• Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná nebyla
    • Prodávající nemá vůbec přehled, zda je zboží na skladě, to jsem ještě nezazila

    Už bych si u toho obchodu nikdy nic neobjednala, velké zklamání, naštěstí jsou jiné obchody ,kde tu síťku mají , už mám objednou a čekám na dodání .

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehodnotit odměnu za vykonanou práci člověka,který naskladnil mojí objednávku.

    Objednala jsem si na vašem eshopu Koloběžku Sedco MAGNUM 4.8 26/20 Černá.Tak jsem si představovala že když je v názvu "černá",Na obrazovce "černá" a po rozkliknutí možnosti jiných barev "stránka neexistuje".Tak jsem doufala že mi přijde jak je psáno v objednávce "černá".A jaká si myslíte že dorazila? "BÍLÁ !!!"Vy ještě po mně chcete abych ohodnotila Sedco s.r.o. na základě mého nákupu? To raději nechtějte. A o doporučení nákupu svých známých na Sedco s.r.o. raději taky pomlčím.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás velmi mrzí.
    Pravděpodobně došlo k chybě při vyskladnění.

    Stačilo nám tuto situaci napsat na e-mail nebo se s námi spojit telefonicky a do dalšího dne máte zboží vyměněno za správnou barvu.
    Doposud jsme však od Vás neměli žádnou zprávu, reklamaci nebo stížnost, že k něčemu takovému došlo.. záležitost by byla ihned vyřešena.

    S pozdravem,
    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žíněnky nám byly dodány bez obalu (jakéhokoliv krytí), a to navíc v době pandemie, a byly navíc velmi špinavé. Museli jsme si je sami umývat, protože na reklamační oddělení jsme se nedovolali a i přes umytí všemi možnými přípravky jsou na žíněnkách stále otisky nečistot, kterou umýt nešlo :(

    Při telefonickém dotazu na dobu dodání byla paní z obchodu velmi ochotná a výrobky nám byly brzy dodány, bohužel však ve špatném stavu (viz nevýhoda obchodu).

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Při přebírání balíku vždy kontrolujte, zda nedošlo k jeho poškození nebo otevření.
    Žíněnka by v takovém stavu z našeho skladu určitě neodešla.
    Pokud balík jevil jakékoliv známky poškození, je třeba přepravní společnosti při převzetí nahlásit, že došlo k jeho poškození a přebrat balík s výhradou.
    Nejjednodušším řešením v takové situaci je nás prostě kontaktovat(což jste doposud neudělal/a) a my pravdivost situace ověříme a zboží Vám vyměníme.

    S pozdravem,
    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodali neco jineho nez bylo objednano + to dodali 2x takze dvojnasobna cena i s postovnim.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Kontaktovali jsme zákazníka a nabídli jsme okamžitý svoz pro zboží + výměnu dle výběru, vše na naše náklady.
    V případě, že by opravdu došlo k chybě u objednávky, pak nám stačí dát vědět a problém na naše náklady ihned napravíme.

    S pozdravem,
    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na email zda se opravdu jedná o zboží které jsem objednal žádná odpověď. Nedostal jsem doklad - fakturu ani v balíku, ani mailem.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Kontrolovali jsme e-mailové adresy, nicméně žádnou zprávu od Vás zde opravdu neevidujeme.
    Při kontaktování prosím využijte kontakty přímo z našich stránek:
    https://www.sedco.cz/cz/m/kontakt/

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Sedco s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené-zlámané plastové díly

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Zboží jsme ihned vyměnili a problém dořešili ke spokojenosti zákazníka.
    V takovém případě nás můžete klidně kontaktovat jen e-mailem.

    S pozdravem,

    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednaná trampolína přišla v červené barvě místo v modré barvě

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost.
    Tato situace se však dala snadno vyřešit kontaktováním našeho oddělení a sdělením tohoto problému.

    V poslední době jsme odesílali mnoho balíků a je možné, že došlo k prohození štíků na dvou stejných produktech o různých barvách.
    Pokud máte zájem, není problém se domluvit na případné výměně.

    Děkujeme za pochopení.

    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání trampolíny byly skladem 2 ks. Během dne e-shop odpověděl emailem, že objednávku musí stornovat, že je zboží vyprodáno.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Litujeme, že došlo k této situaci.
    Mezi aktualizacemi stavů dostupnosti na webu je nějaká kratší doba.. naneštěstí se Vám povedlo vytvořit objednávku právě chvíli potom, co se trampolíny doprodaly.

    Info jsme Vám však sdělili ihned a pokud by byla zásilka zaplacená(což v tomto případě nebyla), tak by Vám byly ihned vráceny i peníze..

    Děkujeme za pochopení,

    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Arogantní jednání se zákazníkem
    • Doručeno jiné zboží, resp. Jiného vzhledu
    • Za všechno může dodavatel
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rýchle doručení darček plusom

    Ne vsechny výrobky kvalitné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace obchodu se mnou. Kdybych se sama nezajímala, kdy mi bude objednávka doručena a zda jí vůbec zaregistrovali, tak se nic nedozvím a ani od přepravní společnosti, že mi budou něco doručovat. Prostě zavolal řidič, že už je před domem a veze mi zásilku.

    Objednaná koloběžka přišla, jen mě mrzí, že tam třeba nepsali šíři plášťů, je dost široká a to kdybych věděla, volila bych jinou. Menší oděrky na rámu a blatník, když přidělám, tak drhne o zadní kolo a je celkově křivý, takže jsem ho nepřidělávala.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedostala jsem zprávu o odeslání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Faktura na jinou koloběžku, návod také na jinou koloběžku

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Zákazníka jsme již kontaktovali a zaslali správnou fakturu i s návodem. Za chybku způsobenou záměnou papíru při expedici se omlouváme, nicméně nás mrzí, že jste ihned řešil tento problém negativní recenzí.
    V případě, že dojde k vyjímečné situaci, jako je tato.. Stačí se na nás obrátit a my Vám rádi pomůžeme s čímkoliv.
    (V tomto případě jsme ihned zaslali novou fakturu i s návodem na zakoupený produkt).

    Se zákazníkem jsme tedy ihned vše dořešili k jeho spokojenosti.

    Pěkný den,
    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod Sedco nabízí k prodeji zboží, které však nemá.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Je nám líto, že jste nebyl spokojený.
    Nicméně...

    U objednaného produktu bylo psané " Na objednávku u dodavatele "
    Ihned po Vaší objednávce Vás tedy kolegyně kontaktovala, aby Vám oznámila info o objednání u dodavatele a tedy drobnou prodlevou při dodání. (pár dní)
    Vy jste jí hned oznámil, že jste si zboží našel jinde..

    Věřím, že více jsme pro Vás opravdu nemohli udělat..

    S pozdravem,
    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nabízeno bez dopravy, po objednání vystřelí náhle cenu za dopravu a ještě neuvěřitelně drahou!

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    Mrzí nás Vaše špatná zkušenost..
    Nicméně.. v objednávce jste si zvolil nákup jako internetový zákazník, ale požadoval jste nákup jako velkoobchodník na IČO.

    E-shop Vám tedy ukazoval cenu poštovného zdarma(Jako mají všichni běžní zákazníci e-shopu při nákupu nad 3000), proto Vám kolegyně musela zavolat a oznámit, že jste neprovedl objednávku správně a jako velkoobchodník jste nedosáhl požadované částky pro nákup zdarma. Vše máme napsáno také v obchodních podmínkách při nákupu pro Velkoobchod.

    Ve výsledku jste se však domluvili.
    Děkujeme za pochopení.

    Sedco s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem dětem k vánocům čtvery šachy. Podle fotky pěkné, ve skutečnosti "kšunt". Políčka hrací plochy u všech kusů na sebe nepasují o 3 - 5 mm. Výsledek - zkažená radost, vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Sedco s.r.o.

    Dobrý den,

    V případě, že OPRAVDU došlo k takové chybě při výrobě, tak máte kdykoliv možnost požádat o vrácení peněz/výměnu zboží..
    Problém by byl ihned vyřešen, vše na naše náklady..
    Nicméně tuto možnost jste nevyužil, o nic takového nás nežádal..
    Našemu obchodnímu oddělení se nedaří Vás kontaktovat..

    Pokud je tento problém pravdivý, pak možnost výměny/vrácení stále zůstává..
    Za nás bohužel nic víc nemůžeme udělat.. (bez Vaší odezvy)

    Sedco s.r.o.