Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi pridane do rezervace jiz nejde rozkliknout
    • Jakmile jsou veci dane v rezervaci, neda se s tim absolutne nic delat - treba neco dat pryc
    • E-maily chodi podivne necele, neni jasne kam psat pri problemech
    • Faktura je kde???
    • Nereaguji na email
    • V objednavce nelze po objednani uz v systemu dohledat zpusob dopravy a platby

    Hezky vyber a popsane zbozi, ale jinak system objednavani uzivatelsky des, emaily podivne, faktura zadna.

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den paní Zíková,

    moc nás mrzí výčet Vašich připomínek a níže Vám zasílám pár řádků na jejich osvětlení.

    Po pečlivém přečtení obchodních podmínek by jste se dočetla, že rezervace je závazná forma objednávky a nelze ji stejně jako objednávku již po vložení měnit. Toto upozornění je také viditelné ( červeně ) při samotném vkládání do rezervace. Pouze po telefonické domluvě lze udělat korekci rezervace a to z důvodu, aby jste neměla v rezervaci 21 dní vložené zboží a před ukončením rezervaci nepromazala. Tím by jste zneaktivnila velké množství věcí, které by bylo jinak prodejné a naše zboží je sezónní a nemůže se jen tak válet 21 dní v regálu :-)
    Rezervace tedy funguje pouze jako nahromadění zboží, aby jste ušetřila za poštovné a nemusela během těch 21 dní objednávat několikrát a současně platit několikrát za dopravu.

    Odpověď na Vaši druhou otázku - když si věc objednáte, produkt se zneaktivní, aby si ho nemohl objednat nikdo jiný, jelikož od každého kusu máme po jednom. Zneaktivněný produkt proto není již nikde vidět a jinak to technicky nelze řešit.

    Faktura - co se faktury týká, zasíláme v elektronické podobě. Opět veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách, které jsou na našich stránkách. Veškeré obdržené platby mají proti sobě vystavenou fakturu, tj. přijatá platba = faktura.... pouze šetříme papír.

    Máte li jakýkoliv požadavek, zastihnete nás PO - PÁ 6.00 - 14.30 na telefonu, který je v kontaktech na našich stránkách, na email reagujeme každý den v dopoledních hodinách.

    Po každém objednání, či rezervaci Vám automat zašle platební údaje, je nutno kontrolovat i Vaši spamovou schránku, v závislosti na tom, jak ji máte nastavenou.

    Děkujeme za Vaši reakci a v případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat, s pozdravem Fiala, Šatníček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Subjektivita pri popise tovaru

    Veci v skutocbosti

  • Nedoporučuje obchod

    Závada..údajně někdo napsal špatné telefonní číslo na mne i bez meilu,, já zboží zaplatila, ale výzva na vyzvednutí do zásilkovny došla na jiné číslo mobilu a pan ve vinárně/ zásilkovně zboží vydal někomu jinému. Pán ve vinárně mi zboží zaplatil, ale ještě dnes se mi o nákupu zdá!! Nikdy více!!

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    v případě, že balíček vydali na Zásilkovně někomu jinému, není to naše chyba, ale bohužel chyba výdejního místa, kterou nemůžeme ovlivnit.
    My jako eshop jsme zásilku odeslali dle Vámi zadaných údajů a tím jsme svoji povinnost splnili. Bohužel neovlivníme to, že někde v republice vydá pán zásilku někomu jinému.

    Samozřejmě nás tato skutečnost mrzí, ale jak jsem uvedl, byla to chyba dopravce, který ji také uznal a vrátil Vám peníze.

    Příště ještě prosím zvažte, jestli píšete recenzi na dopravce nebo na eshop, my jsme zásilku v pořádku poslali, proto nechápu vaši negativní reakci Vůči našemu obchodu, který v tomto konkrétním případě není na vině.

    S pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - Slaby vyber
    • - Zhruba polovica veci z objednavky prisla derava a zmolkova, pricom bol uvedeny stav "ako nove". Kvoli postovnemu sa to neoplati vracat naspat.
    • - hned na druhy den po objednavke chodia " upozornovacie maily" aby som zaplatila...
    • - drahe postovne

    Velmi slaby vyber, zavadzajuce informacie o stave tovaru

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    když se vyskytne nějaký problém, je obvyklé kontaktovat mailem nebo telefonicky dodavatele a situaci řešit.
    Pro nás je tato reakce nemilým překvapením. Může se stát, že přehlédneme nějaký kaz, ale je málo pravděpodobné, že bychom Vám poslali celku zásilku kazového oblečeni.
    Objednávku lze reklamovat a v tom případě posíláme částku na účet.
    Cena dopravy balíku z Čech na Slovensko je v našem obchodě ve výši 4 Eur, tedy 108 Kč a je jedna z nejnižších na internetu. Jestliže pak máte objednávku přesahující 60 Eur, máte dodání ZDARMA.
    Kurýrní služba GLS, která pro nás vozí, ještě navíc k tomu garantuje dodání z Čech na Slovensko maximálně do 3 dnů.
    Takže abych to shrnul, ocenili bychom, kdyby jste se nám dodatečně ozvala, abychom věc vyřešili k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nizke ceny
    • Zatial mi neprisiel tovar,cakam uz 14dni

    Reakce obchodu Šatníček

    Vážená paní Lesayová, k vaší objednávce : Objednávku jste učinila 23.7. - platba dorazila 28.7. - na Slovensko odesíláme út a pá, tedy nejbližší termín odeslání v tomto případě byl pá 31.7.
    Dnes je pondělí 3.8. balíček je tedy teprve 3 dny na cestě....
    Musíte číst obchodní podmínky - v případě, že si přejete zasílat do zahraničí express. musíte si vybrat jiný způsob dopravy a samozřejmě si i připlatit.
    Je pouze na Vás jaký způsob a rychlost dopravy si vyberete. Veškeré doručovací lhůty a ceny máte v našich obchodních podmínkách a jsou Vám nabídnuty i během samotného nákupu.
    Příště doporučuji si připlatit a zásilku kurýrem máte z Čech na Slovensko do třech dnů :-)

    Administrátor obchodu Viktor

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlzka dorucenia, v dnesnej dobe tragedia! Cakam uz 10 dni a este stale nic..Veci mi dorazia asi az niekedy buduci tyzden.

    Obchodik je pekny, dobre veci za nizke ceny, az na to neskutocne dlhe dorucovanie..Mali by ste s tym nieco urobit!

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že posíláme z Čech na Slovensko, je doba dodání Českou Poštou cca 10 dní.
    V případě, že si přejete doručit rychleji, musíte si připlatit 2 Eura a zásilku si nechat doručit kurýrní službou GLS....
    Kurýrem to trvá zhruba 3 dny.

    Je to pouze na Vás, jestli zvolíte dražší způsob dopravy a zásilku budete mít dříve nebo jestli si zvolíte levnější způsob dopravy a na zásilku si počkáte. Veškeré možnosti dopravy jsou v nabídce eshopu a i v obchodních podmínkách.

    Děkujeme jinak za hodnocení kvality, s pozdravem administrátor obchodu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nepravdivě popsané zboží
    • špinavé zboží
    • psala jsem reklamaci před dvěma dny a žádná odezva zatím!

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    tato reakce se nezakládá na pravdě. Na maily reagujeme každý den a špinavé zboží v nabídce eshopu nemáme. Popisy jsou sice méně obsáhlé, ale vždy pravdivé.
    Jestli jste očekávala něco jiného, v obchodních podmínkách by jste se jistě dočetla, že zboží můžete do 14 dnů vrátit.

    Kdyby jste se k Vaší reakci podepsala, mohl jsem reagovat i osobně.
    Na ANONYMY nebo NICKy reagovat nemohu.

    Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neskore dodanie na SK

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    nechápu Vaší kritiku ohledně doby dodání z Čr na Slovensko. V případě, že jste chtěla oblečení doručit dříve než za běžných 8 - 10 dní, mohla jste si vybrat doručení kurýrní službou, které trvá od uhrazení objednávky 2 dny.
    VŠE JE JEN OTÁZKA OSOBNÍ VOLBY !!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Iba pohodlnost vyberu doma, inak skutocny dtav nezodpoveda nafotenemu na webe
    • Neexisuje tel.kontakt na firmu, dlha lehota dodania, neinformovanost o stave objednavky,

    Uz si viac z tejto stranky neobjednam z dovodu nespokojnosti s tovarom. Ak je na webe pomenovany tovar Ako Novy, tak by som necakala s dierami a pokazenym zapinanim a spinavy.

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    telefonní kontakt je na úvodní straně v pravo dole a také v záložce Kontakty na liště eshopu a to od doby, kdy jsme před téměř pěti lety shop zakládali, dostupnost tel. čísla je v pracovní dny od 7.00 do 15.00 před ani potom Vám to nikdo nezvedne, protože na skladě nikdo není, také máme skype, facebook a mail.......

    Dlouhá, zhruba 8 - 10 dní dodací lhůta je pouze na
    Slovensko, kam odesíláme balíky pouze jednou týdně a to vždy v pátek....a to z důvodu, aby zákaznice na Slovensku neplatili vysoké poštovné.....v případě, že na objednávku spěcháte, mohla jste si vybrat z nabídky doručení kurýrní službou PPL.......ale toto vše naleznete opět na našich stránkách v našich obchodních podmínkách a to i včetně cen a dodací doby.........

    A fotky jakojeden z mála eshopů neupravujeme a jejich stav je opravdu skutečný a to i za cenu toho, že některé zboží by bylo po úpravě prodejnější ........

    Abych to shrnul, v případě, že by zboží bylo opravdu v tak špatném stavu, jak popisujete, čekal bych nejdříve, že mne kontaktujete nejlépe ne mail nebo objednávku ODEŠLETE ROVNOU do 14 dnů ZPĚT, TAK JAK JE TO DLE ZÁKONA MOŽNÉ a tak jak máme uvedeno opět v našich obchodních podmínkách.

    VZHKEDEM k daným skutečnostem, že jste objednávku neodeslala zpět a ani nás nekontaktovala, považuji toto hodnocení za účelové.

    S pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží neodpovídalo objednávce, komunikace chabá

    Deka, kvůli které jsem celkový balíček objednávala chyběla, namísto toho tam byl nějaký nevkusný vánoční kostým, moc nechápu, jak je možné tyto dvě věci zaměnit. Jela jsem pro zboží osobně, abych neplatila za poštovné, paní v obchodě jen říkala "já za to nemůžu, já jen vydávám zboží"...ach jo. :(

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    předem se omluvám, celou věc prošetřím a uvedu na pravou míru. Kontaktujte mne prosím na můj osobní mail [email protected]
    Toto vzniklo nejspíše nepečlivou prací při vyskladňování a na každé objednávce je označeno zkratkou, které osoby objednávku připravovali. Po Vašem upřesnění o jakou objednávku se jednalo, vyvodím z nepečlivé práce dotyčných důsledky a s brigádnicí v odpolední směně v obchůdku dám také řeč, máte pravdu, takto Vás nelze odbýt, nehledě na to, že mi volají i ohledně menších a méně důležitějších věcí.
    Děkuji za pochopení, Fiala
    Ještě jednou se jménem našeho shopu omlouvám,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Fotografie strašně zkreslují. Oblečení vypadá většinou úplně jinak.

    Pořádně se dívejte jak oblečení vypadá, z jakého je materiálu. Hodně nesedí velikosti, ani rozměry. První nákup byl bez problémů, se druhým jsem spokojená max na 50%. Nakupovat už zde nebudu, a to z důvodu špatného označení velikostí a rozměrů, materiálu a kvality.

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    reaguji na Vaše hodnocení zde na Heuréce a to z důvodu, že jsme nezaznamenali ani mail ani na FB jedinou zprávu o tomto sdělení. Samozřejmě máte dle našich obchodních podmínek MOŽNOST VRÁTIT CELOU OBJEDNÁVKU a to i bez udání důvodu a na naše náklady. Zpět nic nedorazilo a ani jsme nezaznamenali nějakou stížnost. Vzhledem k tomu, že jste tuto možnost nevyužila, lze spekulovat o tom, že Vaše hodnocení zde se nezakládá na pravdě. Bylo by tomu opravdu tak jak tvrdíte, poslala by jste objednávku zpět. A i pod negativní hodnocení se sluší podepsat......s pozdravem Viktor, administrátor obchodu satnicek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Vyjadrila som sa v osobitnom emaili

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    pátral jsem v emailech, které nám chodí z našich Slovenských stránek www.satnicek.sk a bohužel jsem se nedopátral, mohla by jste tedy alespoň uvést jméno nebo popřípadě opět přeposlat mail ve kterém by jste nám Vaši nespokojenost osvětlila ?
    V případě, že se jedná o dlouhou dodací lhůtu na Slovensko, bohužel s tímto nedokážeme nic dělat, Slovenská pošta je ještě jednou tak horší než ta naše Česká....píši to zde všem nespokojeným zákaznicím, které jsou převážně ze Slovenska a tím nám kazí naše hodnocení zde na Heuréce.
    Takže znova - chcete li objednávku z Čech obdržeti co nejdříve, nešetřete na poštovném a vyberte si z naší nabídky možnost zaslání na Slovensko kurýrní službou PPL.

    Děkuji, s pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • -
    • -

    -

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neskore dodatie tovaru!

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    bohužel na Slovensko trvá dodání poštou déle....když si ale připlatíte 3 eura navíc a zvolíte dopravu kurýrní službou PPL, dostanete objednávku nejpozději do tří pracovních dní.....výběr dopravy je pouze na Vás. Česká a obvzlášť Slovenská pošta mají hlavně okolo Vánoc problémy odbavit množství objednávek. My na Slovensko expedujeme každý pátek a PPL každý den.

    S pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otrasna komunikácia,mesiac nedodana časť tovaru,stale nevyriesena objednavka

    Najhoršia skúsenosť s internetovým obchodom doteraz

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    bohužel nevím o jakou objednávku se jedná, kontaktujte nás na naši mailovou adresu pro Slovenské zákazníky : [email protected] nebo ještě lépe na můj mail : [email protected] a prověříme, kde je chyba.

    S pozdravem Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedorazil zatial tovar neinformovanost o dodavke

    zatial nemozem hodnotit neviem ci tovar vobec dorazi

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    v případě, že jste objednávku ještě neuhradil nebo neuhradila na náš účet, tak Vám určitě nic nepříjde. Opakuji jako již po několikáté pro Slovenské zákazníky - na Slovensko posíláme pouze po uhrazení objednávky předem na náš účet - na Slovensko na dobírku neposíláme a to z důvodu špatné platební morálky a nevyzvednutých zásilek !!!
    V případě, že jste s prodlením platby, již je Vaše objednávka nejspíše stornována a tento mail od Heureky Vám přišel proto, že se automaticky generuje ihned po objednání a to i přesto, že jste objednávku neuhradil -a my ji tedy ani neodeslali.
    Kdyby jste objednání myslel -a vážně, stačilo ji uhradit a objednávka by Vám byla odeslána, v případě jakých koliv dotazů jste nás mohl -a kontaktovat na mail, skype nebo telefonicky, což jste neudělal -a a místo toho tady píšete o neinformovanosti z naší strany. Toť vše co jsem měl na srdci, děkuji ANONYME

    Odpověďěl Fiala Viktor

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • krásny tovar za vynikajúce ceny
    • nikto sa mi neozval ani na písomnú žiadosť o informácie, neprišla ani faktúra, skrátka tovar som si objednala, ale nemohla vyplatiť a ani nedostala tovar

    flegmatický, bez kontaktu so zákazníkom.

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    faktura Vám může přijít až když zboží objednáte a zaplatíte.....jestli jste měla na mysli platební údaje, tak ty Vám automat odeslal zpět na Váš email ihned po ukončení objednávky ( ne při zřízení rezervace ).
    Zboží jste tedy nemohla obdržet, jelikož jste ho ani nezaplatila.....v případě dotazu pište na [email protected] ( Slovenské zákaznice ) kde Vám naše administrátorka ráda odpoví. Nepište si o dotazy ani na facebook ani SMS na služební telefon, nemáme čas zde vyřizovat ještě smsky. Veškeré dotazy mailem, děkujeme za pochopení :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • potvrdenie objednavky mi neprislo na mail
    • posielala som dotaz na ich mail a nic

    Reakce obchodu Šatníček

    ZDE JE KOPIE MAILU,KTERÝ VÁM BYL ODESLÁN A ODPOVEZEN..KDE JSOU PODKLADY K PLATBE.POKUD VÁM OD NÁS NECHODÍ MAILY TAK JE TO NEKDE U VÁS PROBLÉM..NÁM OD VÁS MAIL DOSEL A TAKÉ JSEM NA NEJ IHNED REAGOVALA A TO TIMTO VIZ NÍŽE:Dne 8.10.2012 9:40, Tatiana Pastoreková napsal(a):
    > DOBRY DEN, DNA 6.10. SOM VAM POSIELALA OBJEDNAVKU. ZATIAL MI NEPRISLO POTVRDENIE NA MAIL. PROSIM O POTVRDENIE CI TO PRESLO, AK ANO POSLITE MI AJ CISLO UCTU NA ZASLANIE PENAZI. ZATIAL DAKUJEM TATIANA PASTOREKOVA 935 22 KOZAROVCE 669.
    > Objednávku na http://www.secondhand-bazarik.eu urobil:
    > Meno, priezvisko: TATIANA PASTOREKOVÁ
    > Ulica: VYMAZALA JSEM KULI OSOBNÍM UDAJUM
    > Obec:VYMAZALA JSEM KULI OSOBNÍM UDAJUM
    > PSČ: -//-
    > Telefón: VYMAZALA JSEM KULI OSOBNÍM UDAJUM
    >
    >
    >
    > Rekapitulácia objednávky:
    > Názov Počet ks Cena
    > Chlapčenská Podzimni vesta (Dětské BUNDY, VESTY / - Adidas) 1 10,73 €
    > Šedý sveter pre chlapcov (Dětské BUNDY, VESTY / - Cherokee,F&F) 1 4,88 €
    > Hnedá mikina fleece (Dětské MIKINY, SVETRY / - Cherokee,F&F) 1 4,88 €
    > Maska na karneval lebka (Dětské KARNEVALOVÉ MASKY / - -) 1 2,15 €
    > Karnevalový kostým kostra (Dětské KARNEVALOVÉ MASKY / - Tesco) 1 5,66 €
    > Chlapčenské šál s lepkom (Zimní ČEPICE, RUKAVICE / - George) 1 2,15 €
    > Celková cena: 30,43 €
    > Spôsob dopravy a platby
    > Pošta SR - prevodom na KONTO - zaplaťte najneskor do 7 dní - objednávky sa odosielajú vždy v piatok 4 €
    > Celková cena tovaru vrátane poštovného 34,43 €
    >
    > Vybrali ste úhradu prevodom. Uhraďte prosím celkovú sumu (34,43 €) na náš účet Fio banka SR a.s. 2500171139/8330 Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky (201211546). Ak máte možnosť zadať aj správu pre príjemcu, uveďte prosím text 'úhrada objednávky' a číslo objednávky.
    > Dôležité: vkladáte Ak hotovosť na účet cez zloženku Slovenskej Pošty, uveďte prosím do kolonky správa príjemcovi text - PLATBA V HOTOVOSTI.
    > Tovar bude expedovaný až po pripísaní celej čiastky na náš účet.
    >
    >
    > Prehľad a stav svojich objednávok môžete v prípade registrácie sledovať na http://www.secondhand-bazarik.eu/prehled-objednavek.html
    jELIKOŽ NEBYLA vASE OBJEDNÁVKA VČAS UHRAZENA,BYLA DNE 22,10,2012 STORNOVÁNA.CHYBA JE JEDINE NEKDE VE VAŠEM POČÍTAČI.MOŽNÁ MÁTE SMAZANÉ COOKIES A NEBO TAK NECO MUSÍTE JEDINE ASI PORADIT OD NEJAKÉHO POČÍTAČOVÉHO TECHNIKA.A HLAVNE JSTE MELA I MOZNOST TELEFONÍHO KONTAKTU COŽ JSTE ASI NEVYUŽILA.S PŘÁNÍM HEZKÉHO DNE FIALOVÁ..VELMI DĚKUJEME ZA PŘÍSPĚVEK.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hezké oblečení, kvalitní značky
    • Oblečení dost zapáchá zatuchlinou, zřejmě dlouho někde leželo a nebylo vypráno, ale je to tak silný zápach, že ani po vyprání nemizí, proto již u této společnosti nebudu objednávat! Dítěti nedám nic, co zapáchá plísní, tak silně, že to ani po vyprání nemizí:-(

    viz výše, toto je takové negativum, žebych si raději připlatila, než tuto zatuchlinu!

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    v první řadě jste se nemusela bát podepsat pod svoji recenzi.
    Anonymní recenze nebereme vážně a to z důvodů konkurenčních bojů v naší brandži.
    Textil který nabízíme je v nejvyšší secondhand kvalitě a pereme pouze zašpiněné oblečení, všechno oblečení je však chemicky ošetřeno v zemi původu a to z hygienických důvodů. Zatuchlé oblečení opravdu nenabízíme a to z jednoduchého důvodu, naskladňujeme pouze aktuální módu napřímo dovezenou z Anglie. To v praxi znamená, že dnes v Anglii tříděné zboží bude v nabídce shopu cca za tři týdny :-)
    Zvažte znovu, jestli HODNOTÍTE ZBOŽÍ OBJEDNANÉ V NAŠEM ESHOPU.....a příště se nebojte podepsat, když si za svým tvrzením stojíte, máme více než 7.000 spokojených zákazníků a sdílíme téměř 5.000 fanoušků na firemním profilu na Facebooku http://www.facebook.com/pages/%C5%A0atn%C3%AD%C4%8Dek-secondhand-on-line/132703680080497

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti.

    Reakce obchodu Šatníček

    Dobrý den,
    jste náš první nespokojený zákazník z celkového počtu téměř 7.000 zákazníků. Koukal jsem na Vaši objednávku, která byla uskutečněna minulé pondělí 11.6. a v úterý 12.6. byla odeslána. Podle infa České pošty pak ještě tentýž týden doručena, nevím tedy proč jste nám dala jeden a půl z pěti za dodací lhůtu? Fotografie jinak jako jeden z mála velkých eshopů dále neupravujeme, fotíme realitu. Děkujeme za Váš názor, nicméně nás udivuje, když jste se vším tak moc nespokojená, proč jste nevyužila bezplatného vrácení objednaného zboží, které nabízíme všem našim zákazníkům v našich obchodních podmínkách?
    Děkuji, s pozdravem Fiala