Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Nevracite penize za zbozi!!@
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    požádal jsem 2 x o změnu velikosti za 46 na 45, avšak komunikace s vámi veškerá žádná, musel jsem znuvu zadat novou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doteraz nemám žiadnu informáciu
    • na mail nikto neodpovedá
    • podvod?
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrá komunikace
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení objednávky

    Tím bohužel výčet pozitiv končí. Potřebovala jsem pohodlnou, ale zároveň dobře vypadající zdravotní obuv do práce a zavítala jsem na webovky tohoto e-shopu. Před zakoupením zboží jsem si pročetla recenze zákazníků, jelikož šlo o můj první nákup zde. Po zjištění, že jsou ve většině pozitivní, jsem se rozhodla zariskovat a utratit své peníze právě na Schollshop. Lze souhlasit s tím, že doručení zboží proběhlo relativně rychle a v pořádku. Boty samotné vypadaly na pohled dobře a kvalitně zpracované. Během nošení jsem ale zjistila, že při došlápnutí občasně vydávají nepříjemný "pšoukavý" zvuk a navíc jsou dost nepohodlné. Nepohodlí zřejmě není důvod k reklamaci, ovšem zvuková kulisa, vzhledem k tomu že pracuji s lidmi a jsem neustále v pohybu, je dost nepřípustná. Rozhodla jsem se tedy pro reklamaci zboží, jelikož je pro mě tato obuv (za 1700 Kč) ze zřejmých důvodů nenositelná. Zde se dostáváme k další velké nevýhodě tohoto e-shopu - ve srovnání s jinými má velice složitý systém vrácení a reklamace zboží. Navíc zásilku zasíláte na vlastní náklady. Podotýkám, že obuv vypadala úplně jako nová, byla čistá a bez známek nošení. K převzetí zásilky reklamačním oddělením došlo následující den od data odeslání, nepřišlo mi ovšem z jejich strany žádné vyjádření. Po týdnu jsem je tedy musela kontaktovat já sama, abych zjistila, v jakém stádiu se reklamace nachází. Nemůžu bohužel říct, že by komunikace se zákazníkem byla jejich silnou stránkou. Vyřízení reklamace bylo docela rychlé a nedopadlo v můj prospěch. Boty mi byly vráceny s vyjádřením, že po pečlivém prozkoumání došli k závěru, že se nejedná o vadu materiálu a reklamace se tedy zamítá. Mimochodem, samotné vyjádření na mě působilo velice amatérsky, téměř jako by jej psalo malé dítě. Zkrátka interpunkční freestyle. Shrnuto a podtrženo: Vyhodila jsem peníze za boty, které si můžu maximálně vystavit doma do vitrínky, plus náklady navíc za odeslání zásilky k reklamaci. Nákupy na internetu jsou vždy do jisté míry riskantní, ale "pšoukající" boty bych za tyto peníze opravdu nečekala. =D Údajně se nejedná o vadu materiálu, budiž, nejsem odborník, abych toto dokázala posoudit (ačkoliv jsem se s tímto problémem u jiných bot nikdy nesetkala). Ale ostatní okolnosti (složitý proces vrácení, nedostačující komunikace z jejich strany, amatérsky působící vyjádření k reklamaci) ve mně nezanechaly dobrý dojem a určitě zde už nenakoupím. Ještě podotýkám, že na internetu nakupuji velice často, takže mám srovnání s jinými obchody. Díky za ponaučení, Schollshop!

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den, paní Kladivová,

    předně nám dovolte vyjádřit politování nad tím, že nejste spokojena s obuví Scholl. Velice nás to mrzí, protože na spokojenosti uživatelů si zakládáme. Musíme se ,ale ohradit nad několika věcmi, které popisujete.. Předně komunikace, dle našeho názoru byla komunikace v pořádku o čemž svědčí i frekvence emailů (3.8. 10.8. a 15.8) t.j. 3x během reklamační doby, ale omlouváme se, pokud jste čekala na vše reakci ,,on-time".

    Dále vrácení.. ,,obuv vypadala jako nová".. jak to máme chápat, že zboží které vypadá ,,jako nové" je možné reklamovat stejně jako když je skutečně nové? Tento jak popisujete ,,pšoukavý zvuk" jste myslíme mohla zjistit i v rámci standardního zkoušení, který je běžný i v kamenném obchodě a následně mohla zboží vrátit z důvodu nevhodného nákupu a bylo vše vyřešené. Použitou obuv ale z tohoto důvodu již nelze vrátit. Reklamace byla skutečně zamítnuta po podrobném zkoumámí a obuv nevykazuje žádné známky vady. Jedná se opravdu o ojedinělý případ v rámci stélky a na ní uloženém chodidle, kde vzniká vzduchový polštář, který může tyto zvuky vydávat, ale není to vadou obuvi. Pokud Vám nestačilo naše vyjádření a považujete ho za ,,amatérské" tak se Vám omlouváme a zkusíme si z toho vzít příklad do budoucna protože, ze všeho se lze poučit.

    Chápeme práva nakupujícího také jsme někdy na ,,druhé straně" a nakupujeme, ale jaká jsou práva prodávajícího.. ? Kdykoliv bez mrknutí oka přijmout jakékoliv zdůvodnění reklamace..? Myslíme si, že ne..

    Jako vstřícný krok Vám byl nabídnut slevový kupón na případný další nákup, ale toho asi dle vašeho vyjádření nevyužijete.. a je nám to velmi líto, že jsme ve Vás ztratili zákaníka..

    Přejeme Vám ve Vašem osobním i pracovním životě jen vše dobré.

    Team Schollshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesolidní jednání.

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,

    daná objednávka byla stornována, protože se jednalo o zboží, které bylo prodáno během několika vteřin dvakrát. Systém nestihl změnu propsat.
    V takovémto případě vždy kontaktujeme zákazníka na uvedené telefonní číslo a nabízíme jinou variantu obuvi.
    Bohužel v tomto případě bylo uvedeno chybné telefonní číslo. Zákaznici jsme se proto nedovolali, ale psali jsme email.

    Za nastalou situaci se omlouváme.

    tým eshopu Schollshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám 4 týdny

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Protože jsme výhradní dovozci obuvi Scholl do České republiky a některé typy se dají objednat přímo ve výrobě,

    nabízíme možnost si na eshopu vybranou obuv objednat, pokud není skladem.

    Protože se obuv dodává z Itálie a výrobní proces se musí naplánovat, doba doručení je v těchto případech opravdu čtyři týdny - což v okamžiku objednání je vidět.

    Zároveň taktéž při zpracování objednávky zákazníky ještě jednou informujeme meilem, že u dané obuvi je třeba počítat s delší dodací lhůtou.


    tým eshopu Schollshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychla spracovana objednavka
    • Vraceni zbozi za vlastni penize. Takze kupujte jenom v pripade, ze jste uplne jiste jakou velikost kupovat.

    Rozmery bot jsou trochu mensi nez standart.

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Při objednávce obuvi je možno si vybrat dopravu dle vlastního výběru. Využíváme přepravní firmy DPD, Zásilkovnu a DPD Pick-up.

    Při vrácení zboží v zákonné lhůtě a nebo i po ní po předchozí domluvě proplatíme nejen cenu obuvi, ale také cenu nejlevnější námi nabízené dopravy, tak jak ukládá zákon.

    Bohužel ale náklady spojené s vrácením zboží k nám do skladu si zákazník hradí sám.

    Na eshopu je uveden telefonický i meilový kontakt na obsluhu eshopu. Ochotně a rádi každý dotaz zodpovíme, jakoukoli obuv přeměříme. Pokud dostaneme dotaz po pracovní době, určitě na něj odpovíme nebo zareagujeme následující pracovní den.

    tým eshopu Schollshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednáno 21.12., doručeno 3.1. Komunikace nula, první email přišel až o expedici objednávky 2.1., ani před svátky, ani mezi nimi, se nedalo dovolat na kontaktní telefon. Od objednávky se nikdo neobtěžoval napsat, že/kdy zboží pošlou, jestli fungují mezi svátky apod. Zboží ani spokojenost s balením zatím hodnotit nemohu, neboť dorazilo na uvedenou adresu až poté, co jsme odsud odjeli.

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Objednávka byla vytvořena 21.12., ale náš eshop od 21.12. od 12 hodin už měl zavřeno, neexpedovali jsme zboží. Bylo to jak z důvodu dovolené vzhledem k nadcházejícím vánočním svátkům, tak z důvodu, že přepravní firmy už negarantovaly doručení.

    První pracovní den a to 2.1. jsme objednávku vyexpedovali a zaslali, 3.1. byla doručena.

    Na eshopu jsme měli umístěný informační banner o této skutečnosti.

    I přes všechny tyto důvody a skutečnosti se omlouváme za nastálé komplikace.

    tým eshopu Schollshop.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velice komplikované vracení zboží

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a hodnocení.
    Zboží se u nás dá vrátit buď s vytištěným a vyplněným reklamačním formulářem, který je ke stažení na našich webových stránkách. V případě jakýchkoli nejasností stačí zavolat a na cokoli se doptat. V kanceláři jsme k dispozici ve všední dny od 7 - 15 hodin.

    Přijímáme i zboží bez reklamačního protokolu - stačí, když je uvnitř přiložena nejlépe ofocená faktura s připsaným číslem účtu, kam peníze vrátit.

    Adresa na vrácení zboží je vytištěna na každé faktuře.

    Proces vrácení zboží má svoje náležitosti, které jsou opravdu nutné, ale děkujeme za komentář.
    Zamyslíme se, zda by šel proces nějak zjednodušit.

    tým eshopu Schollshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na doručení zboží, snad do 4 týdnů...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišel mi jen jeden výrobek, měla jsem zaplaceny 2 výrobky. Musela jsem urgovat zaslání.

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Objednávku jsme přijali v pátek 13.5., odeslána byla v pondělí 16.5.
    Nedopatřením jsme poslali jedny boty místo objednaných dvou.

    Na skladě boty před odesláním kontrolujeme a boty, které měly být poslány, měly vadu.
    Dali jsme je proto na reklamaci a opomněli přibalit nový bezvadný pár obuvi.

    Po telefonické urgenci jsme okamžitě prověřili situaci, paní informovali a boty ještě týž den odeslali.
    Omlouváme se za veškeré komplikace s tím způsobené.

    tým eshopu Schollshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po deseti dnech zatím žádná reakce obchodu, zboží neodeslali. Boty Scholl mám velmi rád, používám je jako pracovní obuv, o to víc mne mrzí zvláštní jednání...

    Reakce obchodu Schollshop.cz

    Dobrý den, paní doktorko,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel došlo k pochybení na straně dopravce, který zásilku ztratil.
    O této skutečnosti jsme se dozvěděli až z Vaší recenze a hned jsme věc začali řešit. Odeslali jsme nové zboží, které už přišlo v pořádku.

    Omlouváme se za komplikace a věříme, že nám zachováte přízeň.

    tým eshopu Schollshop