Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Rychlé dodání

    Zboží neodpovídá nabídce. Vysoká cena - špatná kvalita. Nevím, kdo by si na roušku dal takovou "pruženku", která téměř nepruží a škrabe jako smirkový papír.

    Reakce obchodu www.satoli.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. I když mne mrzí, že jste Vaší nespokojenost se zbožím neřešila nejdříve s naším obchodem. V takovém případě bychom to mohli probrat a Váš problém vyřešit k Vaší spokojenosti. Takové informace jsou pro nás velmi důležité, bez nich se bohužel nemůžeme dozvědět, že má zákazník nějaký problém.
    Jsem v kontaktu s některými zákazníky, kteří tuto pruženku již několikrát odebrali a zatím si ji chválí. V naší dílně se též vyrábějí roušky za použití této pruženky a já sama nosím roušku, která ji má a proto mohu říci, že ji mám sama odzkoušenou a problém o kterém píšete jsem zatím nezaznamenala, ale tímto samozřejmě netvrdím, že musí za každou cenu vyhovovat i Vám. Každý jsme jiný a každému sedí a je příjemné něco jiného, tak to zkrátka je, ale chci tímto říci, že bychom neprodávali to, co bychom si sami nejdříve nevyzkoušeli nebo dokonce nekoupili.

    Přeji krásné dny!

    Za obchod Šatoli.cz
    Šárka Lipčáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprislo potvrzeni objednavky, faktura ani zbozi

    Reakce obchodu www.satoli.cz

    Dobrý den pane Draštíku,

    kapsář jste si objednal 16.8.2018 a zvolil jste platbu předem, v takovém případě čekáme na úhradu zboží a až poté zásilku odesíláme. Platba od Vás nám doposud nepřišla a proto Vám zásilka nemohla být odeslána. Po odeslání objednávky je zákazníkovi vždy zaslán automatický email ve kterém jsou veškeré údaje potřebné k platbě, ještě se nám nestalo aby tento email zákazník nedostal, tím však neříkám, že se to nemohlo stát, ale to já bohužel nemohu vědět, proto by stačilo kdyby jste nám zavolal nebo napsal email a tyto údaje by Vám byly hned odeslány, ale Vy jste se neozval a tak nikdo nemohl vědět, že Vám nepřišla výzva k platbě. Je mi to líto, ale domnívám se, že chyba není na naší straně a mrzí mne, že jste se za celých třináct dní neozval a pak nám rovnou udělil negativní hodnocení bez toho aniž by jste to řešil nejdříve s námi.
    I tak Vám děkujeme za hodnocení.

    S pozdravem
    Šatoli.cz - Šárka Lipčáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží - a zaplacené - zboží nemají

    Po stornu objednávky před deseti dny nedorazily peníze zpět.

    Reakce obchodu www.satoli.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nedodání zboží, které nebylo na skladě, v tomto období se to bohužel občas může stát. Nicméně částka za nedodané zboží Vám již byla vrácena zpět na Váš účet.

    S pozdravem
    Šatoli.cz - Šárka Lipčáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem si koupit "retro kasičku" kterou měli jako poslední kus na skladě. Psala jsem na jejich dvě emailové adresy dotaz, zda kasičku skutečně mají - boužel mi nikdo z obchodu neodpověděl. Tak jsem kasičku objednala, ale až potom mi přišla odpověď, že kasičku na skladě nemají. Zbytečná prodleva času a zboží "jakoby" na sklad neodpovídá skutečnosti. BOHUŽEL.

    Reakce obchodu www.satoli.cz

    Dobrý den,

    bohužel, nyní před vánoci odpovídáme na emaily se spožděním, v tomto období je lepší nám zavolat, informaci bychom Vám tak podali hned a nemusela by jste čekat na emailovou reakci. To, že kasička nebyla skladem nás mrzí a budeme se snažit aby zboží, které není na skladě se už v obchodě nezobrazovala jako "skladem".

    S pozdravem
    Šatoli.cz - Šárka Lipčáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu www.satoli.cz

    Dobrý den,

    paní si objednala zboží, po přijetí byla informována o termínu odeslání a dodání, souhlasila. Zboží si však odmítla bez jediného důvodu převzít a nám se tak vrátilo zpět, čímž nám mimo jiné vznikla škoda na poštovném. Paní jsem kontaktovala a již se neozvala, chyba tedy není na naší straně. Myslím si, že si z nás paní jen vystřelila aby pak mohla náš obchod negativně hodnotit, protože jinak by jistě reagovala na emaily, že se nám zásilka vrátila zpět a určitě by jste se zajímala o to co se děje, ale nereagovala jste. Zde můžete vidět sama, že Vám zásilka odeslána byla a že jste si ji nepřevzala. Odkaz na sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR6139202920M

    S pozdravem
    Šatoli.cz - Šárka Lipčáková