Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží předáno pravděpodobně nespolehlivému přepravci. Zboží nedorazilo na výdejní místo.
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
objednávku jsme ihned druhý den expedovali, předali přepravci Zásilkovna. V jejich systému jsme měli po pár dnech informaci o stavu zásilky doručeno, ale reálně tomu tak nebylo. Omlouváme se za našeho přepravce došlo k systémové chybě na jejich straně. Věříme že příště bude vše bez komplikací.
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI -
Nedoporučuje obchod
Rychlé vyřízení , jsem spokojena.. děkuji Maja
-
Nedoporučuje obchod
- Bola mi znamená obj.penaženka pánska kožená prisla mi na šírku nie na výšku -v krabičke bol iný kus a na telef.kontakte mi nezdvíhal nikto.
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
pokud jste obdržela jinou peněženku než dle objednávky tak to nás velice mrzí a omlouváme se za nedopatření, které určitě hned napravíme.
Zákaznická linka našeho eshopu je dostupná každý všední den od 9 - 15 hod +420 776 068 046 a je takřka nemožné se nedovolat v evidenci nemáme jedno jediné číslo, které by jsme měli nedořešené, proto prosím o kontrolu volaného čísla. Dále máme na eshopu online chat, kde je možno ihned komunikovat se zákaznickým servisem nebo prostřednictvím zákaznického emailu [email protected] , kde odpovídáme obratem.
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Bola som sklamaná ,nakolko penaženka mala UPLNE inú fatbu.
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
Vaše zklamání nás samozřejmě mrzí, díval jsem se na produkt, který jste si objednávala a za nás jsou produktové fotky v pořádku odpovídající reálné barvě produktu. Pokud Vám však produkt barevně nevyhovuje jednoduše se obraťte na naši zákaznickou podporu nebo chat a produkt můžete vrátit.
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost dodání
Na internetu se propaguje jako český výrobce. Peněženka, kterou jsem si vybral je Made in India...kdybych chtěl peněženku z Indie tak si ji koupim na ebayi za půlku. Snad aspoň vydrží i když o tom silne pochybuji
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
jsme ryze česká značka se sedmiletou tradicí na trhu. Náš tým designerů sleduje nejnovější módní trendy a soustřeďujeme se na výběr těch nejkvalitnějších materiálů a jejich kvalitní zpracování. Naše výrobky jsou oceňovány našimi zákazníky pro jejich životnost a rozumnou cenu. Jako každá rozvíjející se firma vyrábíme, jak v Česku tak spolupracujeme i se zahraničními partnery. Výstupní kontrola je vždy zajišťovaná naším odborným pracovníkem. O kvalitu se tedy nemusíte obávat, pokud ale výrobku nadále nedůvěřujete nabízíme Vám jeho vrácení.
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI -
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace, zboží nedorazilo!
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
komunikace je pro nás velmi důležitá proto zákazníkům nabízíme online chat i telefonickou podporu, tak aby jsme mohli ihned reagovat :) nemůžeme tedy souhlasit s tím, že by jsme byli vůči zákazníkovi nedostupní ba naopak.
Po obdržení objednávky expedujeme zboží v ten den nejpozději do 24 hodin. U Vaší objednávky došlo k problému na straně dopravce Zásilkovny, která nás neinformovala o problému se štítkem na zásilce. Nyní jsme celou situaci vyřešili a po komunikaci s Vámi objednávka putuje na Vaše zvolené výdejní místo. Ještě jednou se omlouváme za našeho dopravce a jsme rádi, že jsme celou záležitost rychle vyřešili :)
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI -
Nedoporučuje obchod
- Peněženky vypadají hezky
- Neaktualizované zásoby na eshopu - objednána a rovnou i zaplacena pěneženka, která byla, údajně, vyprodána
- Nemají přehled v objednávkách, zaplatila jsem o 100 více, než jsem měla a nikdo z obchodu si nevšiml.
- Laxní přístup - stále čekám na vrácení pěnez
- Neprofesionální chování k zákazníkovi - za přehlédnutí chyby ze strany eshopu jsem neobdržela žádnou omluvu.
- Laxní komunikace
V eshopu bych si už nenakoupila.
Reakce obchodu SEGALI
Dobrý den,
-byl to náš první rok fungování e-shopu a to přímo v sezóně, tudíž jsme neměli na 100% odladěný skladový systém, což nás rozhodně neomlouvá. Zavčas jsme, ale tuto chybu odstranili. Tato chyba skladovosti zboží se nám stala pouze v jednom případě a to právě u vaší objednávky za což se omlouváme.
-peníze za Vaši objednávku byly vráceny ve standardní zákonné lhůtě 14ti dnů
- pro zákazníkovu spokojenost uděláme vždy první a poslední
S pozdravem
Jiří
e-shop SEGALI