Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před několika měsíci jsem objednal a obdržel bundu - maximální spokojenost úplně se vším, takže hodnocení 5/5 :)
    Včera večer jsem ji doporučil i kamarádovi a že si může navíc nechat "namalovat" vlastní logo na záda. Podíval jsem se na web, možnost vlastního loga je stále a v bublině je nápověda. Mimo jiné se tam píše ".. si prosím přečtěte článek viz výše". Výše jsem žádnej článek nenašel a protože na stránce vyskočilo okno pro zadání dotazu, uvedl jsem svůj problém. Jasně že jsem nečekal okamžitou odppověď, ale ráno už něco cinknout mohlo. Necinklo ani v poledne, až v 16.27 mi nějaká UI (bot) poslala zkopírovanou komunikaci a k ní připojila text "..napište si prosím na email [email protected]". To mně teda namíchlo (přesněji n.a.s.r.a.l.o). Umělá inteligence nedokáže přeposlat můj dotaz na předdefinovaný email? A třeba to ani nebylo až tak umělý a už vůbec ne inteligentní .. a byl to prostě jen lempl, kterej si trochu usnadnil práci a hodně (v mých očích) poškodil dobrý dojem z vaší firmy? Každopádně si dovolím tip: uznáte-li za vhodné, tak přeprogramovat bota by nemělo být tak obtížné. Přeprogramovat lempla asi moc nejde :)