• Nedoporučuje obchod

    10 %

    aniž by obchod jakkoli informoval zrušil uzavřenou a uhrazenou objednávku

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazník zde neuvádí pravdu. O stornování a důvodu byl informován a uhrazená částka byla okamžitě vrácena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vratili peníze obratem.
    • Na stránkách zboží skladem a po zaplacení přišlo info, že není k dispozici.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo doručeno, nefungovalo jak mělo, obchod úplně přestal komunikovat, zboží jsem zaslal zpět avšak zatím stále žádná reakce ze strany obchodu

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Od zákazníka jsme obdrželi vrácené zboží 14.8. ve večerních hodinách. 15.8. 16.8. sobota a 17.8.neděle bylo zavřeno. Ihned v pondělí 18.8. byla tato záležitost vyřízena. Není pravda, že nekomunikujeme, ale mimo provozní dobu není nikdo na provozovně.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednaval jsem kabel na bubnu 3×1,5 za 998 Kc. Dorucen mi byl kabel na
    bubnu 3×1 rovnez za 998 Kc. Na internetu je cena nizsi . Delka kabelu byla
    15metru coz je vpozadku.

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazník dostal zboží které měl zadané v objednávce. Zřejmě si nevšiml že cena kabelu v jeho objednávce je 847,-Kč,kterou uhradil a je stejná jako na našem internetovém obchodě. Dále si zvolil poštovné za 151,-Kč, dohromady je tedy cena včetně poštovného 998,-Kč. Pokud jak uvádí byl kabel 3x1, měl by nás kontaktovat, případně zaslat fotku a pokud je nějaký problém, určitě se dá vyřešit, ale musel by komunikovat s námi. Přes recenzi nelze zjistit jestli je to tak, jak tvrdí zákazník.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi uplně něco jiného !

    Nerozeznají tv ovladač PANASONIC od nějakého GENERAL Dut-Audio ?!?!?

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Ovladač dostal zákazník přesně podle jeho objednávky! Zřejmě se zapoměl podívat na fotku a popis u zboží, kde měl jasně vyobrazeno i napsáno, že se dodává náhradní dálkový ovladač zn. General. Doporučujeme se příště lépe podívat a číst i popis u zboží, které objednáváte!

  • Nedoporučuje obchod

    Po šesti dnech zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 14 dnech mi ještě nebyly proplaceny peníze za vrácené zboží, ani mi nebylo odpovězeno na urgenční mail

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Přáli bychom si, aby zde zákazníci uváděli pravdivé údaje !! Rekapitulace: zboží zákazníkem odesláno zpět k nám 22.9., obdrželi jsme ho 27.9., z důvodu zavření prodejny a svátku byl vystavený dobropis a vráceny peníze 30.9. Nechápeme kde vzal zákazník údajných 14 dní.Příště lépe počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem stornoval, po zjištění, že dodávají do balíkovny, která má otevřeno pouze v pracovní dny od 8 do 12 hod. Takováto služba, nezlobte se, je na HOVNO! Jistě státním zaměstnancům to vadit nebude, ale my, co na ně dělat musíme se prostě v tento čas do balíkovny nedostaneme! Obchod na zrušení objednávky nebyl schopen za celý týden nijak reagovat - naštěstí jsem jim platbu předem neodeslal, tak budou čekat na platbu, když nejsou schopni číst na zákaznické lince, kam jsem jim zrušení odeslal i s číslem objednávky! S blbci se musí bojovat jejich zbraněmi! Na výzvy k uhrazení nereaguji, když oni nereagují na storno! ;-P

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodali mi jiny typ zbozi - sice funguje, ale je to nekvalitni provedeni, tlacitka moc nebudi mou duveru...

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazníkovi jsme dodali to co měl objednané! Doporučujeme vždy PŘEČÍST CELÝ POPIS u zboží! Konkrétně u tohoto zboží je mimo další informace napsáno: pro model Náhradní dálkový ovladač LG AKB73615306 se dodává LG AKB73615303. Jsou vyobrazené 2 fotografie aby si zákazník mohl ovladače i prohlédnout a nedošlo k nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevim
    • Zbozi po 6 dnech zatim nedorazilo

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazník počítá všechny dny včetně víkendu a svátku! Na stránkách má informace ohledně dodání zboží|: Objednávky přijaté do 12,00 hodin s dostupností zboží - Skladem v Eshopu - zboží bude během 1 až 3 pracovních dnů expedováno. Objednávka 7.1. 12.24 hod. Časová rekapitulace:2.7.provozovna zavřeno(provozní doba je na hlavní stránce), 3.-4.7. víkend, 5.-6.7. svátky. Expedice zboží 8.7. což je odeslání zboží druhý pracovní den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržení lhůty

    Reakce obchodu Satelity-ul

    U objednaného zboží je informace: Objednávky přijaté do 12,00 hodin s dostupností zboží - Skladem v Eshopu - zboží bude během 1 až 3 pracovních dnů expedováno. Zboží bylo třetí den připraveno k expedici,ale zákazník objednávku stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Možnost kontroly stavu objednávky
    • Nulová komunikace při řešení vzniklého problému

    Dodané jiné baterie než objednané a zaplacené:
    Baterie objednané a fakturované: 2 ks GP 395F / SR57 kód: 04270410
    Baterie dodané: 2ks GP 357 / SR44 kód: 04270401 -jsou rozměrově zcela odlišné a do hodinek absolutně nepoužitelné.
    1. urgence a dotaz na řešení problému 27.2.2021 - emailem, bez odpovědi.
    2. urgence prostřednictvím formuláře na webu satelity-ul - do 13.3.2021 bez odpovědi.

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazníka jsme e-mailem kontaktovali s vyřešením problemu. 1.zpráva od něj nám spadla do spamu. Druhou zprávu na formuláři na webu jsme nedohledali. Velice se omlouváme a samozřejmě jsme mu hned na základě receze odpověděli. Zřejmě došlo k záměně zboží při naskladnění. Bude zasláno správné zboží. Telefonicky by byla tato záležitost vyřízena okamžitě.

  • Nedoporučuje obchod

    Na stránkách nebylo uvedeno že zboží není skladem mohl jsem si ho klidně objednat jinde a měl jsem hned

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Objednávka vytvořena 25.2., zákazník měl objednané 2 typy ovladačů na vrata. Hned 25.2. jsme zákazníka telefonicky kontaktovali , po konzultaci mu bylo sděleno že, jeden typ mu nebude fungovat. Souhlasil s tím že bude zaslaný druhý typ ve 2ks. a zároveň mu bylo sděleno, že tento ovladač není skladem a bude naskladněný později. Jedná se o speciální ovladače, které neměl ani dodavatel. Zákazník píše, že na stránkách nebylo uvedeno,že není skladem, proto jsme ho ihned informovali telefonicky. Mohl nám při konzultaci sdělit že si ho klidně objedná jinde, aby ho měl hned, jak píše a jeho objednávka by byla bez problému stornována. Byli by jsme rádi, kdyby zákazník v recenzi uvedl celou skutečnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto že obchod má dodnes uveden produkt jako "1 položka skladem v e-shopu", po mém objednávce mi napsal, že zboží nelze objednat ani u dodavatele a stornoval mou objednávku... Je zde tedy jisté uvedení kupujícího v omyl, když je uvedeno 1 kus skladem v e-shopu a proto nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    • V balení chyběly 2 ks konektorů pro připojení koaxiálního kabelu (dodány 4 ks). Protože jsem měl objednanou montáž, musel jsem chybějící 2 ks dokoupit. Cena za objednané zboží se mi zvýšila o 65 Kč

    Jednání s obchodem bylo v pořádku až do okamžiku rozbalení zboží a zjištění chybějících konektorů

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Pokud zákazník zjistil že mu chybí 2 konektory,měl nás ihned kontaktovat a obratem by jsme mu je zdarma odeslali (mimo jiné, u nás jsou konektory od 5,-ti Kč).Bohužel zboží je zabaleno v sadě od dodavatele a asi se to mohlo stát. Recenzi sice zákazník napsal, ale kdyby nás okamžitě kontaktoval vše by jsme hned vyřídili.Takto se o problému dozvíme s dost velkým zpožděním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží skladem a pak ho nemají radši koupit na Alze

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Domníváme se, že toto není místo kde by zákazník měl používat vulgární slova.
    Doporučujeme všem zákazníkům, aby se podívali na dostupnost zboží ještě před nákupem.U každého zboží je tato informace:Objednávky přijaté do 14,00 hodin s dostupností zboží - Skladem na prodejně - zboží bude v ten samý den expedováno. Objednávky přijaté do 12,00 hodin s dostupností zboží - Skladem v Eshopu - zboží bude během 1 až 3 pracovních dnů expedováno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nic

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazník objednal zboží 3.10.(sobota), 5.10.(pondělí) jsme pro něj zboží,které jsme měli vyprodané objednali. 7.10.nám přišla zpráva od dodavatele,že toto zboží prozatím není a nelze ho objednat. Objednávku jsme museli zákazníkovi stornovat a ihned jsme mu vrátili uhrazenou částku zpět. Zákazník čekal 3 pracovní dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží nefungovalo

    Reakce obchodu Satelity-ul

    Zákazník by měl komunikovat s námi.Pokud pouze napíše recenzi,tím to nevyřeší. Vždy se dá zboží vyměnit nebo reklamovat u výrobce,případně vrátit peníze. Není možné časově nebo technicky přezkoušet každé zboží u nás.Pokud ale zákazníci zjistí jakýkoliv problém, měli by nás co nejdříve kontaktovat a vždy se to dá vyřešit k plné spokojenosti zákazníků.