Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Špatný, hodně špatný výrobek.
- Nedostačující velikost, po konzultaci s telefonistkou prý standartní velikost.
- Špatně ušito (ne nekvalitně) po předělání
- Ok.
- Složitá možnost vrácení vadného zboži. To už bylo jednodušší to přešít.
-
Nedoporučuje obchod
Žádná vrátka v balíku!
Úhrada poštovného nekvalitního zboží -
Nedoporučuje obchod
- Objednávám již po druhé, ale vždy jsou nějaké problémy. Minule přišly ledvinové pásy místo návleků na kolena, tentokrát sice návleky přišly, ale každý jiný. Jeden mohu použít, ale druhý je velikostně zcela nevyhovující. Snažím se ho právě vyměnit. Vždy mě to ale stojí peníze za zaslání nevhodného produktu.
- Viz výše
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- objednání a doručení bylo ok
- Objednávku jsem musel kompletně vrátit, neboť se mi vložky zvolené dle katalogu vůbec nevešly do bot. Universální velikost silikonových vložek 42-45 prostě nemůže fungovat, neboť se dle návodu nesmí upravovat
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si dva korzety, jeden dorazil s manželstvím a obchod se mi neozval poté, co jsem je o tom informoval
-
Nedoporučuje obchod
Zboží, uvedené skladem ani po 5 pracovnich dnech nebylo na cestě. Objednávku jsem stornovala.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá fronta, zboží nebylo nachystáno, prodavačka se mně ptala na cenu???
Hrůza.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- pás má informaci o objemu boků do 120cm a je dlouhý do 110cm, utažený nedovoluje skoro dýchání, proto ho vracím. Situaci mi potvrdila i rehabilitační pracovnice.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nepřišlo v objednaném a zaplaceném rozměru
-
Nedoporučuje obchod
- zadna komunikace
- dodani delsi nez tyden a porad nic
-
Nedoporučuje obchod
zboží jsem zaplatil, nepříšllo nic a web je zrušen!
-
- Špatná komunikace, vysoký poplatek za případnou výměnu zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Vzhledem k tomu, že se jedná o zdravotnické pomůcky, které člověk obvykle potřebuje co nejdříve - velmi zdlouhavá doba dodání (liknavý přístup ze strany eshop).
Reakce obchodu SANOMED, spol. s r.o.
Dobrý den, objednávka byla přijata v pátek odpoledne, v pondělí expedována, a pokud Vám v úterý dorazila, nepovažujeme to za velmi zdlouhavou dobu. Ale do budoucna se budeme snažit expedovat i přes víkendy, pokud najdeme vhodnou dopravní službu s přiměřenou cenou za tuto víkednovou dopravu. Děkujeme za podnět k dalšímu rozšiřování služeb
-
Nedoporučuje obchod
- Nikdo se mnou nekomunikoval, nereagoval na e-mail, nebral telefon.
- Nemožnost platby při převzetí zboží.
Zkušenost (viz nevýhody) si budu dlouho pamatovat.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel byl jsem uveden v omyl. Na internetu avizovali zboží, které v té době již neměli. Musel jsem se obrátit na jinou a to seriózní firmu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- předražené roušky
- otlaky za ušima, nedá se nosit ani hodinu (objednána vel.L)
- tlačí a špatně se v ní dýchá
- potím se pod ní
- předražené porto
zneužívají situace a kvůli takovýmhle prodejcům, se pak nemůžeme divit, že se do ČR musejí dovážet výrobky z Číny
-
Nedoporučuje obchod
- Zapáchající respirátory. Dodavatel nereagoval na e-mail ani po týdnu a ani po urgenci.
Nesolidní
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi drahé, za běžné gumy...
Reakce obchodu SANOMED, spol. s r.o.
Dobrý den, SM systém MUDr. Smíška je jím vyvinut, lano má přesně specifikované vlastnosti pro cvičení jeho cviků. Pokud se Vám zdá, že lano/guma je předražená, není to chyba e-shopu, máme standardní cenu lana, kterou ještě zvýhodňujeme při prodeji v balíčku s dalším produktem MUDr. Smíška.
-
Nedoporučuje obchod
Nefunguje na zamlžení brýlí
-
Nedoporučuje obchod
- Nespolehlivost
Objednal jsem si ortézu na hlezno a zaplatil. Doručovací služba ji přivezla ale na dobírku. Paní si "nevšimla", že mám placeno a poslala mi ji dobírkou.
Reakce obchodu SANOMED, spol. s r.o.
Dobrý den pane Horais,
ano skutečně v tomto případě jsem pochybila.
Platba kartou se musí v našem systému potvrzovat ručně, což mi ve vašem případě skutečně uniklo a myslím, že jsme lidé a chybovat je lidské, žádný z nás není stroj.
Víte, že jsem se snažila Vám sehnat kontakt na kurýra a zařídit opětovné převzetí boty. To se nepodařilo.
Za chybu se Vám omlouvám , tak jak jsem udělala už na začátku března, když jsme spolu hovořili.
Leona Synková
SANOMED