• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neřeší vrácení zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ?
    • Nabízejí k prodeji něco, co vůbec nemají a o komunikaci ani nemluvím.

    Je mnoho lepších obchodů a není důvod u nich nakupovat

    • ušetříte za poštovné, jinak nic
    • absolutní nezájem prodávajícího
    • neochota poradit, jedině za peníze
    • v podstatě si jen vyzvednete a zaplatíte zboží

    Obrovská neochota, potřebovala jsem poradit, jak srovnat kanály, když v návodu to není vysvětleno, tak mi bylo doporučeno, ať si přistroj nechám naladit na prodejně za 400 Kč.
    Očekávala jsem, že když je to specializovaný obchod, že dostanu víc informací a rad než v elektro obchodech, ale možná bych tam pochodila lépe.

    Reakce obchodu SAT2000

    Zboží bylo předáno přesně dle dodacích podmínek. Viz.:

    Ceny na tomto eshopu jsou kalkulovány pro tzv. bezkontaktní prodej a ve většině případů se mohou lišit oproti koncovým cenám na našich prodejnách. V případě zájmu o osobní odběr zboží na pobočkách za "eshop" cenu je nutné provést objednávku přes tento internetový obchod a při vyzvednutí mít u sebe vytisknutou objednávku, popřípadě její číslo. Bez zadané objednávky Vám zboží za sníženou cenu nebude prodáno. Bezkontaktním prodejem je myšleno maximální omezení působnosti lidských zdrojů naší společnosti při poradenství, výběru, předvedení satelitní techniky či příslušenství. Ušetřené prostředky za lidské zdroje jsou promítnuty do cen internetového obchodu. Respektujte prosím toto pravidlo. Příklad bezkontaktního prodeje: Zákazník, který si objedná satelitní přijímač za eshop cenu, zvolí osobní odběr pobočka, následně si zboží přijde vyzvednout, nemůže automaticky očekávat jeho bezplatné předvedení a nastavení např. naladění. V případě zájmu o instalaci již zákazník využívá nadstandard nepříslušející pro bezkontaktní prodej a tyto úkony mu budou účtovány dle platného ceníku dle náročnosti úkonu.

    Marek Nýdrle, jednatel SAT2000 s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkt byl zrušen, já nevím, proč jsem to neřekl důvod...
    • Dostal jsem zaplatil Paypal položku otmenon nebyl kontaktován mě
    • I připojit skype nich, ale já ne
    • Velmi špatné služby

    Nechtěl jsem připojit Skype ... velmi špatné

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží "skladem" nemají skladem

    Je to smutné, ale takových obchodů přibývá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízké ceny
    • Při dodávání zboží mi bylo doručeno uplne jine, shodou okolnosti jsem ale "jiny" vyrbek chtel zakoupit v pripade, ze objednávaný nebude dostupny. Jako slabinu povaziji to, ze me o tomto faktu neinformovali.

    Rozhodne si davat pozor na zbozi ktere obednavate, radeji se domluvit po telefonu s prodejcem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Již žádné
    • Balení ,komunikace

    Nekupujte ,nekomunikuji v případě reklamace ,navišují neoprávněně fakturu ,již nikdy více . poslal jsem to na ČOI

    Reakce obchodu SAT2000

    Ano, na faktuře byla připočtena cena za přepravní obal sat. antény dle aktuálního ceníku firmy a ob.podmínek, bez tohoto obalu opravdu nelze paraboly posílat. Pokud dojde k poškození zboží přepravou je nutné reklamaci podat u přepravce viz. též ob.podmínky naší firmy. Marek Nýdle, jednatel spol. SAT2000 s.r.o.