• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevyhoda je v tom , ze maju nedostatcny popis poloziek a nepozorny zakaznik sa lahko pomyli..
    • pisal som im a nekomunikuju

    nechcel som vobec tento dotaznik vypisovat , ale ked mi chodi kazdy den do schranky tak nech sa paci..

    Reakce obchodu Schulz ČR

    Dobrý den,

    ano, psal jste nám e-mail, že jste zakoupil "špatné mezilisty do alba". Bohužel jste všek obdržel přesně to, co jste objednával. A také jste měl možnost nám zboží vrátit nebo vyměnit za jiné. Dívali jsme se na popis mezilistu, který jste špatně objednal, ale nenalezli jsme žádnou chybu z naší strany. V popisu lze najít rozměr listu i do jakého alba patří (viz níže):

    Mezilist do alba STANDARD, černý

    Popis:
    Mezilisty STANDARD ochrání mince uložené v listu, především před možnými nárazy naplněných listů.

    Oblíbenou variantou jsou černé mezlisty vložené do černého alba na mince

    Rozměr mezilistu: 168 mm x 212 mm


    Doplňkové parametry
    Kategorie: Alba a listy
    Hmotnost: 0.006 kg

    Pokud si přejete mezilisty vyměnit, prosím, zašlete nám nesprávné mezilisty na naši pobočku a následně Vám odešleme Vámi nově zvolené.

    V úctě

    Schulz ČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno a stále nic nemám??

    Reakce obchodu Schulz ČR

    Dobrý den,

    zásilka byla odeslána ihned, avšak zásilku jste si nepřevzala. Zboží bylo zasláno 2x.
    Česká pošta Česká pošta zásilka byla vrácena 03.08.2020 15:12:00

    Zásilka byla zaslána 2x, poštovné jste zaplatila 1x.

    Product rating request E-mail s výzvou k hodnocení produktu byl odeslán zákazníkovi automaticky.
    Objednávka označená jako zaplacená stavem Vyřízena.
    Informační email "Poděkování za nákup" odeslán na [email protected]
    Stav platby byl změněn z: "Neuvedeno" na: "Placeno"
    Stav objednávky změněn na "Vyřízena"
    Informační email "Expedice objednávky" odeslán na [email protected]
    Stav objednávky změněn na "Expedováno"
    Informační email "Zpracování objednávky" odeslán na [email protected]
    Stav objednávky změněn na "Vyřizuje se"
    Zákazník nepovolil předání kontaktu službě Zboží.cz
    20.7.2020 13:15:04 Neregistrovaný zákazník Zákazník povolil předání kontaktu v rámci programu Ověřeno zákazníky.
    20.7.2020 13:15:04 Neregistrovaný zákazník Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů
    20.7.2020 13:15:04 Neregistrovaný zákazník Objednávka byla vytvořena neregistrovaným uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S ohledem na skutečnost,že mi automat sdělil info o vyřizování mé objednávky a cca 14 dnů se nic nedělo,objednávku jsem zrušil.
    Obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyžadují platbu předem a zboží nedorazilo
    • platba předem bez záruky že někdy bude zboží doručeno,nebo až někdy
    • platba předem!

    Obchod je postaven tak aby nabízející měl 100% jistotu že dostane peníze předem a zákazník je odkázaný na nejistotu že zaplacené zboží někdy uvidí!Veškeré riziko je na bedrech zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uhrazeno hned při objednání 13.7.2020. Doposud nedorazilo, ačkoliv na stránkách je uváděno skladem. Bez reakce zůstávají jak telefonické, tak mailové kontakty. Jediná zpráva je otázka, jak jsem spokojen se zbožím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.7.2020 jsem objednal albumy na mince, přišlo mi jen shrnutí objednávky a faktura, kterou jsem zaplatil a posléze ticho po pěšině, je 28.7. a nic se neděje, žádná omluva, informace o pozdějším dodání atd.

    • nic nedošlo

    Ačkoliv jsem zaplatila, do 10 dnů nic nepřišlo. Co přišlo byl email, jak jsem s nákupem pokojena. Na uvedeném telefonním čísle to nikdo nebere.

  • Bohužel musím napsat negativí zkušenost. Objednávala jsem dne 24.6. plata na mince a do dnešního dne mi stále nic nepřišlo. Od přijetí objednávky ještě téhož dne nemám vůbec žádné info, jak to s objednávkou vypadá. Minulý týden jsem psala prodejci mail, kdy mohu balík očekávat a opět vůbec žádná odezva. Velmi mě to mrzí, protože jsem se na balík moc těšila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do teď zboží ne dorazilo,už je to 12 dni,na maily ne odpovídá ,takže 330 Kč v háji ,nejvíc mně mrzí že to měla jako dárek k svátku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace.
    • Telefon nikdo nezvedá.
    • Na e-mail nikdo neodpovídá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace . Po 14 dnech se mě nikdo neozval jak to s mojí objednávkou je. Na telefon nereaguje a na email také ne. Proto bych tento obchod nikomu nedoporučil.
    S pozdravem J.Kalina

    Reakce obchodu Schulz ČR

    Dobrý den, hned na úvodní stránce našeho e-shopu můžete nalézt informaci, že se dodací doba prodlužuje vzhledem k situaci kolem koronaviru. Naše zaměstnankyně, které vyřizují objednávky byly nuceny zůstat doma s dětmi.
    Nevíme sice, o kterou objednávku jde, ale aktuálně jsou všechny objednávky expedované.
    Standardní doba doručení v normální situaci je do 2 dnů.
    Objednávku jste si podle sledování zásilek v pořádku převzal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu Schulz ČR

    Dobrý den, zásilku jste si v pořádku převzala a podle podle historie e-mailu jsme Vám zasílali 2 e-maily, a dopravce další e-maily.

    • nesolidnost

    Objednávka z 27.2.2020 byla automaticky potvrzena a od té doby žádné informace. Dva dotazy e-mailem bez reakce a telefon nikdo nebere.
    Album měl být dárkem vnukovi k narozeninám. Jsem hodně naštvaná na jednání firmy.

    Reakce obchodu Schulz ČR

    13. března 2:26

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Bohužel jsme nyní kontrolovali náš INFO e-mail [email protected] i ve SPAMU, ale bohužel jsme žádný nenašli. Je nám velice líto, že nám Vaše objednávka unikla. Objednávku jsme nyní dohledali v systému nevyřízených objednávek, a proto ještě dnes ráno bude expedovaná Balíkem do ruky expresně, a to NA NAŠE NÁKLADY. Zboží jste objednala na dobírku, ale protože na Vaši objednávku nyní APLIKUJEME 100% SLEVU JAKO KOMPENZACI ZA UNIKLOU OBJEDNÁVKU, dobírka nebude nutná.
    Věříme, že si zachováme do budoucna Vaši přízeň.

    Podle sledování zásilek byla Vaše objednávka doručena a převzate dne 16.3.2020.

    V úctě

    SCHULZ ČR