Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mít v dnešní době placenou 844 hotline mi přijde ujeté. Naštěstí servis pružně reaguje na emaily. Bohužel zaslané náhradní díly na pračku jsem vracel, jelikož nepasovaly, ač bylo předáno korektní sériové číslo výrobku. Technik se snažil vyhovět, to hodnotím velice kladně, ale pračka opravená není. Dle technika zaslal díly podle servisní dokumentace, takže dokumentace obsahuje chyby a správné díly servis neumí dodat. Takže pračka jde do sběrny,i když je 4 roky stará a byla koupena jako TOP produkt Whirlpool. Po této a jiných zkušenostech s Whirlpool (již 3 reklamace...2 různé pračky a myčka) výrobky firmy Whirlpool již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu AP Servis Whirlpool

    Dobrý den,
    Zaslaná ložiska i gufero jsou správné a pasují do daného typu pračky z praktických zkušeností techniků i zákazníků, ale výměna není u trakčních ZEN motorů jednoduchá. Pokusíme se natočit tématiku v novém instruktážním videu, neboť chápeme, že nemuselo pomoci ani velké množství výměněných emailů pro tento druh opravy svépomocí. Nepřestávejte tak prosím sledovat náš FB profil nebo YT kanál: https://www.youtube.com/user/APServisCZ/videos
    Zboží Vám pak můžeme případně opět zaslat. Naše linka je pak prosím jen bílá, zpoplatněna cenou místního hovoru a využít můžete vedle jiných kanálů i přímé telefonní linky viz: https://www.servis-whirlpool.cz/kontakty ale platí, že preferujeme emailovou komunikaci
    pěkný den
    Marek Proche
    AP Servis
    E: [email protected]
    T: 227191731

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí něco, co už není v sortimentu. Potvrdili objednávku a potom oznámili, že zboží už není možno dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na stránkách nabízejí náhradní díly které nemohou dodat. Objednal jsem presostat Kód: 481227128379, druhý den mně přišel email, že požadovaný náhradní díl byl vyřazen z výroby bez náhrady.

    Pokud obchod bude pravidelně aktualizovat svoji nabídku, tak bude vše OK!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vzhledem k tomu že vrtulky ventilátoru ostatních značek stojí kolem 100 kc +-, tak tahle za 900 s dopravou je čistá zlodějna, Whirlpool již nikdy!!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ...ani pres 40 telefonatu se mi do servisu nepodarilo dovolat
    • Po prichodu do vydejny si 3 skladnici povidali a dva zakaznici 10 minut cekali(na zazrak)
    • ...je to o lidech, ale zjevne zde se skladnik pasuje do nadrazene role

    ...misto kde socialismus stale preziva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzdyt nemám zboží, a Vy se ptáte? Stále cekam!!!! Jak dlouho ještě????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ne upozornili o tom že záruka ne vztahují na výrobek
    • Servisní technik špatně odhadl závadu
    • Displej teď mám jako památník v domě
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • maji dily pro lednicky Whirlpool
    • Rady pomahaji se orientovat v eshopu
    • kdyz mate emailovou adresu u HOTMAIL, nedostanete zadny potvrzeni, fakturu, informace
    • nikdo nevi presne kdy dostanete zbozi

    Tym je super, rad pomuze ale je co vylepsit z technicke strany ... To by melo fungovat s HOTMAIL ..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • místo objednané display elektronické jednotky mi poslali plech ( čelo trouby)

    místo objednané display elektronické jednotky mi poslali plech ( čelo trouby). Na toto jsem čekal skoro měsíc.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Když jsem objednal, přečetl jsem "U vás zítra" ale čekal jsem 14 dnů
    • Když zboží neskladujete, stačí to říct.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednane zbozi bylo jednoznacne demontovano z jineho spotrebice, slo o prosty PTC snimac teploty, ktery za temer 1117,- dostanu pouzity,

    jeste jsem to nezamontoval, takze nevim

    Reakce obchodu AP Servis Whirlpool

    Dobrý den,
    Produkt samozřejmě není z ničeho demontován a každý díl je nový a originální přímo od výrobce - co popisujete není ani účetně možné, ani to nedává s dovolením smysl ve společnosti našeho typu a velikosti. Máte-li s produktem problém, neváhejte nás prosím kontaktovat. Zboží také můžete samozřejmě bezplatně vrátit ve lhůtě 14 dnů od nákupu.
    V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat přímo
    Marek Proche
    prodej náhradních dílů
    AP Servis
    Praha 10, Francouzská 114
    T: 227191731
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zbozi dodano poškozene

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem díl k digestoři, dnes mi přišel, ovšem jen půlka dílu, která je mi k ničemu. Předpokládala jsem, že díl bude balen v kompletu celý a pokud ne, prodavající mně na to upozorní, zvláště když jsme výběr dílů konzultovali mailem. Po obdržení objednávky se MARNĚ pokouším obchod kontaktovat na zákaznické lince, kde to ani po 30 minutách nikdo nebere, jen automat mě ujišťuje, že hned jak vyřídí hovory přede mnou, budou se mi věnovat. Na ostatních pevných linkách též nikdo nebere...
    Nejspíš se budu muset vypravit do Prahy a řešit osobně. Kus plastu za 500,- a ještě k ničemu a bez odezvy...super jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ne funkční

    Při připojeni svrchních třech ventilu ventily hlučí a ne otvírá normálně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod je jediným dodavatelem náhradních dílů zn. Whirlpool, který jsem našla, a proto jsem zde nakupovala. Bohužel nemám příjemný pocit z telefonické komunikace s jedním z jejich zaměstnanců. Cítila jsem neochotu a měla jsem pocit, že jej spíše obtěžuji tím, že si chci něco konkrétního koupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží /náhradní díl/, který jsme potřebovali, obchod po osmi letech nákupu zboží již nedodává. Takže výrobek vyhodit.

    Nedoporučuji výrobky této firmy pořizovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží předražené, předpokládal jsem, že za 400,- Kč bude doručen produkt rozdílné kvality , než je v nabídce jiných obchodů, doručeno stejné těsnění, které je normálně prodáváno za 150,- Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Strašná neochota pomoci
    • Dlouhé dodací lhuty
    • Kupovali náhradních dílu jen v sadách

    Další skvělá zkušenost. Naposledy jsem čekal na panty do myčky přes měsíc. Tyto panty měli být do 14 dnu. Po třech nedělích bez jakékoliv zprávy přijde hodnocení obchodu? Panty nemám. Musel jsem objednat set. Jak vrchní tak spodní. Vzhledem k tomu ze se rozbíjí jen ty spodní (tyto byly na mrazáku, na lednicce již je spodní vyměněn), tak ma. Nadbytek horních pantu v zásobě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Prodejna nema katalogy