Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorazilo požadované množství a reklamace vazne.....

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    první zkušenost a zatím negativní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi jiná sluchátka,než jsem si objednal.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,
    Provedl jsem kontrolu Vaší objednávky, fakturace i zboží. Sluchátka, která jste si objednal, jste i obdržel.
    Snažili jsme se s Vámi zkontaktovat, ale marně.
    Za nás byla objednávka odeslána správně.
    Pokud potřebujete sluchátka vyměnit, ozvěte se nám buď na náš email, nebo telefonicky na naše tel. číslo.
    S přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • zboží nedorazilo

    20.8. jsem si objednala a zaplatila nabíječky a kabel Xiaomi. Nabíječky měli být skladem a kabel měl být skladem druhý den (21.8.) Od Potvrzení objednávky jsem již nedostala žádnou informaci. Žádné potvrzení platby, žádná zpráva kdy dorazí zboží, ...prostě nic.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neodpovídá popisu
    • Čínská kopie
    • Jiné než je vyobrazeno
    • Výřez na čtečku,není v popise ani na obrázku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka před 6 dny, včetně zaplacení. Zatím zboží nedorazilo a nedostal jsem ani zprávu v jakém stavu se moje objednávka nachází:-(.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,

    V době Vaší objednávky jsme uváděli, že předběžný termín, kdy sluchátka očekáváme od výrobce je 8.8., což máte uvedeno i v potvrzení objednávky, nicméně se dodávka zdržela někde na cestě k nám. Za to se samozřejmě velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku zrušil obchod. Zboží měli mít skladem, ale napsali, že ho nemají a neví, kdy zboží dorazí.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,

    Ano byla to naše chyba a ještě jednou se za to omlouváme. Jednalo se o poslední kus a někdo ho koupil několik vteřin před Vámi. Další dodání nemáme potvrzené. Moc se za vzniklou situaci omlouváme a sypeme si popel na hlavu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdřív na dobírku a pak musím nejdřív zaplatit zasilkovnu a pak si můžu zboží vyzvednout

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,
    To je princip dobírky. Musí se zaplatit při převzetí zboží.
    Děkujeme za pochopení

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyřízení objednávky bylo rychlé
    • Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal a po několikadenní námaze se dovolat, tak mi bylo příslíbeno rychlé nápravy a od té doby žádná reakce z jejich strany
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná ochota pomoct s vrácením zboží

    Objednala jsem si kryt na airpods pro. S doručením problém nebyl a předání zásilky proběhlo v pořádku. Jenže poté, co jsem si balíček otevřela, zjistila jsem, že mi bylo doručeno něco úplně jiného, než jsem očekávala. Byl to kryt na airpods 3. Když jsem volala do e-shopu, že chci vrátit zboží a zpět peníze, paní nebyla nijak ochotná a trpělivá. Říkala, že mám na jejich internetových stránkách najít formulář, vytisknout a poslat spolu s tím krytem na adresu, kterou ani nepodala zřetelně. Jenže vzhledem k tomu, že nemám doma tiskárnu a běhat někam po kopicetrech opravdu nebudu, jsem se rozhodla, že si to raději nechám. No, znovu bych si odtud asi nic neobjednala.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla opravdu na Airpods 3 a ne jak uvádíte Airpods pro. Našim zákazníkům se snažíme maximálně vyjít vstříc a pokud nemáte doma tiskárnu stačí napsat rukou, nebo vyplnit formulář, který zasíláme spolu s potvrzením objednávky a zaslat nám emailem, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, včetně čísla bankovního účtu, resp. přiložit k vrácenému zboží.
    Vše v co nejkratší době vyřídíme. Veškeré informace opravdu uvádíme na našich stránkách co nejvíce přehledně.
    Ale pokusíme se i na tomto ještě více zapracovat.

    Děkujeme za Vaší připomínku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena power banky dobrá.Skladem,po obědnání mi sdělili,že bude naskladněna až za měsíc.Obědnávku jsem zrušil,po dovolené by mi byla k ničemu.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Dobrý den,
    Moc se omlouváme za vzniklé potíže. Bohužel nebyl dodržen termín dodání od výrobce. Je nám to moc líto, bohužel s tím nemůžeme nic udělat. Jako kompenzaci Vám poskytneme kopon na 100 Kč slevu pro příští nákup.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem vrátila, leží na poště a nikdo ji nevzvedl. Na emaily nikdo nereaguje. Doufám, že se to vysvětlí.

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Vážená paní Renato,
    Zboží, které jste si objednala jsme Vám odeslali ten samý den. Dorazilo Vám v pořádku. Rozhodla jste se, že nám ho zašlete zpět a odeslala ho Českou poštou na naší adresu. Na adrese je několik zaměstnanců od 8 do 17 hod. Přesto nám ho Česká pošta nedoručila a uložila ho na poště aniž by nám někdo alespoň hodil lístek do schránky. Ve středu v 18:27 jste nám zaslala email, že jste nám poslala balík a že ho nikdo nevyzvedl, bez jakéhokoli podacího čísla od Vás. Hned druhý den jsme začali prověřovat , kde balík je. Dnes jste poslala email v 9:44 v tomto znění: Dobrý den, balíček stále leží na poště? A nikdo neodpovídá na emaily? Prosím o info? Děkuji.
    V 9:47, což je 3 minuty poté, jste nám dala nedoporučující recenzi. Kolegyně Vám odepisovala na mail v 11:49, že balík nedoručila pošta, ale že ho vyzvedneme. A následně Vám dáme zprávu. Bez podacího čísla se informace zjišťují dost složitě.
    Pokud jste potřebovala informaci okamžitě, mohla jste nás kontaktovat telefonicky.
    Čeho jsme se tedy dopustili, že nás nedoporučujete?

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem zaplatil, ani po měsíci nic nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přestože píší, že zboží mají skladem, dodání trvá dlouho, zboží jsem objednala 12.11. a dnes je 18.11. a zboží stále nemám, je s nimi i špatná komunikace, ozvali se až dnes, že zboží bylo dne dnes odesláno, tak snad do 19.11. dorazí....

    Reakce obchodu sc-store.cz

    Vážená paní,
    V době objednání zboží nebylo skladem, což je vidět i ve Vašem potvrzení objednávky, kde jsme Vás na to upozornili.
    2.11. Jsme Vám odpovídali na email (mimochodem ten samý den co jste nám poslala dotaz na stav Vaší objednávky), že "vzhledem k mezinárodní situaci s dopravou nám dopravce posunul termín dodání na 12.11. Je mi to moc líto a velice se Vám omlouvám. Pokud chcete objednávku zrušit, peníze Vám zašleme obratem na Váš účet." Další termín nám byl dopravní společností posunut na 18.11., bohužel toto není v našich silách ovlivnit. Moc nás to mrzí, obzvláště proto, že zboží již mělo být na našich skladech na začátku září.
    Doufáme, že při Vaší příští objednávce již vše proběhne bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatim jsem objednane zboží neobdrzel,bylo avizovane naskladneni 11.11 a doposud nic. se
    • neni snaha o komunikaci kde se zbozi nachazi nebo proc nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po třech týdnech stále není, obchod nedá sám vědět v jakém stavu dodání se objednávka nachází. Zákazník musí sám telefonovat do obchodu, aby se něco dozvěděl o své objednávce, a obchod pouze opakovaně o týden posune přislíbené dodání již zaplaceného zboží.