Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost doručení.

    Objednávala jsem jako dárek. Tyčinky
    3x Citronela, 3x Konopi indické a 3x Santalové dřevo. Bohužel mi přišlo 6x Konopi indické a 3x Santalové dřevo. Vzhledem k tomu,že obdarovanému to nevadilo, jsem neřešila, ale já osobně bych ráda dostala to,za co jsem zaplatila.

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážená zákaznice,
    velmi se omlouváme, chyba se prostě občas může stát. Bohužel jste nás nijak neupozornila, a o problému se dozvídáme až z recenze na Heurece.
    Pokud cokoliv z Vaší objednávky není v pořádku, stačí nás kontaktovat. Určitě bychom se problém snažili rychle vyřešit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    • Neobjednavat z tohoto obchodu. Zbozi bylo použité. Stojánek na tyčinky používaný. Přišel mi ještě se zbytkama od vonných. Tyčinek a tyčinky nekvalitní, polamane.

    Reakce obchodu SantalShop

    Dobrý den, žádné zboží z našeho obchodu uričtě není použité nikým jiným a každý kousek je nový. V případě kontaktu a informaci o nespokojenosti vždy problém vyřešíme ke spokojenosti zákazníka. Bohužel se o problému dozvídáme až díky recenzi. Každopádně rádi s Vámi najdeme řešení a zboží nahradíme.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Ne všechno zboží je kvalitní bohužel.....

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážená zákaznice,
    pokud nejste spokojena s kvalitou dodaného zboží, máte možnost zboží vrátit nebo ho reklamovat. Přestože náš eshop nedoporučujete, děkujeme za Vaši celkovou spokojenost s obchodem vyjádřenou v hodnocení čtyřmi hvězdičkami z pěti.
    SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nejsem spokojena s kvalitou zabalení zboží.
    Dost hampulácké !!!!!
    Bylo mi doručeno poškozené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • sháněla jsem zboží, které měli v tomto obchodě.
    • Přesto, že jsem objednala zboží, které bylo malých rozměrů a vážilo pár dkg, cena za poštovné byla zbytečně vysoká.

    V tomto obchodě již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážená zákaznice,
    cena za poštovné nezáleží na hmotnosti a rozměrech zboží, ale především na způsobu doručení a smluvních podmínkách přepravce. O ceně za Balík Na poštu jste byla před dokončením objednávky jasně informována.
    Blažek, SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží, které jsem objednala byla naprosto nekvalitni, vůbec nesplňovalo uvedene parametry,takže jsem jej ihned vyhodila.

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážená zákaznice,
    snažíme se o dostatečný popis zboží i jeho skutečných parametrů. Pokud nejste se zbožím spokojena, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy.
    Blažek, SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost,
    • 50% jíné zboží než jsem objednal i přes to že ho prezentovali dostatek

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážený zákazníku,
    Vaše nespokojenost s naším eshopem mě opravdu mrzí. Bohužel jste nás nijak nekontaktoval a o problému se dovídám až z hodnocení na Heurece. Nevím tedy, v čem nastala chyba.
    Při objednávce jednoho stojánku na vonné tyčinky a deseti balení stejného druhu vonných tyčinek mohu pouze usuzovat, kterých 50% jiného zboží máte na mysli. Z historie Vašich objednávek usuzuji na vonné tyčinky Sri Ganesh od výrobce GR, které obvykle objednáváte. Nyní jste ovšem objednal Sri Ganesh od výrobce Darshan, což lze dohledat v automaticky odesílaném potvrzení objednávky emailem z 16.11.2015. Tyčinky GR Sri Ganesh nejsou na eshopu k nalezení již od července 2015, poslední tři balení jste koupil právě Vy. Rádi bychom je doplnili, ale dovozce je delší dobu nemá.
    Chápu, že stejný název u dvou výrobků může být matoucí, proto v názvu udáváme i výrobce. Určitě se budeme snažit stále přibývající druhy vonných tyčinek více zpřehlednit.
    Na našem eshopu vždy najdete pouze ty položky, které jsou skutečně skladem, včetně jejich počtu.
    Pokud cokoliv z Vaší objednávky není v pořádku, je vhodné nás kontaktovat. Určitě bychom se problém snažili vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Blažek, SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Tibetské vonné tyčinky - 80% z nich bylo polámaných nákup k ničemu.

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážený zákazníku, zboží se snažíme vždy vhodným způsobem zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud příjde balík poškozený, nepřebírejte ho, nebo zkontrolujte jeho obsah v přítomnosti doručovatele. Znehodnocení zboží uvnitř balíku, který nebyl viditelně poškozen, je také možné reklamovat do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky na kterékoliv pobočce pošty. Zásilku je nutno reklamovat ve stavu, v jakém byla dodána, tedy včetně vnějšího a vnitřního balení.
    S tibetskými vonnými tyčinkami nejsou obvykle žádné problémy a nebývají polámané. Jestliže v sedmi baleních obsahujících celkem 156 kusů vonných tyčinek bylo polámaných 80%, tedy asi 125 kusů, jedná se o závažnou a neobvyklou vadu. V takovém případě je nutné nás o tomto problému ihned po otevření balíku informovat a zboží reklamovat. Zcela jistě bychom se snažili tento problém vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Děkuji za Vaši reakci, určitě se budeme snažit naše služby neustále zlepšovat.
    Blažek, SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • neuvěřitelně předražená doprava

    Reakce obchodu SantalShop

    Ceny poštovného vychází z ceníku České pošty, tyto platby nepřenášíme na zákazníka v jejich plné výši. Vámi zaplacených 89,-Kč za Balík Do ruky je tedy pod skutečnou cenou zaplacenou za přepravu. V poměru k ceně zakoupeného zboží (138,-Kč) se ovšem cena dopravy může jevit vysoká.
    Děkuji za Vaši reakci, určitě se budeme snažit naše služby neustále zlepšovat.

    Blažek, SantalShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • -
    • -

    -

    Reakce obchodu SantalShop

    Vážená zákaznice,
    v dotazníku Heureky uvádíte, že objednávka byla zrušena ze strany obchodu bez udání důvodu, a obchod nedoporučujete.
    Vaše objednávka zrušena nebyla, naopak byla bez problémů vyřízena.
    Objednané zboží jsme odeslali první pracovní den od uskutečnění objednávky, tedy 2.1.2014, dle Vámi vybraného způsobu dopravy jako Balík Na poštu. Balík byl na pobočce pošty vyzvednut a Česká pošta nám následně doručila uhrazenou platbu za dobírku.
    Pokud nějaký problém nastal, je vhodné nás kontaktovat, pokusíme se ho vyřešit. Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojení.
    Blažek, SantalShop.cz