Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádal jsem, aby zboží bylo posláno PPL nebo Geis, ale majitel mi sdělil, že by byli nekonkurence schopní!!! Díky tomuto rozhodnutí zboží stále nemám, ačkoliv mi pošta napsala 5.1.2021, že ho ten den doručí?!!!

    Neposílat nic českou poštou!!!!!!!!

    Reakce obchodu schipro.cz

    Pro přepravu záilek využíváme přepravce Českou poštu. S jinou přepravní společností nemáme uzavřenou smlouvu, proto ani nemůžeme zasílat. Zasilka byla podána 4.1. a následující den 5.1. byla pořízena na pochůzku, proč nebyla doručená, to opravdu nevíme???
    Děkujeme za Váš nákup a recenzi.
    Schipro, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží bylo doručeno, avšak jevilo výrazné známky používání. Objednával jsem nové, nikoliv bazarové. Pokud chcete zboží z bazaru klidně objednávejte v tomto e-shopu.

    Reakce obchodu schipro.cz

    Výrobek obratem vraťte k výměně. Dle obchodního zákoníku můžete do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží posíláme pouze nové nerozbalené ,jestli došlo k nějakému poškození ,je možné, že při přepravě přepravní společností se zboží poškodilo ,i to je možné. Jinak u nás není žádný problém abychom Vám zboží vyměnili. Pro své zákazníky se snažíme udělat maximum. Můžete se na nás obrátit telefonicky tel. 775 775 040.
    Tým Schipro s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání objednaného zboží

    Reakce obchodu schipro.cz

    Po telefonické domluvě se zákazníkem vše vyřešeno. Zákazník zvolil platbu předem, bankovním převodem. Z naší strany faktura odešla, ale evidovali jsme neuhrazenou platbu, tím pádem jsme zboží neposílali. Po domluvě faktura zaslána mailem ještě jednou, kdy ji po ověření zákazník obdržel a po jejím uhrazení okamžitě zboží posíláme. Děkujeme.
    Tým Schipro s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím
    • Neobdržela jsem zboží ve stavu, v jakém by člověk "nové, nepoužité"zboží očekával.

    Zboží dorazilo v nepoškozeném obalu neoriginálním, ale originální krabice i vlastní zboží bylo poškozené.

    Masivně poškozená originální krabice a i lehce poškrábaný výrobek. Poškození naprosto prokazatelně nevzniklo vinou dopravce, ale vědomě v tomto stavu již zabaleno a zasláno internetovým obchodem bez předchozího upozornění.
    Obchod proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu schipro.cz

    Litujeme Vašeho rozhořčení a naší nedůslednosti. Jednalo se o nůžky na živé ploty Bosch. Jednalo o poslední produkt který byl vystavený na naší prodejně. Nebylo s ním však nijak hrubě zacházeno a nebyl ani použitý. Stroj byl vystavený ve výloze a krabice uložena ve skladu. Byl také zařazený v sekci ,,výprodej,, .Uznali jsme že malé poškrábání nebo maličko zmáčklá krabice nemá vliv na funkčnost stroje. Pokud se Vám cokoli nezdálo mohla jste produkt dle obchodního zákoníku do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Vše se dalo vyřešit podstatně jiným způsobem než se na nás takto osočit. My jsme zaváhali a svoji chybu přiznáváme. Jste bohužel jedna z mála kterým náš obchod nevyhověl, protože když nahlédnete do předešlých recenzí poznáte, že zrovna Váš případ byl malý omyl a mohli jsme to vyřešit jiným způsobem nebo vrácením zboží.
    Váš názor však respektujeme. Je to pro nás ponaučení pro další práci.
    Tým Schipro s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po převzetí zásilky šest lidi nenapadlo-že část boží-která chyběla-je zapadaná za sásuvkami-v kterých zboží mělo být umístěno.Po konzultaci s prodejnou-mi bylo pro mě nepříjemným tonem zděleno,že si to mám zapadané vyndat.Zrejmě je to běžná praxe.Dodané zboží nebylo nakonec kompletní.Ovšem to nelze presně zkontrolovat,protože dodávka neosahuje seznam-ani obrázek toho-co má balení obsahovat.

    Nedoporučila bych
    Nelíbila se mi komunikace a výše jsem popsala problemy

    Reakce obchodu schipro.cz

    Dobrý den.Poněkud nechápeme Vaše rozhořčení.To že je zboží kompletní můžeme zaručit.Bohužel právě u tohoto Vámi vybraného produktu je to běžná věc,ale na to jsme tuším že upozorňovali.Ze stovky prodaných produktů se to u třiceti běžně stane při přepravě že doplňkový sortiment zapadne za,nebo pod šuplík.Pokud si v poslědní době vzpomínám,řešili jsme toto se zákazníky několikrát a vždy s úsměvem a pochopením,proto nás udivuje to,že s Vámi někdo jednal nepříjemným tónem.Za svojí prací a kvalitou si stojíme.Stačí si přečíst stovku předešlých vesměs pochvalných reakcí našich zákazníků kteří se k nám s oblibou i vrací.Pokud jste však hned v počátku nebyla spokojena měla jste zboží ihned vrátit a vyměnit za nové.
    Bohužel však je možné,že problém se zapadnutím drobného příslušenství (utahovací bity či vrtáky) pod šuplík díky manipulaci přepravcem by se opakovalo,to opravdu ovlivnit nedokážeme.Ani výrobce nikde neudává seznam příslušenství tak jak je obsažen v šuplíku,je to originál a vždy před odesláním je vše kompletně zkontrolováno.Bez toho by jsme si ani nedovolili zboží odeslat.Na to jsme myslím tak solidní a slušní s profesionálním přístupem.
    Mrzí nás Vaše reakce,ale Váš názor Vám nikdo nevezme.
    Děkujeme.
    Tým Schipro s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ryclost dodani
    • Neuplne udaje o vyrobku

    Rychle dodani, ale doporučuji technicke parsmetry kontrolovatpřímo u výrobce....

    Reakce obchodu schipro.cz

    Děkujeme za reakci která pro nás je přínosem do budoucna ohledně důsledné kontroly popisků.Bohužel se ve Vašem případě stala jen malá tisková chyba která Vás i přes nejlepší a nejnižší cenu na trhu rozhořčila.Mrzí nás to,možná že cena nebyla pro Vás tím správným lákadlem.Budeme se snažit polepšit.Ještě jednou příjměte omluvu a přání spokojenosti alespoň s vybraným typem vysavače.
    M.Polomčák a Tým Schipro s.r.o