 a část nákupu se vám vrátí.

  • Obchod bohužel bez jakéhokoli upozornění svévolně změnil domluvený způsob dopravy, následkem čehož nebyla relativně velká objednáka (32 kg výtvarných potřeb) doručena a zboží muselo být nepřevzaté vráceno.

    Co mě však zaráží, je jakákoli absence ne omluvy, ale sebemenší snahy situaci řešit.

  • Zdravím , všechny milovníky eshopování

    přátelé Sevt musím doporučit kvalitou zabalení a rychlostí dodání v řádu hodit patří mezi nejrychleji reagující obchody vůbec . děkuji

    p.s. jo a jak to vím , no já jsem to tak trochu vymyslel

    honza bejšovec

  • Koupil jsem jak první,tak druhý díl-mám individuální výuku 1 až 2x za týden,přes skype./i tak je nejdůležitější především samostudium/
    Nebudu hodnotit zdejšího dodavatele,ale knihu samotnou-
    doporučuji pouze pro výuku např.ve škole,pod neustálým dohledem zkušeného němčináře.kniha je nepoužitelná pro samostatné studium,chybí zpětná vazba-možnost si ověřit ,zda jste cvičení-/kterých je neskutečné množství/,vyřešili správně-neustále hledáte ve slovníku,je to tak trochu luštění-proto také hrozí,že cvičení neuděláte správně...
    V zadu jsou cvičení i s klíčem,ale je to pouze zlomek ..
    Krom toho je to na můj vkus dost přeplácané,na jedné stránce najdete všechno možné, v různých variacích,
    a pokud nejste žák,ve škole,kurzu a chcete se učit především sám,je tato kniha nevhodná..
    2 díl je prakticky pouze v němčině...
    Byt bohužel celková nabídka těchto publikací na našem trhu ,co se týká němčiny ,je velmi tristní...

  • super e-shop , nakupuji na internetu 90 procent věcí , které potřebuji mám tedy opravdu přehled a dokážu srovnat kvalitu e- shopů .
    Objednal jsem zboží za nejnižší cenu , kterou Heuréka našla , zboží jsem dostal v řádu hodin ( Alzo máš konkurenci ) , profesionálně zabalené , výrobek je kvalitní díky moc

  • Obchod nedoporučuji, zboží jsem objednal - vše bylo skladem, nasledovalo 3 dny mlčení a ničeho.. Navíc jsem do obejdnávky uvedl, že na zboží psopíchám.. Po tom co jsem napsal 2 emaily a nedošla ani jedna odpoved nasledovalo 7 pokusu se dovolat na infolinku, kde jsem se konecne dovolal a slecna mi rekla ze jeden kus zbozi neni skladem, tak jsem ji poprosil at ho smaze z me objednavky a zbytek odesle.. Po odeslani objednavky mi prisel email ve kterem chybelo sledovaci cislo na ulozenku, nacez nasledovalo dalsich asi 6 telefonatu nez jsem se dovolal.. Cislo na ulozenku mam a momentalne je to 2. den a stale je ve sledovani: "cekame na dodani zasilky".. Takze sileny obchod.. NEDOPORUCUJI.. Je to hruza..

  • Proč mi Heuréka ukazuje poštovné 80 Kč, ale v obchodě je to 89 ? děkuji za odpověď Miroslav Galko

  • omlouvam se, emailova komunikace je dobra, to byl muj omyl a omlouvam se za nej, ale objednavka byla zpracovana az po me reakci na spokojenost s obchodem.

  • Strašný obchod, chtěli jsme si koupit pouze pár sešitů a čekali jsme ve frontě asi 40 minut, poté jsme to vzdali! (byli jsme zatím v půlce frotny) Hrůza! Plus stršně nepříjemná obsluha.

  • Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, které bychom Vám rádi vykompenzovali. Kontaktuje prosím zákaznické oddělení, které vyřeší k Vaši plné spokojenosti.

    S pozdravem

    Lucie Vincencová
    SEVT, a. s.
    Tel: + 420 283 090 352
    E-mail: [email protected]
    katka84: