Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Vážený zákazníku,
    ano, máte pravdu, katastrofa, zboží avizujeme - skladem eshop a nebyli jsme schopni v řádném termínu doručit na prodejnu Ostrava - Dubina OC Albert.
    Objednal jste 15.9.2023 v 13:24 a teprve dne 19.9.2023 v 18.01 bylo vychystáno:(
    Tohle by se stávat nemělo.
    Omlouvám se jménem eshopu.

    S pozdravem Lažek, sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla jsem informována, že prodejce zboží stornoval kvůli nedostupnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod za to nemůže ..... zásilkovna nepružná ....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena, dostupnost vyzvednutí na prodejně
    • Objednané zboží nenachystáno k vyzvednutí, po urgenci příslib dodání téhož dne, ale opět nedodáno

    I přes uvedení u zboží skladem e-shop, což dle podmínek značí dodání do druhého dne, zboží nebylo dodáno do výdejního místa ani po 5 dnech. Po urgenci příslib, že bude zboží dodáno téhož dne, ale opět nebylo dodáno. Proto objednávka zrušena a v jiném obchodě jsem ho měl téhož dne nachystáno k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na spreji chyběl ventilek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží a vadou od výrobce, špatná komunikace pro lidi bez počítače (popisy poškození, fotografie poškození ,poškození při dopravě a pod.)

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Vážený,
    při převzetí jste psal EMAIL, že zboží máte poškozeno, které vzniklo pravděpodobně při přepravě nikoli výrobní vada, jak zde uvádíte. Bylo Vám navrhnuto několik variant řešení, Vy jste si svévolně vybral. Byl Vám dokonce realizován i zpětný svoz. Že jsme chtěli popis poškození při převzetí včetně fotografií je naprosto logické a standardní, takže vůbec nerozumím, proč v tom spatřujete něco špatného, jak zde uvádíte:

    "špatná komunikace pro lidi bez počítače (popisy poškození, fotografie poškození ,poškození při dopravě a pod.)"

    Když jste uzavřel objednávku přes internet a následně napsal email ohl. poškození, měl jsem za to, že doposlání fotografií nebude takový problém - evidentně jsem se mýlil. Chápu, že může nastat situace, kdy má zákazník omezený přístup k internetu či PC, ale jestliže jste objednávku realizoval právě přes internet, musíte brát na zřetel, že eshop Vás bude identicky informovat o průběhu objednávky, zašle fakturu v el. podobě a případně bude s Vámi řešit vzniklé problémy. Já osobně Vám i volal, ale Vy jste se se mnou nechtěl vůbec bavit, reagoval jste popudlivě a položil jste mi telefon, takže pak již připadá v úvahu Vám poslat doporučený dopis, což mne osobně ani nenapadlo vzhledem ke skutečnosti, že jste přes email komunikoval a krom toho jste to ani nenavrhoval, tak jak mám s Vámi vlastně komunikovat???!!! Rozumím, že jste již starší pán, jak jste uvedl, může být proto pro Vás mnoho věcí komplikovanější, ale nemůžete zde vytýkat eshopu naprosto standardní postup.

    Bylo by fajn, kdyby jste se na to podíval i s pohledu eshopu, který s Vámi řádně komunikoval a bude realizovat Váš požadavek, jakmile obdržíme zpět objednávku prostřednoctvím zpětného svozu.

    Lažek, sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • s obchodem se nelze telefonicky spojit
    • došlo jiné zboží než jsem objednal

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý večer,
    na našich stránkách www.sccom.cz máme uvedy čtyři různé telefonní čísla na které jste mohl zavolat, že Vám to ani na jednom nikdo nezvedl v řádnou otevírací dobu je nestandardní, ale vyvracet či jakkoli polemizovat zde o tom nebudu, nemám jak ověřit. Pokud se Vám nepodařilo nás kontaktovat telefonicky, mohl jste nás kontaktovat emailem a vše mohlo a může být vyřešeno k Vaší plné spokojenosti, proto nás můžete kontaktovat - doporučuji, na emailové adrese: [email protected] kde prověříme a bude-li jak tvrdíte, dojde k nápravě z naší strany.

    S pozdravem Lažek, sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zaslaný obal na mobil měl výrazné stopy používání, nejednalo se o nové zboží. Nemožnost platit kartou.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    jestliže je pravda, co zde píšete, proč jste nás nekontaktoval, mohli jsme vyřešit bezplatnou výměnou.
    Obal je na model: Kryt ochranný zadní Forcell Ultra Slim 0,3mm SONY XPERIA X (F5121) černá, jedná o výrobek staršího data naskladnění, mohl tak jevit známky opotřebení. Za tuto nepříjemnou zkušenost se omlouváme, řešitelné i nadále je, jste-li nespokojen, můžete nás kontaktovat.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedošla faktura, špatné objednávání

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Vážený,
    faktura došla, zasíláme ji v elektronické podobě! Je to uvedeno i v emailu - potvrzení objednávky:

    "Při osobním odběru Vás budeme e-mailem informovat, jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí. Necháváte-li si zboží zaslat na adresu, tak také obdržíte e-mail v den expedice, jehož součástí bude i faktura v el. podobě (příloha). Děkujeme za pochopení."

    Email jež obsahoval fakturu byl zaslán dne 29.6.2021.

    Co se týče další negace - špatné objednávání, tak tomu bohužel nerozumím, ale určitě to stálo za to dát - nedoporučuji.

    Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouha dodací lhuta.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    dne 29.5.2021 jste objednal, což byla sobota, zboží mělo uvedenou dostupnost do 3 dnů, expedováno bylo dne 3.6.2021 z čehož vyplývá, že došlo k opoždění o 1 den.
    Tímto se omlouvám jménem eshopu za jednodenní opoždění.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    týden čeká zasilkovna na dodání obchodem. věci co jsou skladem.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    dne 27.4.2021 jste objednal a ještě tentýž den bylo předáno dopravci, který si k nám jezdí pro balíky na svozové místo, avšak dle Vaší negativní recenze bylo zjištěno, že balík byl pravděpodobně ztracen, neboť ze strany řidiče máme podepsaný svozový list, který prokazuje, že balík byl řidiči řádně předán. Bude tedy zahájena reklamace z naší strany u zasilkovna.cz. Za vzniklé komplikace se omlouvám jménem eshopu.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pouzdro nemělo výřez na otisků prstů ani na přední vysouvací fotoaparát přitom byl uvedeny název pro mobilní telefon správný
    • Pouzdro nemělo výřez na otisků prstů ani na přední vysouvací fotoaparát

    200 obyč silonový obal a ještě nepasoval

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    hovořili jsme spolu telefonicky dne 21.4.2021, kdy jsem Vám sdělil, že neseděl-li obal, což se může od výroby stát - špatný výlisek apod., pak lze řešit výměnou za nový, bezvadný obal.
    Pro objednávku jste se dostavil osobně dne 14.4.2021 do OC Elán Havířov, obal jste si vyzvednul a uhradil, ale bohužel nezkontroloval. Dále nijak neřešil, až prostřednictvím negativní recenze vlastně došlo ke zjištění, že tento problém nastal. Nabídnul jsem Vám proto okamžitou výměnu, což jste neakceptoval z důvodu časové vytíženosti, v podstatě nemáte čas jet do Havířova. Následně jste mi sdělil, že jste z Ostravy, tak jsem Vám nabídnul, že máme v Ostravě 2 pobočky, kde můžeme také provést výměnu - neměl jste zájem, obal jste si koupil jinde.
    Závěrem uvádím, že snaha vyřešit tento problém zde byla, nikdo není 100% a chyba může nastat, zájem o dořešení ze strany zákazníka však nebyl.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod posílá dotazník spokojenosti když zboží nepřišlo. Co mám hodnotit ?

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    k této recenzi bych uvedl následující a podstatné:

    1. My dotazník neposíláme, posílá jej automaticky heureka.cz
    2. Zboží bylo od nás expedováno včera dne 14.4.2021 + v mailu ohl. expedice máte uvedenou i možnost sledování zásilky
    3. Zboží se dle informací zasilkovna.cz nyní doručuje, takže očekávejte doručení dnes nejpozději zítra

    Do budoucna doporučuji, jestliže zboží ještě nedorazilo z důvodu delší dostupnosti a jako první Vám přijde tento dotazník, pak nevyplňovat a počkat si, až zboží dojde a až následně se podělit a svou zkušenost na heureka.cz.

    Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží příšlo až ta 8 dní !!!

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    NENÍ pravdou, co zde píšete:
    "Zboží příšlo až ta 8 dní !!!"

    Objednal jste 9.3.2021 v 18:24 a dne 11.3.2021 v 9:12 bylo z naší strany expedováno, následně jste vyzvednul dne 12.3.2021 ve 14:54.

    Tedy dle výše uvedeného Vám bylo doručeno do 2 dnů nikoli 8 dnů!!!

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena produktu se změní při ukončení objednávky, po celou dobu objednávání je ta, která je uvedená a na koneci úplně jiná, ale to se dozvíte po ukončení objednávky.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    nic záměrného či nekalého není takto praktikováno na zákazníky, protože se zde hned nabízí otázka, čeho bychom tím dosáhli, abychom měli negativní recenze a odepisovali vícero zákazníkům jako je zde PAN HONZA s tím, že mu prodáme TP-Link TL-SG105 5x Gigabit Desktop Switch za cenu 475,-Kč s DPH (má potvrzeno i v objednávce), kdy on jej chtěl za 416,-Kč s DPH???? Vydělali bychom navíc 59,-Kč s DPH, to určitě "stojí" za to, takto riskovat a nekale jednat!!!

    Reálně to bylo způsobeno pravděpodobně tím, že buď měl zákazník zboží u nás v košíku dlouhou dobu a cena se následně změnila nebo se změnila v průběhu objednávky, což je také možné. Zboží (produktové karty) je na náš eshop zasíláno elektronicky dodavatelem (datová věta) a s tím je spojena i cenotvorba - nastavená % marže, protože se staráme o desítky tisíc produktů, takže změní-li se nákupní cena u dodavatele, automaticky se změní i u nás - náš systém kontroluje v řádech minut, ale např. na cenovém srovnávači se propíše mnohem později řádově hodin, proto může nastat tato dezinformace, nikoli však nekalé jednání!

    Zákazníkovi Honzovi jsem to takto vysvětlil, když napsal email, avšak neakceptoval mou odpověď a chtěl stornovat, což bylo provedeno.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhý termín dodání.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Vážený zákazníku,
    co jste uvedl není tak zcela pravda, zboží totiž nebylo vůbec dodáno a to z důvodu, který jsme vám psali do mailu a to, že byl předáno řádně přepravci, avšak po předání došlo pravděpodobně k zcizení, my tuto záležitost nyní řešíme s kurýrní službou uloženka.cz a za to jsme se omluvili.

    Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odmítli odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě
    • Vymáhají odkup dárku za 99 Kč, reklamace/ odstoupení takto postrádá smysl (jedná se o 15 dezinfekčních ubrousků za které si nárokují 99 Kč, to celé 2x)
    • Nemožnost jakékoliv dohody

    Rád komukoliv poskytnu celou komunikaci obchodu, pokud se mi ozve na email [email protected], opravdu to stojí za to. Podotýkám že jsem jim nabízel i kompenzaci ve výši nákladů na dárek včetně DPH a poštovné jsem po nich nechtěl.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Zákazníku Vlachu,
    z recenze je vidět - podtrhuje to, že jste jak kolovrátek, který mele, mele, mele a vůbec se nesnaží danou situaci pochopit!!!

    1. nikdo neodmítnul odstoupení od kupní smlouvy, ani to nelze ze zákona, odstoupení od kupní smlouvy bylo, je a bude akceptováno.
    2. k 2x zboží byl 2x dárek - ANTIBAKTERIÁLNÍ UBROUSKY (dnes žádaný sortiment), tento dárek byl k danému produktu, to znamená, že když prodaný produkt nechcete a vrátil jste jej, máte vrátit i dárek, ten jste ale nevrátil a to buď vědomky či nevědomky! Byl jste vyzván, aby jste tak učinil dodatečně - to nechcete, proč????????? Takže proto bude cena poníže o 99,-kč s DPH - logické!!!
    3. Nemožnost dohody??? Já vám nabízel přinejmenším 3 možnosti, vy jste si trval na SVÉ JEDINNÉ, tak jakápak dohoda??????!!!!!! Níže ony dohody:
    A) odečtení ceny za nedodaný dárek
    B) dodáte zpět ubrousky, které jste od nás obdržel
    C) jestliže si ubrousky chcete ponechat nebo jste je již použil, dodáte jiné - antibakteriální ubrousky 15ks, následná reakce byla z vaší strany celkem úsměvná, napsal jste , že je to vyloučeno, jestli si uvědomuji, jak těžké je tyto ubrousky sehnat, hlavně že jste si ty naše nechal!!!!!!!!!!!!!!

    To schvaluji, že tady dotyčný Vlach poskytne celou e-mailovou komunikaci, ale upozorňuji, že vzhledem k tomu, jak Vlach jedná a již ve své recenzi neuvádí pravdivé údaje, aby neposkytnul opravenou/upravenou/neúplnou/zkreslenou či pozměněnou emailovou komunikaci.

    Bez pozdravu Vlachovi, Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo originálně zabalené, ale bylo nekompletní.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    dostal jste zboží, které bylo originál zabalené a chyběla tam fólie, tohle nastalo pravděpodobně při výrobě a následném balení.
    Psal jste nám a my vždy reagovali, navrhovali jsme dokonce vícero řešení, protože dodavatel se k této skutečnosti nepostavil korektně, my však ano! Neztotožňuji se proto se skutečností, proč jste nám dal status - nedoporučuji, když chyba nebyla na straně obchodu, který navíc měl snahu problém řešit!

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velikost nesedí

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si 1x: Tactical Book Tri Fold Pouzdro pro Samsung T580 Galaxy TAB A 10.1 Black, 2443977, ten jste dostala, jestliže vám obal nesedí, mohla jste v rámci 14 denní lhůty vrátit bez udání důvodu.

    S pozdravem Lažek, www.sccom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá komunikace ve chvíli změny objednávky z osobního odběru na prodejně - na zaslání zboží formou služby "Zásilkovna" na dobírku. Celkem cca. 5 mailů než odpovědná osoba za odeslání byla schopna moji objednávku vyskladnit.
    • Domníval jsem se, že zákazník má vždy pravdu a že obchodník chce prodat svoje zboží. Omyl byl pravdou. Tento e-shop se spíše baví tím, že diskutuje se zákazníkem, než aby řešil merit věci. Všem budoucím odběratelům doporučuji vybrat si jiný elektro shop. Je jich naštěstí dostatek.

    Reakce obchodu www.sccom.cz

    Začátek druhého odstavce vypovídá o tom, jaký to je zákazník potažmo člověk:
    "Domníval jsem se, že zákazník má vždy pravdu a že obchodník chce prodat svoje zboží."

    Věřte, že zákazník NEMUSÍ mít vždy pravdu a to ani prodejce! Tanto zákazník se ale mylně domnívá že je NADČLOVĚK a že se může k lidem chovat arogantně a nevhodně.
    Zákazník si objednal zboží na osobní odběr v Ostravě, následně jej změnil, že chcete zaslat na adresu a to přes Česká pošta - my s tím neměli sebemenší problém, ale arogantní + individuálně kladené podmínky, že máme poslat jako dopis za jeho navrhovanou cenu apod., jnak že už nemáme odepisovat, že na to nemá čas ani chuť . Přitom máme jasně stanovenou dopravu a podmínky. Jeho doporučení, at zaměstanec zajde na poštu s jeho obálkou, jsme nemohli akceptovat. Zákazník si nejspíše neuvědomil, že eshop může mít zajištěn svoz ze strany kurýrní služby Česká pošta. Když mu tedy bylo odepsáno, že zašleme dle jasně stanoveného ceníku dopravy - podmínek, tak otočil a vybral si zásilkovnu formou, kdy uvedl číslo pobočky, my zereagovali, že potřebujeme název pobočky nebo ulici, že dle čísla povozovny nám to zásilkovnu nenajde, a to byl problém! Pánovi asi bylo zatěžko tuto skutečnost dopsat, proto se to celé takto táhlo, nakonec se asi zamyslel nad svým nevhodným chováním a název poslal, my následně odeslali. Ještě bylo pánovi telefonicky voláno, kdy se nebyl schopen potvrdit své jméno a ani se nepředstavil, mluvil nesmysly a onu obj. telefonicky zrušil - asi chtěl potvrdit to, co na začátku - zákazník má vždycky pravdu, byť hovoří cokoli chová se jakkoli:) ale i když telefonicky stornoval, balík si nakonec převzal, asi se mu sluchátka moc líbila...:D Tak ať vám náš pordukt dlouho slouží a dává vám radost do života:)

    Lažek, www.sccom.cz