• Nedoporučuje obchod

    vydej v GLS nefunguje - PIN nelze zadat, displej je rozbity

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli obchod deklaruje zboží na skladě (od 14.10.) a dodání do 2 až 5 dnů, teprve po 5 dnech přišlo vyrozumění, že nemají na skladě výplň produktu, přičemž jsem objednávala celý meditační polštář. Celé to vypadá tak, že obchod si výrobek teprve skládá:(, resp. bude skládat, pokud dorazí někdy výhledově jednotlivé díly, ale neváhá vybrat nemalou finanční částku. Bohužel velké zklamání.

    Reakce obchodu Šaralí

    Dobrý den paní Zemanová,

    dovolím si reagovat na Vaší recenzi, která nás velmi zamrzela. V pondělí 17.10. volala zákaznice, že by měla zájem o meditační polštář, avšak zatím nejsou skladem. Řekla jsem jí, že čekáme na dodání slupek každým dnem od dodavatele a že tedy meditační polštáře kvůli ní odkryju na eshopu, aby si jej zatím mohla objednat. Vzápětí přišla objednávka i od Vás (to bylo hodinu po té). Slupky měly dorazit začátkem týdne. Nicméně bohužel se stalo, že i dodavatel slupek měl problémy s dodávkou. Vaše objednávka už byla zaplacená kartou, proto jsem Vás za 3 dny kontaktovala emailem a omluvila se za zdržení. Opravdu to neděláme schválně nebo se nesnažíme ze zákazníka vytáhnout peníze. Pro nás samotné je to velice nepříjemná situace, kterou už nyní nedokážeme urychlit. Pokud byste zavolala, mohli jsme tuto záležitost řešit osobně nebo vrácením peněz, na to určitě máte nárok.

    S pozdravem

    Daniela